Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000027542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sowińskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.legnica@imn.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka badawczo-rozwojowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d974f907-5fba-43e1-a94f-25fdf9808897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) Platformy zakupowej OpenNexus do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl;
b) Poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi.legnica@imn.lukasiewicz.gov.pl
- z zastrzeżeniem, iż oferta i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, sporządza się i składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej:
podpisem zaufanym lub,
podpisem osobistym lub,
kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Szczegółowy opis wymagań zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/L/33/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I : Kruszenie frakcji 0-100 mm do frakcji 0-5 mm
Wielkość zamówienia: Całkowita maksymalna ilość objęta usługą wynosi 8 000 Mg.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazana ilość objęta usługą jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min. 6 000 Mg w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji usługi kruszenia w ilości mniejszej niż 8 000 Mg.
Zakres prac obejmuje: kruszenie wstępne odseparowanych magnetycznie pozostałości z produkcji ołowiu do frakcji 0-5 mm. Ze względu na specyfikację magazynu Zamawiającego usługa wykonywana będzie przy pomocy kruszarki mobilnej. Minimalne rozmiary leja załadowczego kruszarki 700x1100mm.
Ilości poszczególnych frakcji:
• 0 – 5 mm – 7500 ton
• 5 – 100 mm – 500 ton
4.2.6.) Główny kod CPV: 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Kruszenie, separacja magnetyczna i przesianie heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu do frakcji 0-5 mm.
Wielkość zamówienia: Całkowita maksymalna ilość objęta usługą wynosi 10 000 Mg.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazana ilość objęta usługą jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min. 8 000 Mg w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji usługi kruszenia w ilości mniejszej niż 10 000 Mg.
Zakres prac obejmuje: kruszenie wstępne odseparowanych pozostałości z produkcji ołowiu do frakcji 0-5 mm. Materiał zanieczyszczony złomem stalowym oraz stopami zawierający związki żelaza (Fe). Ze względu na specyfikację magazynu Zamawiającego usługa wykonywana będzie przy pomocy kruszarki mobilnej. Minimalne rozmiary leja załadowczego kruszarki 700x1100mm.
Ilości poszczególnych frakcji:
• 0 – 5 mm – 9500 ton
• 5 – 100 mm – 500 ton
4.2.6.) Główny kod CPV: 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-10 09:50
8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę OpenNexus: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...)
- Modernizacja placu zabaw pomiędzy budynkami ul. Bema 20-28 a ul.Bema 30-38 w Gliwicach
- 2025 - (2) Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach(1)
- Roboty modernizacyjne i remontowe w Zespole Szkolno Przedszkolny nr 6 w Gliwicach-zamówienie w częściach.
- 2025 - Kolonie letnie z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym (2)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA
- Usługa związana z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Giby oraz prowadzenie PSZOK
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Brody
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r.
więcej: Usługi recyklingu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.