Og³oszenie z dnia 2023-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00306216/01 - Wynik z dnia 2023-07-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BUDYNKU NA POTRZEBY ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W SOBKACH" - ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ZELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana ¯eromskiego 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000
1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zelow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA BUDYNKU NA POTRZEBY ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W SOBKACH" - ETAP I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1bb20d64-0398-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00248184
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00042843/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Modernizacja budynku na potrzeby ¶wietlicy wiejskiej w Sobkach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bb20d64-0398-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl, e-mail: umzelow@zelow.pl, zpi@zelow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem: Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: umzelow@zelow.pl lub zpi@zelow.pl
Forma, w jakiej ma byæ z³o¿ona oferta wraz z za³±cznikami, w tym o¶wiadczeñ sk³adanych w celu wstêpnego potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu/wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, okre¶lona zosta³a w pkt. „Sposób przygotowania i sk³adania ofert”.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski prace konkursowe” stanowi±cej Za³±cznik nr A do niniejszej SWZ. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê z jedn± ostateczn± cen± na ka¿d± czê¶æ oferty. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Zelowa tel. 44 634 10 00, e-mail: umzelow@zelow.pl;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@zelow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.26.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku ¶wietlicy wiejskiej wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±. Inwestycja zlokalizowana bêdzie na dz. ew. nr 251, obrêb 31 Sobki, gmina Zelów. Na przedmiotowej dzia³ce nr 251 w obecnym stanie zagospodarowania znajduje siê budynek Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Sobkach, budynek gara¿owy oraz budynek gospodarczy. Przy budynku OSP wykonany jest chodnik betonowy. Oprócz budynków na dzia³ce znajduj± siê jeszcze maszty i s³upy od infrastruktury technicznej. Resztê powierzchni stanowi± tereny zielone z drzewami przy granicy wschodniej i po³udniowo-zachodniej. Ca³o¶æ dzia³ki jest ogrodzona. Od strony pó³nocnej wykonany jest istniej±cy zjazd z drogi powiatowej.
W sk³ad infrastruktury technicznej wliczyæ mo¿na:
- infrastrukturê podziemn± w postaci przy³±cza instalacji wodoci±gowej, zewnêtrznej kanalizacji sanitarnej wraz z podziemnym zbiornikiem na nieczysto¶ci ciek³e,
-infrastrukturê nadziemn± w postaci napowietrznego, przy³±cza elektroenergetycznego i napowietrznej linii telekomunikacyjnej.
Na przedmiotowej dzia³ce w ramach inwestycji planuje siê rozebraæ istniej±cy budynek OSP wraz z infrastruktur± techniczn± z nim powi±zan±. W jej sk³ad wliczyæ nale¿y przy³±cze wodoci±gowe (od rozbieranego budynku do sieci wodoci±gowej w obrêbie przedmiotowej dzia³ki), przy³±cze energetyczne jako napowietrzn± liniê zasilaj±c± (wg odrêbnego opracowania) oraz zewnêtrzn± instalacjê kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na nieczysto¶ci ciek³e. Dodatkowo do rozbiórki przeznacza siê istniej±ce od strony zachodniej i pó³nocnej ogrodzenie z paneli z siatk± stalow±. Po wykonaniu rozbiórek przewiduje siê budowê nowego budynku ¶wietlicy wiejskiej wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± do której nale¿y zaliczyæ przy³±cze wodoci±gowe (wg odrêbnego opracowania), zewnêtrzn± instalacjê wodoci±gow±, zewnêtrzne instalacje kanalizacji sanitarnej (wraz ze zbiornikiem na nieczysto¶ci ciek³e), kanalizacji deszczowej (wraz ze zbiornikiem na wodê deszczow±), a tak¿e zewnêtrzn± liniê zasilaj±c±. Teren przedmiotowej dzia³ki w granicy zachodniej i po³udniowej zostanie wydzielony za pomoc± nowego ogrodzenia panelowego z bram± i furtk± przy istniej±cym zje¼dzie. Dla zapewnienia komunikacji wokó³ projektowanego budynku ¶wietlicy wiejskiej oraz istniej±cego budynku gara¿owego planuje siê wykonaæ doj¶cia w postaci chodników oraz drogi wewnêtrzne i plac parkingowy.
Bilans powierzchni terenu przeprowadzono dla przedmiotowej dzia³ki tj. dz. 251.
I ETAP obejmowa³ bêdzie nastêpuj±ce prace:
- prace rozbiórkowe,
- budowê budynku w stanie surowym zamkniêtym,
- wykonanie przy³±czy i instalacji zewnêtrznych (elektrycznych i sanitarnych),
- wykonanie krawê¿ników, obramowañ i podbudowy pod tereny utwardzone.
Materia³y z rozbiórki tj. okna, brama gara¿owa oraz ogrodzenie nale¿y zdeponowaæ w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w ³±cznej ocenie ofert. Oferta w ³±cznej ocenie oferty mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje wymagañ w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie formu³uje wymagañ w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie formu³uje wymagañ w tym zakresie.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1) Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegaj±cych na – budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o podobnej konstrukcji o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ brutto.
Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków w postêpowaniu wed³ug za³±cznika do SWZ.
2) W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca wyka¿e, ¿e:
Przewidziana przez Wykonawcê osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i mo¿e pe³niæ funkcjê kierownika budowy w my¶l obowi±zuj±cych przepisów prawa.
Osoba powinna posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane, a wiêc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 03.08.2020 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie Przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz aktualne za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (zgodnie z ustaw± z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów – ( t.j. Dz. U. z 2023, poz. 551). Osobami na stanowiska wymienione powy¿ej mog± byæ równie¿, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, osoby, których odpowiednie kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, w szczególno¶ci w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2023 poz. 0334).
Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków w postêpowaniu wed³ug za³±cznika do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w niniejszym postêpowaniu.2. Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 15.000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert w nastêpuj±cych formach (w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy):
1. Pieni±dzu, wp³aconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
PKO BP S.A. 24 1020 3916 0000 0202 0259 8530
2. gwarancjach bankowych,
3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4. porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczeniu, o których powy¿ej wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna byæ nieodwo³alna, bezwarunkowa i p³atna na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego oraz przewidywaæ wszystkie przypadki utraty wadium, o których mowa w Ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
7. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe o¶wiadczenie zawiera za³±cznik do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 3 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem "Formularza ofertowego" udostêpnionegoprzez Zamawiaj±cego jako za³±cznik nr 1 do SWZ na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zakladce "Informacje podstawowe" - https://ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-22
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostêpno¶ci do edukacji szkolnej w Mie¶cie i Gminie Buk. Szko³a podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu obornickiego
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobie¿ynie
- Przebudowa parkingu w Skale wraz z utworzeniem przej¶cia dla pieszych oraz utwardzenie terenu - wykonanie miejsc postojowych przy arboretum w W±dro¿u Wielkim
- Utworzenie zielonych terenów rekreacyjnych przy Zespole Szkó³ nr 1 im. Powstañców Wielkopolskich we Wronkach
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilaj±cej ³adowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.