eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” kolonii letnich w sierpniu 2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE PIECZY ZASTĘPCZEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387588281

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Małachowskiego 74

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-159

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422088831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@capz.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/zamowienia-publiczne-powyzej-30000-euro-zamowienia-o-wartosci-przekraczajacej-kwote-130-000-zl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c53c28aa-fd31-486f-a7a1-dd86a16121b2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” kolonii letnich w sierpniu 2025r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c53c28aa-fd31-486f-a7a1-dd86a16121b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042907/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Organizacja półkolonii letnich i zimowych oraz treningu adaptacyjnego dla uczestników projektu Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla maksymalnie 157 (150 dzieci i 7 opiekunów prawnych) uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” następujących form wsparcia: Kolonii letnich w sierpniu 2025 r.

2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania w sierpniu 2025 r. kolonii letnich (zwanych dalej kolonią) dla łącznej liczby 157 osób w tym: 70 dzieci pochodzenia ukraińskiego oraz 7 opiekunów prawnych ze strony Zamawiającego oraz 80 dzieci pochodzenia polskiego.
3. Kolonie zostaną zorganizowane w podziale na 5 grup o następującym składzie:
3.1. Grupa 1: 20 dzieci pochodzenia polskiego, 10 dzieci pochodzenia ukraińskiego, 1 opiekun prawny ze strony Zamawiającego,
3.2. Grupa 2: 20 dzieci pochodzenia polskiego, 10 dzieci pochodzenia ukraińskiego, 1 opiekun prawny ze strony Zamawiającego,
3.3. Grupa 3: 20 dzieci pochodzenia polskiego, 10 dzieci pochodzenia ukraińskiego, 1 opiekun prawny ze strony Zamawiającego,
3.4. Grupa 4: 10 dzieci pochodzenia polskiego, 20 dzieci pochodzenia ukraińskiego, 2 opiekunów prawnych ze strony Zamawiającego,
3.5. Grupa 5: 10 dzieci pochodzenia polskiego, 20 dzieci pochodzenia ukraińskiego, 2 opiekunów prawnych ze strony Zamawiającego.
4. Wiek dzieci: od 7 do 14 lat.
5. Miejsce realizacji kolonii – województwo dolnośląskie.
6. Celem kolonii jest integracja dzieci pochodzenia ukraińskiego zamieszkujących placówki opiekuńcze na terenie miasta Łódź z dziećmi pochodzenia polskiego oraz zapoznanie ich z atrakcjami województwa dolnośląskiego.
7) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2025 r. lub do wyczerpania wartości umowy w zależności co nastąpi pierwsze.
Termin realizacji kolonii – 01.08.2025 – 29.08.2025 r.
8. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 6 do SWZ (wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

55100000-1 - Usługi hotelarskie

63511000-4 - Organizacja wycieczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty;


Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w niniejszym postępowaniu wyznaczył termin składania ofert na dzień 26.05.2025r. na godz. 10.00.
Do upływu w/w terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż w niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.