Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00209073/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektu przy ul. Światowida 75 w Szczecinie polegająca na całodobowym monitoringu elektroniczno wizyjnym oraz doraźnej i prewencyjnej ochronie w formie patroli interwencyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 86 361
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: metlerska@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona obiektu przy ul. Światowida 75 w Szczecinie polegająca na całodobowym monitoringu elektroniczno wizyjnym oraz doraźnej i prewencyjnej ochronie w formie patroli interwencyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63e59970-ebd7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007370/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Całodobowa ochrona nieruchomości polegająca na całodobowym monitoringiem elektroniczno wizyjnym pustostanu przy ul. Światowida 75 w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209073/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.MMM.171-36-TP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa codziennej, całodobowej ochrony nieruchomości przy ul. Światowida 75 o pow.0,0484 ha na działce
1/2 obręb 3992, wpisanej do rejestru zabytków pod numerem A.876, w systemie stałego monitoringu elektroniczno wizyjnego przez zintegrowany system zabezpieczenia technicznego obiektu oraz doraźnej i prewencyjnej ochrony zmotoryzowanych patroli interwencyjnych.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dzierżawa, montaż , konfiguracja oraz stałe utrzymanie zintegrowanego systemu zabezpieczenia technicznego obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104796,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104796,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104796,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SIGN POLSKA Sp. z o.o. - lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SIGN POLSKA Sp. z o.o. Sp.k. - partner konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132958143
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Szafera 3/5/7
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wsparcie patroli interwencyjnych w sytuacji zajętości własnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104796,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa materiałów (w tym gadżetów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. (druga edycja)
- "Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
- Usługa przeprowadzenia badania "Efektywność wsparcia udzielonego ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) w województwie zachodniopomorskim w latach 2021-2023"
- Dostawa materiałów promocyjnych dotyczących promocji KFS
- WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W BUDYNKU JEDNOSTEK MIĘDZYWYDZIAŁOWYCH PRZY AL. PIASTÓW 48 W SZCZECINIE
- Remont sanitariatów w budynku nr 2 przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie Usług ochrony osób i mienia Muzeum Architektury we Wrocławiu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORING ELEKTRONICZNY W OBIEKTACH ODDZIAŁU ZUS W TORUNIU
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej w obiektach zajmowanych przez Szkołę Podstawową nr 12 im. Przyjaciół Gdańska w Gdańsku"
- CAŁODOBOWA OCHRONA TERENU, OBIEKTÓW, MIENIA I OSÓB SPSKM WRAZ Z GRUPĄ INTERWENCYJNĄ
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia na Terenach sportowo-rekreacyjnych "Stawy Walczewskiego" oraz Kompleksie boisk "Orlik 2012" należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki"
- Usługi monitoringu w obiektach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.