Og³oszenie z dnia 2021-10-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00312405/01 - Wynik z dnia 2021-12-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sprz±tanie na posesji S±du Okrêgowego w ¦widnicy, w pomieszczeniach I OZSS w ¦widnicy, II OZSS w K³odzku, III OZSS w Wa³brzychu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Okrêgowy w ¦widnicy
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: S±d Okregowy w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571487
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8518300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sos@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://swidnica.so.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
S±d
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprz±tanie na posesji S±du Okrêgowego w ¦widnicy, w pomieszczeniach I OZSS w ¦widnicy, II OZSS w K³odzku, III OZSS w Wa³brzychu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-173d59e0-370a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00247920
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010735/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Sprz±tanie na posesji S±du Okrêgowego w ¦widnicy, w pomieszczeniach I OZSS w ¦widnicy, II OZSS w K³odzku, III OZSS w Wa³brzychu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem portalu e-us³ug SMART PZP, przy u¿yciu systemu zapewniaj±cego obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podleg³ych Ministrowi Sprawiedliwo¶ci, dostêpnego pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S±d Okrêgowy w ¦widnicy, ul. Pl. Grunwaldzki 14, 58-100 ¦widnica; e-mail: iodo@swidnica.so.gov.pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w S±dzie Okrêgowym w ¦widnicy jest Pani Magdalena Dudzic-Goljasz, e-mail: iodo@swidnica.so.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe (Wykonawcy) przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „SPRZ¡TANIE NA POSESJI S¡DU OKRÊGOWEGO W ¦WIDNICY, W POMIESZCZENIACH I OPINIODAWCZEGO ZESPO£U S¡DOWYCH SPECJALISTÓW W ¦WIDNICY, II OPINIODAWCZEGO ZESPO£U S¡DOWYCH SPECJALISTÓW W K£ODZKU ORAZ III OPINIODAWCZEGO ZESPO£U S¡DOWYCH SPECJALISTÓW W WA£BRZYCHU” nr ref. ZP-2502-2/21.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U 2021, poz. 1129 z pó¼n.zm.).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 (czterech) lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a nastêpnie zostan± w sposób trwa³y zniszczone.
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub Pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z-2502-2/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie sta³ego utrzymania czysto¶ci S±du Okrêgowego w ¦widnicy, w szczególno¶ci :
w zakresie sta³ego utrzymania czysto¶ci obiektów S±du Okrêgowego w ¦widnicy, w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r., a w szczególno¶ci :w budynku S±du Okrêgowego w ¦widnicy (sprz±tanie pomieszczeñ biurowych, klatek schodowych, korytarzy, wind, wc), a tak¿e w pomieszczeniach: I Opiniodawczego Zespo³u S±dowych Specjalistów w ¦widnicy, ul. £ukowa 11, II Opiniodawczego Zespo³u S±dowych Specjalistów w K³odzku, ul. Grunwaldzka 2 oraz III Opiniodawczego Zespo³u S±dowych Specjalistów Wa³brzychu, ul. S³owackiego 15A.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
90914000-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów
90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1) cena – 60 %
2) zatrudnienie osób z do¶wiadczeniem – 40 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób z do¶wiadczeniem –
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie: 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z Przedmiotem Zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 250 000,00 z³ (dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
a) wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³, b±d¼ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) us³ugi sprz±tania:
− trwaj±ce minimum 6 miesiêcy (przed terminem sk³adania ofert),
− o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ (sto tysiêcy z³otych) brutto ka¿da – je¶li us³uga jest nadal wykonywana, to podana warto¶æ odnosi siê do ju¿ wykonanej czê¶ci,
− realizowane na podstawie odrêbnych umów,
− w zakresie ¶wiadczenia us³ug sprz±tania w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej.
b) wyka¿e, ¿e:
dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 12 osobami, które bêd± uczestniczyæ
w wykonywaniu przedmiotu zamówienia
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
− art. 108 ust. 1 pkt 1) i pkt 2) Ustawy Pzp,
− art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê
o zamówienia publiczne tytu³em ¶rodka karnego sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
b) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy
c)za¶wiadczenie z US
d)za¶wiadczenie z ZUS
e)odpis z KRS lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu i spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ,
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania siê przez Wykonawców o zamówienie (konsorcjum, spó³ki cywilne) o¶wiadczenie wstêpne sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2) Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.
Pe³nomocnictwo winno okre¶laæ jego zakres, byæ podpisane przez osobê/-y upowa¿nione do reprezentacji wskazane we w³a¶ciwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±;
3) Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania w postêpowaniu, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia;
4) O¶wiadczenie, z którego wynika jakie czê¶ci zamówienia wykonywaæ bêd± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie – wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
2) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w Rozdziale 6 niniejszej SWZ:a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca/Wykonawcy jest/s± ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 250 000,00 z³ (dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
b) wstêpnego wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich niekaralno¶ci – wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
Ostateczny wykaz nale¿y z³o¿yæ najpó¼niej 5 dni przed rozpoczêciem ¶wiadczenia us³ugi.
c) wykaz us³ug wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie na co najmniej dwie us³ugi sprz±tania:
trwaj±ce minimum 6 miesiêcy (przed terminem sk³adania ofert),
o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ (sto tysiêcy z³otych) brutto ka¿da – je¶li us³uga jest nadal wykonywana, to podana warto¶æ odnosi siê do ju¿ wykonanej czê¶ci,
realizowane na podstawie odrêbnych umów,
w zakresie ¶wiadczenia us³ug sprz±tania w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej oraz za³±czy dowody* okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Ustanawiaj± wówczas pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ do³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) o¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
2) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 niniejszej SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi podmiotowy ¶rodek dowodowy.
3) obowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 7 niniejszej SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
a) w Rozdziale 7 ust 5 pkt. 2) lit. d) niniejszej SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku,
b) w Rozdziale 7 ust 5 pkt. 2) lit. c) niniejszej SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/-y, który wykazuje/-± spe³nienie warunku,
c) w Rozdziale 7 ust 5 pkt. 1) i pkt 2) lit a) i lit. b) niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:1) zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów - w takim zakresie,
w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego,
2) si³± wy¿sz± - rozumian± jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu ¶wiadczonych Us³ug i w zwi±zku
z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wyst±pienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiaj±cego, wy³±czenia pomieszczeñ (budynków) z eksploatacji.
3. Zmniejszenie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 nast±pi proporcjonalnie do okresu wy³±czenia wykonywania Us³ugi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni), na której wykonywana jest Us³uga.
4. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o wyst±pieniu okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2
z miesiêcznym wyprzedzeniem.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Wykonywanie us³ug przewozu, przechowywania zw³ok, udostêpnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów dzia³ania Prokuratur Rejonowych w: ¦widnicy, Wa³brzychu, Dzier¿oniowie i Z±bkowicach ¦l.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w ¦widnicy."
- "Dostawa materia³ów dla laboratorium mikrobiologicznego"
- Dostawa zabawek/artyku³ów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przysz³o¶ci", "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" i "ekoMy" i potrzeb w³asnych Zamawiaj±cego
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga kompleksowa sprz±tania klatek schodowych budynkach administrowanych i w³asnych Tomaszowskiego TBS Spó³ka z o.o.
- "Utrzymanie czysto¶ci w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmañskiej 120"
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego sprz±tania nieruchomo¶ci mieszkalnych (teren zewnêtrzny i klatki schodowe) zarz±dzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie czê¶ci.
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ na terenie Z/I Gotartów i Z/I Be³chatów/ 2025
- Us³ugi sprz±tania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 25/Kozia 1/Trêbacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyleg³ego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.