eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice"Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie - etap 2" w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2025-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie – etap 2”
w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JELCZ-LASKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 24

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie – etap 2”
w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ace8535-83bf-408a-90d8-a29e7228f319

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038047/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 "Budowa kanalizacji sanitarnej w Biskupicach Oławskich - etap 2" w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie – etap 2” w formule zaprojektuj i wybuduj jest współfinansowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - w ramach inwestycji B3.1.1 „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200633

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6305183,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie – etap 2” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej gminy Jelcz Laskowice w miejscowości Biskupice Oławskie w zakresie ETAPU 2 (zamówienie nie obejmuje etapu 1, 2A, 2B).
3. Zadanie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie – etap 2”
w formule zaprojektuj i wybuduj jest współfinansowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - w ramach inwestycji B3.1.1 „Inwestycje
w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich”.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwoleń na realizację robót budowlanych, w tym:
1.1. Wykonanie dokumentacji projektowej:
a) mapy do celów projektowych – 1 egz. wersji papierowej,
b) projekty budowlane– 5 egz. wersji papierowej, w tym:
• projekt zagospodarowania terenu,
• projekt architektoniczno-budowlany,
• projekt techniczny (branża drogowa, sanitarna),
c) projekt docelowej organizacji ruchu – 2 egz. wersji papierowej,
d) przedmiary robót – 1 egz. wersji papierowej,
e) kosztorysy inwestorskie – 1 egz. wersji papierowej,
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót –1 egz. wersji papierowej,
g) uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii, decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
h) wersja elektroniczna dokumentacji projektowej (zapis plików w formatach: pdf, cad - rysunki, ath – kosztorysy i przedmiary, jpg lub tif - mapy) – 1 egz. na nośniku zewnętrznym,
i) dla robót wymagających pozwolenia na budowę uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
j) dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowalnych do odpowiedniego organu.
2) Wykonanie robót budowlanych obejmuje:
a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej (etap 2) w zakresie:
• sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur w zakresie średnic 90-160 PEHD SDR17 o długości ok 820m oraz odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej rozprężnej o średnicy DN200PCV o długości ok. 20m od przepompowni PS3 do zlewni pompowni PS2;
• sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur w zakresie średnic 90-160 PEHD SDR17 o długości ok 1217m oraz odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej rozprężnej o średnicy DN200PCV o długości ok 20m od przepompowni PS2 do zlewni pompowni PS1;
• sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy DN200PCV o długości ok. 4,2km;
• studnia rozprężna Dn1000 PEHD- 2szt;
• studnie czyszczakowe w zakresie średnic Dn1200- Dn1500– 6szt;
• Studnie osadcze Dn1200 beton- 3 szt;
• Studnie sieciowe Dn1000- na każdym załamaniu trasy oraz na trasie sieci co ok 40m - 100szt;
• Studnie sieciowe Dn425 PP/PCV -- 10szt;
• Trójniki DN200/160 PCV- 120szt;
• sieciowe przepompownie ścieków– 3 szt wraz z zasilaniem elektrycznym oraz podłączeniem do gminnej sieci technologii informacyjno-komunikacyjnej (należy rozumieć m.in. takie rozwiązania, które wykorzystują w sposób systemowy technologie informacyjno-komunikacyjne do zarządzania gospodarką wodno-kanalizacyjną np. elektroniczny system do zarządzania odbioru ścieków, umożliwiający monitorowanie objętości przesyłanych ścieków, monitorowanie ciśnienia w poszczególnych odcinkach sieci, monitorowanie wycieków itp. W ramach zadania planuje się wykonać system monitoringu GPRS.);
• odrzutów kanalizacji sanitarnej DN160PCV do działek od planowanej sieci
- 195 sztuk,
Uwaga: należy zapewnić minimalną ilość przyłączy/odrzutów na km wybudowanej sieci powyżej 40 sztuk/km (zgodnie z umową o współfinansowanie - wskaźnik projektu).
b) przebudowę istniejących sieci elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych kolidujących z zamierzeniem inwestycyjnym,
c) zabezpieczenie rurami ochronnymi sieci zgodnie z uzyskanymi warunkami i uzgodnieniami z właścicielami sieci,
d) wycinka kolidujących drzew,
e) projekt i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
f) projekt i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe),
g) uzyskanie zezwolenie na użytkowanie obiektu (uzyskać decyzje administracyjne
o dopuszczeniu obiektów do użytkowania bądź uzyskać zaświadczenia o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami).
Uwaga: Podane ilości są orientacyjne, przyjęte zgodnie z PFU. W dokumentacji projektowej zostaną podane dokładne ilości dla zaprojektowanych robót budowlanych zapewniające realizację zapisów PFU oraz umowy o współfinansowanie zadania, które zapewnia uzyskanie wskaźników projektów.
5. Roboty objęte zamówieniem opisanym w PFU należy zaprojektować i wykonać
w szczególności w oparciu o:
1) wymogi prawa polskiego i Unii Europejskiej;
2) wytyczne techniczne do projektowania i realizacji robót drogowych;
3) wymagania Zamawiającego i wzajemne ustalenia.
6. Zakres zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej:
1) przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca na własny koszt uzyska wszelkie opinie, uzgodnienia i decyzje, niezbędne do uzyskania dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowalnych stanowiących przedmiot zamówienia,
2) wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym dokumentację projektową,
3) do zadań Wykonawcy należeć będzie także uzyskanie dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4) Wykonawca uzyska decyzje administracyjne o dopuszczeniu obiektów do użytkowania, bądź uzyska zaświadczenia o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszeń o zakończeniu robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli będą wymagane.
7. Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z następującymi aktami prawnymi:
1) Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r. poz.1679),
2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz.2454),
3) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.2021 poz. 2458),
4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003 Nr 120poz. 1126).
8. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) - załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7496850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7731607,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7496850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL – SAN – BUD Adam Jaskuła i Wspólnicy Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121671330

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 27-29

7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7496850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wskazuje termin realizacji do 20.11.2025 roku (zgodnie z art. 436 pkt 1. – wskazanie daty wykonania umowy
jest uzasadnione obiektywną przyczyną, tj. ze względu na konieczność rozliczenia uzyskanego dofinansowania do 30.11.2025 r.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.