Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137514/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00158274/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty rozbiórkowe budynków przy ul. Traugutta 119, al. Grunwaldzkiej 203, ul. Wroniej 11, ul. Stary Rynek Oliwski 3, ul. Sandomierskiej 3, ul. Pobiedzisko 3 i 3a, ul. Wilków Morskich 6c w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomosicgda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b0f3730-b9bf-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzenie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty rozbiórkowe budynków przy ul. Traugutta 119, al. Grunwaldzkiej 203, ul. Wroniej 11, ul. Stary Rynek Oliwski 3, ul. Sandomierskiej 3, ul. Pobiedzisko 3 i 3a, ul. Wilków Morskich 6c w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b0f3730-b9bf-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060126/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbiórki budynków po wykwaterowaniu lokatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.13.2023.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416223,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbiórka budynku mieszkalnego i gospodarczego przy ul. R. Traugutta 119 w Gdańsku.Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórkę budynku mieszkalnego wraz z przybudówkami oraz części muru oporowego,
b) wykonanie zabezpieczenia terenu rozbiórki,
c) wykonanie tymczasowego ogrodzenia,
d) usunięcie krzaków i samosiejek,
e) zasypanie wykopów,
f) uformowanie i zagęszczenie nasypów,
g) rozścielenie ziemi urodzajnej,
h) wykonanie trawników dywanowych i ich ręczna pielęgnacja,
i) wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach w ilości około 120 m3,
j) uporządkowanie terenu po rozbiórce i pozostałych pracach,
k) wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej i kartograficznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 224870,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Rozbiórka dwóch garaży usytuowanych przy al. Grunwaldzkiej 203 w Gdańsku.1) Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórkę garaży,
b) wykonanie zabezpieczenia terenu rozbiórki,
c) wykonanie tymczasowego ogrodzenia,
d) zasypanie wykopów
e) zagęszczenie nasypów,
f) humusowanie skarp z obsianiem,
g) naprawienie garażu przylegającego,
h) wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach,
i) uporządkowanie terenu po rozbiórce i pozostałych pracach budowlanych,
j) wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej i kartograficznej.
II. Rozbiórka budynku gospodarczego wraz z przebudową muru oporowego przy ul. Wroniej 11 w Gdańsku.
1) Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórkę budynku gospodarczego,
b) wykonanie zabezpieczenia terenu rozbiórki,
c) wykonanie tymczasowego ogrodzenia,
d) przebudowę muru oporowego,
e) zasypanie wykopów ziemią z ukopów,
f) zagęszczenie nasypów,
g) humusowanie skarp z obsianiem,
h) wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach w ilości około 3 m3,
i) uporządkowanie terenu po rozbiórce i pozostałych pracach,
j) wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej i kartograficznej.
III. Rozbiórka budynku gospodarczo- użytkowego przy ul. Stary Rynek Oliwski 3 w Gdańsku.
1) Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórkę budynku gospodarczego,
b) wykonanie zabezpieczenia terenu rozbiórki,
c) wykonanie tymczasowego ogrodzenia,
d) zasypanie wykopów
e) zagęszczenie nasypów,
f) humusowanie skarp z obsianiem trawą,
g) prace zabezpieczające sąsiadujących obiektów,
h) wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranym obiekcie w ilości około 12 m3,
i) uporządkowanie terenu po rozbiórce i pozostałych pracach,
j) wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej i kartograficznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 148213,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Sandomierskiej 3 w Gdańsku.1) Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórkę budynku mieszkalnego,
b) wykonanie zabezpieczenia terenu rozbiórki,
c) wykonanie tymczasowego ogrodzenia,
d) rozścielenie ziemi urodzajnej,
e) wykonanie trawników dywanowych i ich ręczna pielęgnacja,
f) wykonanie prac zabezpieczających ścian budynku istniejącego
g) wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach w ilości około 3 m3,
h) uporządkowanie terenu po rozbiórce i pozostałych pracach,
j) wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej i kartograficznej.
II. Rozbiórka byłej pralni w ciągu komórek lokatorskich przy ul. Pobiedzisko 3, 3a w Gdańsku.
1) Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórkę budynku byłej pralni,
b) wykonanie zabezpieczenia terenu rozbiórki,
c) wykonanie tymczasowego ogrodzenia,
d) ręczne formowanie nasypów z ziemi,
e) wykonanie trawników dywanowych i ich ręczna pielęgnacja,
f) wykonanie naprawy komórki lokatorskiej,
g) wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach w ilości około 3 m3,
h) uporządkowanie terenu po rozbiórce i pozostałych pracach,
j) wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej i kartograficznej.
III. Rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wilków Morskich 6c w Gdańsku.
Parametry obiektu :
1) Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórkę budynku mieszkalnego,
b) wykonanie zabezpieczenia terenu rozbiórki,
c) wykonanie tymczasowego ogrodzenia,
d) zasypanie wykopów
e) wykonanie zagęszczenia nasypów,
f) rozścielenie ziemi urodzajnej,
g) wykonanie trawników dywanowych i ich ręczna pielęgnacja,
h) wykonanie prac zabezpieczających ścian wraz zamurowanie otworów,
i) wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach w ilości około 12 m3,
j) uporządkowanie terenu po rozbiórce i pozostałych pracach.
k) wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej i kartograficznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 138870,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85854,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98802,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85854,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MON- BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783132021
7.3.3) Ulica: E. Orzeszkowej 9/2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85854,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43990,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43990,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43990,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZULTA.A SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363978368
7.3.3) Ulica: Kościerska Huta 6B
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43990,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124931,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195693,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124931,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZULTA.A SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363978368
7.3.3) Ulica: Kościerska Huta 6B
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124931,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sprzątanie obiektu TVP S. A w Likwidacji Oddział w Gdańsku
- Dostawa znaków drogowych, elementów oznakowania pionowego dróg i słupków do znaków drogowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w roku 2025
- Dzierżawa sortera próbek - 1 szt. dla UCK
- Dostawa oscyloskopów z wbudowanym generatorem do Laboratorium układów elektronicznych dla Wydziału Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki na
- Dostawa wirówek laboratoryjnych oraz dermatoskopu w 4 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa ultrasonifikatora do fragmentacji DNA oraz wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem w 2 pakietach
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.