eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Nowy Targ" - z podziałem na 2 części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Nowy Targ” - z podziałem na 2 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Nowy Targ” - z podziałem na 2 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-753ee7cf-1797-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Nowy Targ - RZGW Kraków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185844/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.151.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110045,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
„Drobne prace utrzymaniowe na rzekach i potokach na terenie Nadzoru Wodnego Nowy Targ”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinkowych robót utrzymaniowych na dwóch potokach na terenie Nadzoru Wodnego w Nowym Targu tj.: potoku Wielki Rogoźnik w m. Rogoźnik i potoku Leśnica w m. Leśnica – Groń polegających na zasypie wyrw brzegowych oraz wyrwy dennej dowiezionym naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy
o średnicy ɸ>1,0m). Odpowiednio na potoku Wielki Rogoźnik wykonany zostanie zasyp wyrwy brzegowej na długości 92mb, a na potoku Leśnica zasyp dwóch wyrw brzegowych o długości 35m i 7m oraz wyrwy dennej o szerokości 7 m i długości 3m.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonane zadań o roboczych nazwach:
a) „Zasyp wyrwy brzegowej na potoku Wielki Rogoźnik w km 8+600-8+750 w m. Rogoźnik, gm. Nowy Targ, pow. nowotarski, woj. małopolskie.”
b) „Zasyp wyrw brzegowych i dennych na pot. Leśnica w km 14+500-14+570 w m. Leśnica - Groń, gm. Bukowina Tatrzańska, pow. tatrzański, woj. małopolskie.”
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia niezbędnych materiałów (naturalnego kamienia łamanego, wikliny)
Materiał, który posłuży do zasypu wyrwy zostanie w całości dowieziony z zewnątrz (kamień naturalny).




Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
potok Wielki Rogoźnik w km 8+600-8+750 w m. Rogoźnik
• Ułożenie ścieli faszynowej o grubości min. 10cm pod pryzmę z kamienia łamanego z częściowym wykorzystaniem materiału z wywrotów drzew. Powierzchnia ścieli F=322,00m2.
• Częściowy zasyp wyrwy brzegowej na długości 92mb naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ≥1,0m) z jednoczesnym formowaniem i klinowaniem pryzmy - założone stężenie średnie F=3,0m3/mb. Kubatura kamienia V=276,00m3.
• Pełnienie nadzoru przyrodniczego.

potok. Leśnica w km 14+500-14+570 w m. Leśnica - Groń
• Ułożenie ścieli faszynowej o grubości min. 10cm pod pryzmy z kamienia łamanego. Powierzchnia ścieli F=126,00m2.
• Zasyp wyrw brzegowych na łącznej długości 42mb i wyrwy dennej o wym. 7mx3m naturalnym kamieniem łamanym typu ciężkiego (głazy o średnicy ɸ≥1,0m) z jednoczesnym formowaniem i klinowaniem pryzm. Kubatura kamienia V=115,50m3.
• Pełnienie nadzoru przyrodniczego.

Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.
Do wykonania prac utrzymaniowych posłużą wyłącznie materiały naturalne, tj.:
- ściel faszynowa, wywroty drzew,
- kamień naturalny łamany o średnicy φ≥1,0m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 77580,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
„Remont zabudowy regulacyjnej na pot. Hałuszowskim w km 0+000-0+060
w m. Hałuszowa, gm. Krościenko n/Dunajcem, pow. nowotarski, woj. małopolskie”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjnych żłobu kamienno - betonowego o długości 30mb wraz ze stopniem wlotowym stanowiących zabudowę ujściowego odcinka pot. Hałuszowskiego w m. Hałuszowa. Prace polegać będą na uzupełnieniu ubytków w konstrukcji żłobu oraz stopnia poprzez zabudowę ich brukiem kamiennym na podbudowie betonowej i samym betonem oraz uzupełnieniu spoinowania. Przed przystąpieniem do robót kamieniarsko–betonowych w pierwszej kolejności usunięty zostanie materiał żwirowy i odpady zalegające w dnie i na ścianach zabudowy. Po odsłonięciu murów i dna wykonane zostanie oczyszczenie hydrodynamiczne powierzchni zabudowy z porostów mchów i traw oraz usunięte zostaną przy pomocy narzędzi ręcznych luźne spoiny wypełniające przestrzenie pomiędzy okładziną kamienną.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
• Usunięcie materiału żwirowego i odpadów zalegających w dnie i na ścianach żłobu wraz utylizacją – 9,80m3;
• Oczyszczenie powierzchni żłobu oraz korpusu stopnia z porostów metodą hydrodynamiczną oraz usunięcie humusu i luźnych spoin przy użyciu drobnych narzędzi ręcznych (przygotowanie do spoinowania) – 149,0m2;
• Uzupełnienie ubytków w konstrukcji żłobu oraz stopnia wraz ze spoinowaniem - bruk kamienny gr. 20-40cm na podbudowie z betonu C25/30 – 42,0m2;
• Uzupełninie betonu w konstrukcji stopnia - beton C25/30 – 6,0m3.
• Uzupełnienie ubytków spoinowania w konstrukcji żłobu i stopnia – 149,0m2
• Pełnienie nadzoru przyrodniczego.

Do wykonania prac posłużą następujące materiały:
- kamień łamany sortowany grubości 20÷40cm, ze skał twardych, niezwietrzałych. Forma, rodzaj i kształty kamienia powinny by dostosowane do kamienia wbudowanego w istniej obiekty,
- beton hydrotechniczny klasy C25/30,
- zaprawą cementowa marki niemniejszej niż M15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 32464,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69349,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69349,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69349,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PBM” Sułkowscy Sp. J 34-600 Limanowa, ul. Fabryczna 1D

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370001337

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69349,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy PZP, zgodnie
z językową wykładnią wskazanego przepisu.
Uzasadnienie faktyczne:
Na część nr 2 zamówienia wpłynęła jedna oferta, złożona przez Firmę: WOD-MAR Sołtys Mariusz 34-654 Męcina, Pisarzowa 532. Zamawiający wezwał wykonawcę do uzupełnienia oferty o brakujące oświadczenie i dokumenty. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego. W związku
z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.