eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Związku Gmin Krynicko - Popradzkich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Związku Gmin Krynicko - Popradzkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Krynicko - Popradzkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120576394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkp@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zmpdpmuszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


podejmowanie działań na rzecz rozwoju gospodarki turystycznej i usług uzdrowiskowych na obszarze gmin tworzących Związek

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Związku Gmin Krynicko - Popradzkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e56bc35-c1ba-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024819/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Związku Gmin Krynicko – Popradzkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133862

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGKP.Zp.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5832450,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Rozbudowa drogi gminnej nr 294192K ul. Popowicka (w formule „zaprojektuj i wybuduj")
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” usług oraz robót budowlanych objętych przedsięwzięciem pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 294162K – ul. Popowicka w Starym Sączu” w oparciu o dokumentację techniczną tj. Program Funkcjonalno-Użytkowy, projekt koncepcyjny, załączniki do niniejszego SWZ oraz na zasadach określonych w SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem zezwoleń i decyzji pozwalających na realizację robót objętych tą dokumentacją.
b) Wykonanie wszystkich robót budowlanych – w tym robót towarzyszących – związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokonanie wszelkich uzgodnień, pokrycie kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także wykonanie niezbędnych opracowań wymaganych w trakcie realizacji robót, w szczególności projekt organizacji ruchu.
c) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej na ocenę prawidłowości wykonania robót i ich jakości oraz dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego skutecznego zgłoszenia zakończenia robót albo uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów będących przedmiotem zamówienia, w zależności od wymagań wynikających z właściwych przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2428058,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Remont mostu na rzece Poprad w ciągu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w miejscowości Muszyna
Zakres rzeczowy określony został na podstawie załącznika do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych obejmującego remont mostu na rzece Poprad w ciągu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w m. Muszyna na dz. nr 1158/2, 1158/5 położonych w obr. ewid. Muszyna, gm. Muszyna. Zakres robót przedstawiony jest w załączniku do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych zatwierdzonego zaświadczeniem Starosty Nowosądeckiego o niewniesieniu sprzeciwu w przedmiocie przystąpienia do wykonania robót budowlanych z dnia 27 lutego 2023 r. znak: BUD.6740.186.2023.
Zadanie to obejmuje:
a) Konstrukcja mostu:
Podpory mostu
Na przyczółku lewobrzeżnym zaprojektowano odkucie skorodowanego betonu, a następnie jego odtworzenie. Istniejące ścianki zapleczne należy oczyścić, odkuć i uzupełnić ewentualne uszkodzenia betonu zaprawami naprawczymi typu PCC, a odsłonięte fragmenty zbrojenia zabezpieczyć inhibitorami korozji.
Na pozostałych podporach zaprojektowano oczyszczenie, impregnację i wykonanie wyprawy zaprawami naprawczymi typu PCC. Powierzchnię betonu podpór zasypaną gruntem należy odsłonić na głębokość min. 1,0 m.
Po wykonaniu napraw powierzchnię betonu podpór należy zaimpregnować za pomocą preparatów hydrofobizujących i wzmacniających oraz zabezpieczyć dekoracyjną powłoką ochronną na bazie żywicy metakrylowej.
Konstrukcja nośna
Zaprojektowano remont konstrukcji mostu polegający na rozbiórce wierzchnich warstw nawierzchni i wyposażenia (odkuciu złuszczeń betonu i odsłonięciu skorodowanego zbrojenia dźwigarów głównych i płyty pomostu, a następnie uzupełnieniu ubytków dźwigarów, poprzecznic podporowych i płyty zespalającej oraz odtworzeniu powierzchni pomostu zaprawami naprawczymi typu PCC. Odsłonięte fragmenty zbrojenia zabezpieczyć inhibitorami korozji. Uzupełnienia betonu zostaną zespolone z istniejącym betonem kotwami wklejanymi. Powierzchnię górną płyty ukształtować zgodnie ze spadkami nawierzchni. Powierzchnię betony płyty pomostu, dźwigarów i poprzecznic należy oczyścić, zaimpregnować na pomocą preparatów hydrofobizujących i wzmacniających oraz zabezpieczyć dekoracyjną powłoką ochronną na bazie żywicy metakrylowej na zewnętrznych powierzchniach pionowych skrajnych dźwigarów.

b) Wyposażenie:
Wymienione zostaną następujące elementy wyposażenia mostu:
- Łożyska wałkowe na przyczółkach jednokierunkowo-przesuwne.
- Izolacja pozioma płyty pomostu w postaci papy termozgrzewalnej układanej w jednej warstwie pod powierzchnią jezdni oraz w dwóch warstwach pod kapami chodnikowymi.
- Izolacja powierzchni górnej oraz bocznej ścianek zaplecznych papą termozgrzewalną w jednej warstwie.
- Izolacja powierzchni betonu podpór zasypana gruntem powłokową asfaltowo – rozpuszczalnikową.
- Wpusty mostowe z rurami spustowymi.
- Sączki pionowe z rurkami spustowymi oraz dreny podłużne i poprzeczne odprowadzające wodę spod warstw nawierzchni.
- Kapy chodnikowe z gzymsami i krawężnikami granitowymi.
- Balustrady oraz słupy oświetlenia i do zawieszenia chodników montowane do kap chodnikowych.
- Urządzenia dylatacyjne na przyczółkach mostu.
- Nawierzchnie jezdni i chodników.
- W ramach inwestycji należy również oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie łożyska wałkowe i łożyska stałe na filarach.

c) Najazdy
Zaprojektowano remont najazdów na długości ok 20 m w tym: krawężników i obrzeży, oraz nawierzchnię z betonowej kostki brukowej, jak również nawierzchni jezdni.

Szczegółowe informacje dotyczące konstrukcji, wyposażenia, najazdów obiektu mostowego wraz z inwentaryzacją geometryczną, inwentaryzacją uszkodzeń i oceną stanu technicznego a także badania materiałowe, ocena nośności użytkowej zawarte zostały w ekspertyzie technicznej mostu drogowego.

Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykonanie poniższych pozycji w podanym minimalnym zakresie:
1. Frezowanie i odtworzenie nawierzchni górnej warstwy pomostu w ilości 47m2.
2. Wykonanie 12 szt. wpustów mostowych z rurami spustowymi.
3. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powierzchni podpór mostu na 30 m2 elementu.
4. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powierzchni przyczółków i skrzydełek na 50 m2.
5. Wykonanie 5488 szt. otworów w żelbecie i osadzeń prętów zbrojenia śr. 16 mm w otworze za pomocą kotwienia chemicznego na bazie żywicy epoksydowej.
6. Rezygnację z wykonania powłok impregnujących powierzchni betonu konstrukcji nośnej.
7. Rezygnację z wykonania powłok ochronnych powierzchni zewnętrznych skrajnych dźwigarów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 1893726,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej ul. Osiedlowej w km 0+108,50 – 0+318,00 w miejscowości Tylicz oraz przebudowa sieci oświetlenia ulicznego i tt w km 0+000,00 – 0+318,00
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy odcinka drogi wewnętrznej ul. Osiedlowej w Tylicz w km 0+108,50 – 0+318,0 wraz z przebudową sieci oświetlenia ulicznego i tt w km 0+000,00 – 0+318,00 na działkach ewid. nr 760 i 947 (obręb Tylicz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 405491,53 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: Remont drogi gminnej „POTOK KORDOWIEC - MIKOŁASKA" NR 294111K w miejscowości Rytro od km 0+000,00 - km 0+670,00; DZ. EW. NR 109; 58; 107/2; 159/241
W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 2010,00 m2
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze i pomiarowe,
- uzupełnienie podbudowy ze stabilizacją mechaniczną,
- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca gr 5 cm,
- warstwa ścieralna gr 4 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 267484,94 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5: Remont drogi gminnej „POTOK KORDOWIEC - MIKOŁASKA" NR 294111K w miejscowości Rytro od km 0+670,000 - km 1+065,00; DZ. EW. NR 966/2; 978
W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 1185,00 m2
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze i pomiarowe,
- uzupełnienie podbudowy ze stabilizacją mechaniczną,
- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca gr 5 cm,
- warstwa ścieralna gr 4 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 157989,36 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6: Remont drogi gminnej „POŁOM WYŻNA - KRZYŻÓWKA - CYRCHLA" w miejscowości Rytro od km 0+000,00 - km 0+140,00; DZ. EW. NR 470; 346/1
W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 420,00 m2
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze i pomiarowe,
- uzupełnienie podbudowy ze stabilizacją mechaniczną,
- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca gr 5 cm,
- warstwa ścieralna gr 4 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 56167,08 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7: Remont drogi gminnej „POŁOM WYŻNA - GLINIARKA" NR 294115K w miejscowości Rytro DZ. EW. NR 346; 17; 367:
Wykonawca do realizacji następujących czynności:
- wykonanie prac ziemnych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- obsługa pojazdów, maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia
zatrudni osoby wykonujące te czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy– zatrudnienie na podstawie stosunku pracy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 63280,48 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8:REMONT DROGI GMINNEJ "SUCHA STRUGA - DO ŹRÓDEŁKA" W MIEJSCOWŚCI SUCHA STRUGA od km 0+000,00 - km 0+401,00 DZ. EW. NR 731
W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 2610,00 m2
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze i pomiarowe,
- rozebranie chodników z płyt betonowych, krawężników, obrzeży,
- uzupełnienie podbudowy ze stabilizacją mechaniczną,
- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca gr 5 cm,
- warstwa ścieralna gr 4 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 171534,57 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9: Modernizacja gminnej drogi publicznej nr 291612 K Łabowa - Uhryń Etap I, gmina Łabowa
Zakres robót obejmuje modernizację poprzez utwardzenie poboczy drogi gminne. W szczególności przewiduje się wymianę podbudowy wraz z wymianą nawierzchni na odcinkach poboczy określonych w przedmiarze robót. Na powyższych odcinkach przewiduje się utwardzenie poboczy poprzez ułożenie warstw podbudowy z kruszywa łamanego i ułożenie na nich warstw nawierzchni bitumicznych. Ilości i grubości warstw podbudowy kamiennej i nawierzchni bitumicznej określono w Przedmiarze robót. Planowane jest także obrobienie istniejących skarp rowów wzdłuż modernizowanych odcinków drogi.
Łączna długość modernizowanych odcinków poboczy drogi wynosi 1156 m.
Grubość podbudowy kamiennej to 18 cm, grubość warstw bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) 12 cm.
Szczegółowe ilości prac określone zostały w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w Przedmiarze Robót.
Zamawiający informuje że posiada zgłoszenie na realizacje ww. robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 360311,77 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania pn.: „Remont mostu na rzece Poprad w ciągu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w miejscowości Muszyna"
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną realizowaną na terenie gm. Muszyna w ramach zadania „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Związku Gmin Krynicko - Popradzkich". Zakres realizacji powyższego zadania został określony w dokumentacji przetargowej dla nw. zadań:
Zadanie nr 2: Remont mostu na rzece Poprad w ciągu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w miejscowości Muszyna

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

4.5.5.) Wartość części: 28405,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3754324,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3826325,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3754324,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa Kamienica 1000, 34-608 Kamienica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7372221327

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3754324,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2441080,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2581598,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2441080,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWY MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, 33-394 Klęczany 192

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7340008895

7.3.4) Miejscowość: Klęczany

7.3.5) Kod pocztowy: 33-394

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2441080,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572641,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594524,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572641,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marian Jurek Firma Jurek, Berest 52 B, 33-380 Krynica-Zdrój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7340002668

7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 572641,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246691,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296088,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246691,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Jagodowa 61, 33-300 Nowy Sącz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343536376

7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246691,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165220,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186659,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165220,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Jagodowa 61, 33-300 Nowy Sącz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343536376

7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165220,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59945,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83622,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59945,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PAWLAK" ŁUKASZ PAWLAK, Łabowa 81, 33-336 Łabowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343430146

7.3.4) Miejscowość: Łabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59945,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69953,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93541,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69953,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PAWLAK" ŁUKASZ PAWLAK, Łabowa 81, 33-336 Łabowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343430146

7.3.4) Miejscowość: Łabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69953,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153580,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235380,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153580,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PAWLAK" ŁUKASZ PAWLAK, Łabowa 81, 33-336 Łabowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343430146

7.3.4) Miejscowość: Łabowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153580,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482949,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maksymilian Sarata Max Kop, 33-336 Łosie, Łosie 15

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343302075

7.3.4) Miejscowość: Łosie

7.3.5) Kod pocztowy: 33-336

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Olszowski A 14 Usługi Projektowe, Nadzory Budowlane, ul. Biecka 8/35, 38-300 Gorlice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7341166716

7.3.3) Ulica: ul. Biecka

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.