Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pojemników do pobierania, przechowywania i preparatyki krwi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015785334
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wołoska 137
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-507
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ckikmswia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckikmswia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojemników do pobierania, przechowywania i preparatyki krwi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39631953-2ca6-45ef-aa9d-296dfc8bd8f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00079645/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania i preparatyki krwi oraz zestawów do filtrowania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ckikmswia.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ckikmswia.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych związanych z udziałem w niniejszym postępowaniu:
1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu na subdomenie Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA https://ckikmswia.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany na stronę https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, używa polecenia „zarejestruj się”.
3. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, zamawiający zaleca zatem wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.
4. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
5. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
6. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego:
6.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
6.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", jeżeli wykonawca załączy oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
7.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
7.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
7.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
7.4. włączona obsługa JavaScript, wymagane wersje oprogramowania to Java 32 bit oraz Java 64 bit w wersji 8u202;
7.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
9. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
9.1. plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
9.2. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
10. Datą złożenia dokumentu, oświadczenia lub informacji stanowiących przedmiot korespondencji, jest data ich wysłania za pośrednictwem Platformy.
11. W przypadku wątpliwości i problemów związanych z korzystaniem z Platformy, wykonawca może skorzystać z instrukcji zamieszczonych w jej zakładce pn. „Regulacje i procedury procesu zakupowego” lub skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania informatycznego pod nr (22) 257-22-23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilości 3 szt. w zakresie każdego z pakietów. Próbki, ze względu na swój charakter, nie podlegają zwrotowi.
Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tzn. w Warszawie przy ul. Wołoskiej 137, bud. S, II piętro, najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wskazanego w Rozdziale XVII pkt 2 SWZ. Każda z próbek musi być zapakowana w oryginalne opakowanie jednostkowe, ze wskazaniem nazwy Wykonawcy oraz numeru pakietu. Przesyłka zawierająca próbki musi być opisana w poniższy sposób:
„Próbki w zakresie pakietu nr ……… w postępowaniu pn. Dostawa pojemników do pobierania, przechowywania i preparatyki krwi. Nie otwierać przed dniem ……. Godz. 10.10.”
2. W przypadku ofert, oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów obowiązuje komunikacja elektroniczna opisana w Rozdz. XIII SWZ
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią Rozdz. XXVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2374/02/2025/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemniki poczwórne góra – dół z roztworem wzbogacającym, z filtrem in line do KKCz - 10 000 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141613-0 - Pojemniki na krew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większej ilości artykułów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia maksymalnie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, o ile wystąpi zwiększone zapotrzebowanie na produkt. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości, w części albo w ogóle nie skorzystać.9. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
a) Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji (do 30% zamówienia podstawowego) skorzystać w całości lub skorzystać w części w ramach jednorazowej dostawy albo dostaw częściowych;
b) Zamawiający skorzysta z prawa opcji w następujących okolicznościach: w przypadku wykorzystania całości zamówienia podstawowego przed terminem zakończenia umowy, spowodowanego większą ilością dawców krwi.
c) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, w związku z tym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
d) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy obejmować będzie tylko te ilości, które faktycznie zostaną zrealizowana w ramach prawa opcji przez Zamawiającego;
e) zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać;
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy do zlewania KKP z wbudowanym filtrem z wbudowanym filtrem in-line do usuwania leukocytów z KKP - 800 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141613-0 - Pojemniki na krew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większej ilości artykułów wyspecyfikowanych w opisie przedmiotu zamówienia maksymalnie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, o ile wystąpi zwiększone zapotrzebowanie na produkt. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości, w części albo w ogóle nie skorzystać.9. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
a) Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji (do 30% zamówienia podstawowego) skorzystać w całości lub skorzystać w części w ramach jednorazowej dostawy albo dostaw częściowych;
b) Zamawiający skorzysta z prawa opcji w następujących okolicznościach: w przypadku wykorzystania całości zamówienia podstawowego przed terminem zakończenia umowy, spowodowanego większą ilością dawców krwi.
c) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, w związku z tym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
d) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy obejmować będzie tylko te ilości, które faktycznie zostaną zrealizowana w ramach prawa opcji przez Zamawiającego;
e) zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać;
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemniki puste transferowe do preparatyki krwi i jej składników o pojemności 400 ml - 2000 szt.; Pojemniki puste transferowe do preparatyki krwi i jej składników o pojemności 150 ml - 150 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141613-0 - Pojemniki na krew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Pojemniki puste transferowe do preparatyki krwi i jej składników o pojemności 150 ml4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:- Pakiet nr 1:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) co najmniej 2 (dwie) dostawy (rozumiane jako 2 zawarte umowy) odpowiadające przedmiotowi zamówienia w zakresie pakietu nr 1, o wartości co najmniej 180 000,00 zł brutto każda
- Pakiet nr 2 i 3
zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w zakresie pakietu nr 1, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tzn:
7.1. wykazu dostaw - o których mowa w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1.4 - wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 6 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą na stępujących przedmiotowych środków dowodowych:1 Karta techniczna produktu potwierdzająca zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia,
2 Oświadczenie o wyrobach medycznych – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ
3 dokumenty dopuszczające wyroby medyczne do obrotu i używania na terytorium RP, tzn:
7.3.1 deklarację zgodności dla każdego produktu,
7.3.2 certyfikat wydany przez Jednostkę Notyfikowaną, jeżeli ta brała udział w ocenie zgodności dla danego produktu,
7.3.3 Zgłoszenie/wpis do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienia Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
4 próbki – Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilości 3 szt. w zakresie każdego z pakietów. Próbki, ze względu na swój charakter, nie podlegają zwrotowi.
Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tzn. w Warszawie przy ul. Wołoskiej 137, bud. S, II piętro, najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wskazanego w Rozdziale XVII pkt 2 SWZ. Każda z próbek musi być zapakowana w oryginalne opakowanie jednostkowe, ze wskazaniem nazwy Wykonawcy oraz numeru pakietu. Przesyłka zawierająca próbki musi być opisana w poniższy sposób:
„Próbki w zakresie pakietu nr ……… w postępowaniu pn. Dostawa pojemników do pobierania, przechowywania i preparatyki krwi. Nie otwierać przed dniem ……. Godz. 10.10.”
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
wszystkie w/w5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SWZ;2. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ;
3. przedmiotowe środki dowodowe
4. zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli dotyczy);
5. stosowne pełnomocnictwo (a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpowiedniego rejestru oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6. oświadczenie z art. 117 w przypadku konsorcjum (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, musi zostać dołączone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu –Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem IX pkt 9 SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy sytuacji, gdy zostały postawione warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia.
6. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy, zamawiający zażąda kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono w § 9 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ckikmswia.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-04 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-03
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzka zbiorów Biblioteki Muzeum i Instytutu Zoologii PAN
- Usługa kompleksowego zapewnienia zaplecza konferencyjnego na egzaminy i sprawdziany umiejętności organizowane przez UKNF
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Dostawa i wymiana/montaż ciepłomierzy, wodomierzy wody zimnej i ciepłej na urządzenia wyposażone w moduły odczytu zdalnego w systemie bezprzewodowym w budynkach mieszkalnych i użytkowych.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika na odc. od km 42+618 do km 45+390 na terenie gminy Kampinos - nr postępowania 110/25
- Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.