Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00189814/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
4WOG.1200.2712.30.2022 Usługi restauracyjne w formie całodziennego wyżywienia dla żołnierzy w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG.1200.2712.30.2022 Usługi restauracyjne w formie całodziennego wyżywienia dla żołnierzy w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-737b0bd0-dcce-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041063/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Żywienie zlecone - usługi cateringowe.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189814/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370944,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śniadanie,II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z jednostek wojskowych stacjonujących w:
• dla części nr 1: Bytom - ul. Oświęcimska 33 i Radzionków - ul. Knosały;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 wraz z załącznikami nr 4a, 4b, 4c.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 219420,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śniadanie,II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z jednostek wojskowych stacjonujących w:
• dla części nr 2: Tarnowskie Góry - ul. Opolska 36, Tarnowskie Góry
- Lasowice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 wraz z załącznikami nr 4a, 4b, 4c.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 151524,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dn. 29.06.2022 r. Wykonawca Impel Catering Sp. z o.o. poinformował Zamawiającego, iż odstępuje od zawarcia umowy w zakresie części 1. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dn. 29.06.2022 r. Wykonawca Impel Catering Sp. z o.o. poinformował Zamawiającego, iż odstępuje od zawarcia umowy w zakresie części 2. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117303,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120011,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
część 1: 329 130,00 zł netto,
część 2: 227 286,00 zł netto.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej. Znak sprawy IA1.283.26.2024.AG
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Termomodernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 4 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Noakowskiego 3 w Gliwicach - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia
- ZP/G/30/24Dost.4rodz.drutu:AgSnO10śr. 1,8mm+/-0,04(st. tw.)il. 25kg (+/-10%);AgSnO10 śr.2,6mm+/-0,04; (st. tw.)il.10kg (+/-10%);AgNi10 śr.4,0mm+/-0,04;(st.m.)il.6kg (+/-10%);Ag0 śr 3,0mm+/-0,04; (st.m.)il5kg (+/-10%)
- "Bezwykopowa renowacja kanalizacji deszczowej".
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Świadczenie usług kateringu z obsługą kelnerską na rzecz Nadleśnictwa Cisna w oparciu o wydzierżawione od Zamawiającego: lokal użytkowy, wyposażenie i urządzenia kuchenne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.