Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa scenotechniki wraz z oświetleniem, nagłośnieniem sprzętem do tłumaczeń symultanicznych oraz realizacją podczas wydarzenia projektu „BSI_4Women”w dniu 21 maja 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240, 17 8676260
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa scenotechniki wraz z oświetleniem, nagłośnieniem sprzętem do tłumaczeń symultanicznych oraz realizacją podczas wydarzenia projektu „BSI_4Women”w dniu 21 maja 2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0798cd0a-2320-45a0-8881-12b6a5fd7bed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„The Baltic Sea Initiative for the Development of Business Activity of Refugee Women” (akronim: BSI_4Women) realizowany w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2025 r. w ramach Programu Interreg Baltic Sea Region, Cel 1.1 “Odporne gospodarki i społeczności”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) oraz z funduszy norweskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z uwagi na obiektywnie uzasadnione przyczyny może zostać wykonane przez jednego Wykonawcę. Zamawiający zawarł umowę na najem powierzchni oraz organizację wydarzenia projektu „BSI_4Women” pn. Transnational BSR Demo-Day w dniu 21 maja 2025 r. w obiekcie ZEN.COM Expo w Centrum Wystawienniczo – Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce z CWK Operator sp. z o.o., który to posiada tytuł prawny do zarządzania przedmiotowym obiektem i jedynie z tym podmiotem możliwe było zawarcie umowy na organizację Wydarzenia w tym obiekcie. Umowa ta obejmowała jedynie zakres podstawowy, który musiał być zrealizowany przez operatora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.43.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32238,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie obsługi sceno-technicznej i wyposażenia konferencyjnego wraz z nagłośnieniem, oświetleniem, platformą do wideokonferencji, sprzętem do tłumaczeń symultanicznych oraz realizacją podczas wydarzenia projektu „BSI_4Women“ w dniu 21 maja 2025 r“.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31223,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31223,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31223,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fachman Jacek Witek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170307929
7.3.3) Ulica: Racławówka 216
7.3.4) Miejscowość: Niechobrz
7.3.5) Kod pocztowy: 35-047
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31223,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-21 do 2025-05-21SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Osobnym zadaniem jest natomiast zapewnienie obsługi sceno-technicznej i wyposażenia konferencyjnego wraz z nagłośnieniem, oświetleniem, platformą do wideokonferencji, sprzętem do tłumaczeń symultanicznych oraz realizacją, która to usługa może zostać wykonana jedynie przez jednego wykonawcę – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Umowie Zamawiającego z CWK Operator nr DPM.0241.30.2025 w § 1 ust. 6
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów elektrycznych 5-letnich wraz z przeglądem instalacji odgromowej w 5 obiektach będących w zarządzie RARR SA.
- Remont piwnic i przyległej do ścian budynku kostki brukowej w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej w Krośnie
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Zakup i dostawa radiofarmaceutyków do diagnostyki i terapii izotopowej.
- Remont DW: zadanie nr 1 - Remont (odnowa) DW 987 w m. Kolbuszowa Górna, zadanie nr 2 - Remont (odnowa) DW 986 w m. Ropczyce i Okonin, zadanie nr 3 - Remont (odnowa) DW 985 w m. Padew Narodowa
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.: MONTAŻ KLAP POŻAROWYCH w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie P.Poż. w budynku H"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum Karolinki w Gogolinie - dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczenia Carolina Art w GOK wraz z usługą aranżacji przestrzeni
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku kotłowni węglowej przy ulicy Pszowskiej 92 w Wodzisławiu Śląskim na pracownię szkolną Zespołu Szkół Technicznych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kolejnej edycji jednodniowego Forum Gospodarczego- Przekraczając granice możliwości.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH - OPRAW
- Organizacja techniczna strefy Pomorza Zachodniego podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2025
- Organizacja konferencji naukowej w Zakopanem dla IHAR-PIB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.