Ogłoszenie z dnia 2024-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00313272/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Duszniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be2e560d-256b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072787/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 730611,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej w Grzebienisku:1) Realizacja dowozów w roku wynosi średnio 38 tygodni;
2) Zamawiający ustala dzienną ilość kilometrów: kilometry rzeczywiste plus techniczne
w wysokości 121 km dziennie;
3) Dzieci (załącznik nr 1.1 do SWZ) dowożone są do Szkoły Podstawowej im. Józefa Gibowskiego w Grzebienisku przy ul. Szkolnej 16 na godz. 8.15 oraz odwożone
po zakończonych zajęciach, trasami, które przedstawia załącznik 1.1 do SWZ;
4) Ilość przystanków w poszczególnych miejscowościach:
Sarbia - 3 przystanki,
Mieściska - 2 przystanki,
Kunowo - 2 przystanki,
Grzebienisko Huby - 1 przystanek,
Ceradz Dolny - 1 przystanek,
Brzoza - 2 przystanki,
Grodziszczko - 1 przystanek,
Wilkowo - 1 przystanek,
Wierzeja - 1 przystanek;
5) Godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w niektórych dniach - zależnie od organizacji roku szkolnego (np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, święto szkoły itp.);
6) Autobus powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci na trasie;
7) Dowozy realizowane są jak w w/w załączniku nr 1.2 do SWZ - od poniedziałku do piątku - zgodnie z organizacją danego roku szkolnego;
8) Wymagany jest dodatkowy jeden pełen kurs odwozów po zajęciach pozalekcyjnych
w dwóch kierunkach dla ok. 40 uczniów raz w tygodniu po godz. 16.00 (szczegóły ustalane będą z dyrektorem szkoły);
9) Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi;
10) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a) przewóz dzieci z i do miejscowości wskazanych w załączniku nr 1.1 do SWZ, zgodnie
z rozkładem jazdy wskazanym w załączniku nr 1.2 do SWZ (załączniki stanowią integralną część umowy) w dniu nauki szkolnej,
b) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; autobus powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci na danej trasie – maksymalna liczba dzieci na danej trasie wynosi 80 (dot. kierunek pierwszy), 65 (dot. kierunek drugi), ogólna liczba dzieci może ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia,
c) podstawienie na własny koszt autobusu zastępczego w przypadku awarii autobusu, który dowozi dzieci do placówek oświatowych,
d) oznakowanie pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) posiadania podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych dokumentów (m.in.- przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC itp.),
f) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów,
g) niezabieranie osób trzecich na trasach, na których realizowane są dowozy szkolne,
h) zapewnienie i pokrycie kosztów opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego, przy zachowaniu następujących wymagań:
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy;
opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, a jednocześnie stanowcza, posiadająca dobry stan zdrowia, mająca doświadczenie pracy z dziećmi; preferowane wykształcenie pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z dziećmi – dużymi grupami;
opiekun dba, aby przywozy i odwozy odbywały się trasą według ustalonego harmonogramu; jest odpowiedzialny, za bezpieczeństwo dowożonych uczniów; powinien dopilnować, żeby dzieci wsiadały
i wysiadały do/z pojazdu tylko przednimi drzwiami, natomiast tylne drzwi muszą być zamknięte i zabezpieczone; przy wsiadaniu dzieci, opiekun stoi na zewnątrz i wchodzi jako ostatni, zamyka drzwi i zajmuje miejsce, natomiast przy wysiadaniu otwiera drzwi pojazdu, wychodzi na zewnątrz pierwszy i nadzoruje wysiadanie, nadzoruje przejście dzieci przez jezdnię; przez cały czas przywozów i odwozów opiekun ma założoną kamizelkę odblaskową; opiekun daje kierowcy sygnał do odjazdu, a w razie potrzeby do zatrzymania się; opiekun dba
o bezpieczeństwo dzieci w czasie jazdy, pilnuje, aby wszystkie dzieci siedziały na miejscach i nie chodziły po pojeździe, a także dba
o właściwe zachowanie się uczniów podczas całych dowozów,
w przypadku gdy dzieci nie reagują na polecenia opiekuna bądź je ignorują – opiekun ma prawo do podjęcia decyzji o zatrzymaniu pojazdu w celu przywrócenia bezpiecznych warunków jazdy (wtedy kierowca zobowiązany jest do zatrzymania pojazdu w najbliższym miejscu niezagrażającym bezpieczeństwu na drodze), wówczas dalsza droga odbywa się po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, z którym ma kontakt telefoniczny; po przyjeździe autobusu do szkoły w godzinach rannych opiekun oddaje dzieci pod opiekę wychowawcy świetlicy,
a przed odjazdem odbiera od wychowawcy świetlicy i sprawuje nad nimi opiekę do chwili opuszczenia pojazdu przez dzieci, a w przypadku przechodzenia przez jezdnię do momentu przeprowadzenia dzieci na drugą stronę ulicy; opiekun natychmiast informuje Dyrektora Szkoły Podstawowej w Grzebienisku o wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzyły się podczas jazdy (np. wypadek, zagrożenie bezpieczeństwa lub choroba dziecka, itp.);
i) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą przedmiotem zamówienia oraz będzie ponosić wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 230611,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Świadczenie usług transportowych do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach:1) Realizacja dowozów w roku wynosi średnio 38 tygodni;
2) Dzienna długość trasy wynosi około 178 km;
3) Dzieci dowożone są do Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Brzechwy w Szamotułach przy
ul. Kołłątaja 1 na godzinę 7.30, zgodnie z załączonym wykazem miejsc odbioru, proponowanymi godzinami odbioru i prognozowaną liczbą dzieci (załącznik nr 1.3 do SWZ) oraz odwożone z w/w szkoły w te same miejsca;
4) Ostateczne godziny odbioru dzieci z wyznaczonych miejsc oraz odbioru dzieci ze szkoły zostaną ustalone z Wykonawcą przed rozpoczęciem dowozów do szkoły (uzgodnienia
z dyrekcją szkoły);
5) W trakcie realizacji umowy na dowóz do w/w szkoły dopuszcza się zmianę ilości dowożonych dzieci i miejsc odbioru tych dzieci;
6) Godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, np. rekolekcje, święto szkoły itp.;
7) Autobus/pojazd samochodowy powinien posiadać tyle miejsc siedzących (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie wykazane dzieci;
8) Dowozy realizowane są zgodnie z organizacja danego roku szkolnego od poniedziałku do piątku;
9) Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu/pojazdu samochodowego zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi;
10) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a) dowóz i odwóz dzieci po zakończonych zajęciach ze Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach z i do miejscowości wskazanych w załączniku nr 1.3 do SWZ (załącznik stanowi integralną część umowy) w dniu nauki szkolnej,
b) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy
o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; autobus/pojazdu samochodowego powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie
z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie wykazane dzieci, ogólna liczba dzieci może ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia,
c) podstawienie na własny koszt autobusu/pojazdu samochodowego zastępczego
w przypadku awarii pojazdu, który zabierze dzieci z wyznaczonych miejsc i dowiezie do szkoły w Szamotułach,
d) oznakowanie pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) posiadania podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych dokumentów (m.in.- przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC itp.),
f) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów,
g) niezabieranie osób trzecich na trasach, na których realizowane są dowozy szkolne,
h) zapewnienie i pokrycie kosztów opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego, przy zachowaniu następujących wymagań:
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy;
opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, a jednocześnie stanowcza, posiadająca dobry stan zdrowia, mająca doświadczenie pracy z dziećmi; preferowane wykształcenie pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z dziećmi;
opiekun dba, aby przywozy i odwozy odbywały się trasą według ustalonego harmonogramu; jest odpowiedzialny, za bezpieczeństwo dowożonych uczniów od momentu odebrania dzieci od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ich nauczycielowi/opiekunowi w szkole; pomaga każdemu dziecku zarówno podczas wsiadania jak i wysiadania; Opiekun przy wsiadaniu/wysiadaniu dzieci stoi na zewnątrz i służy pomocą; każdorazowo jako ostatni wchodzi do pojazdu zamyka drzwi i zajmuje miejsce dając kierowcy sygnał do odjazdu, a w razie konieczności do zatrzymania się; jeżeli zachodzi taka potrzeba przeprowadza dzieci przez jezdnię i przekazuje rodzicom/opiekunom; Dba o porządek, bezpieczeństwo i odpowiednie zachowanie dzieci podczas jazdy;
O wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzyły się podczas jazdy np. wypadek, zagrożenie bezpieczeństwa, choroba dziecka i inne, natychmiast informuje kierownika Gminnego Zespołu Oświatowego
w Dusznikach;
i) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą przedmiotem zamówienia oraz będzie ponosić wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 234259,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Świadczenie usług transportowych do Szkół Specjalnych w Poznaniu:1) Realizacja dowozów i odwozów w okresie od 01-09-2023 r. do 30-06-2025 r., natomiast realizacja dowozów w roku wynosi średnio 38 tygodni;
2) Dzienna długość trasy wynosi około 188 km;
3) Dzieci niepełnosprawne, które realizują obowiązek szkolny dowożone są do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 im. Janusza Korczaka w Poznaniu, przy ul. Żniwnej 1 oraz do Szkoły Podstawowej dla Dzieci z Autyzmem w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci
i Młodzieży Niepełnosprawnej w Poznaniu, przy ul Szamarzewskiego 78/82 - zgodnie
z wyznaczoną trasą:
Duszniki – Sędzinko ul. Szkolna 40A – Wilkowo ul. Poznańska 5/1 – Ceradz Dolny Os. Przy Stawie 5b – Poznań ul. Szamarzewskiego 78/82 – Poznań ul. Żniwna 1 – Duszniki;
Duszniki – Poznań ul. Żniwna 1 – Poznań ul. Szamarzewskiego 78/82 – Ceradz Dolny Os. Przy Stawie 5b – Wilkowo ul. Poznańska 5/1 – Sędzinko ul. Szkolna 40A – Duszniki;
4) Godziny odbioru uczniów z wyznaczonych miejsc oraz ze szkół zostaną ustalone
z Wykonawcą przed rozpoczęciem roku szkolnego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany konfiguracji trasy w zależności od planów lekcji, ustalonych w szkołach;
5) W trakcie realizacji umowy na dowóz i odwóz do w/w szkół dopuszcza się zmianę ilości dowożonych dzieci i miejsc odbioru tych dzieci;
6) Różnica w ilości przewożonych uczniów nie będzie stanowić roszczeń przewoźnika (Wykonawcy) w stosunku do Zamawiającego. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie e-mailowej lub telefonicznej;
7) Wykonawca musi dysponować pojazdem samochodowym o minimalnej ilości miejsc siedzących – 8;
8) Wykaz dowożonych uczniów od dnia 1-09-2023 r., zawierający imię, nazwisko i adres, zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 25 sierpnia 2023 r.;
9) Dowozy realizowane są zgodnie z organizacją danego roku szkolnego od poniedziałku
do piątku;
10) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a) dowóz i odwóz dzieci po zakończonych zajęciach ze szkół specjalnych
w Poznaniu z i do miejscowości wskazanych w ppkt 3) powyżej w dniu nauki szkolnej,
b) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy
o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; pojazd powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie wykazane dzieci, ogólna liczba dzieci może ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia,
c) podstawienie na własny koszt pojazdu zastępczego w przypadku awarii pojazdu, który zabierze dzieci z wyznaczonych miejsc i dowiezie do szkół
w Poznaniu,
d) oznakowanie pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) posiadania podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych dokumentów (m.in.- przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC itp.),
f) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów,
g) niezabieranie osób trzecich na trasach, na których realizowane są dowozy szkolne,
h) zapewnienie i pokrycie kosztów opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego, przy zachowaniu następujących wymagań:
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy;
opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, a jednocześnie stanowcza, posiadająca dobry stan zdrowia, mająca doświadczenie pracy z dziećmi; preferowane wykształcenie pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z dziećmi;
opiekun dba, aby przywozy i odwozy odbywały się trasą według ustalonego harmonogramu; jest odpowiedzialny, za bezpieczeństwo dowożonych uczniów od momentu odebrania dzieci od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ich nauczycielowi/opiekunowi w szkole; pomaga każdemu dziecku zarówno podczas wsiadania jak i wysiadania; opiekun przy wsiadaniu/wysiadaniu dzieci stoi na zewnątrz i służy pomocą; każdorazowo jako ostatni wchodzi do pojazdu zamyka drzwi i zajmuje miejsce dając kierowcy sygnał do odjazdu, a w razie konieczności do zatrzymania się; jeżeli zachodzi taka potrzeba przeprowadza dzieci przez jezdnię i przekazuje rodzicom/opiekunom; Dba o porządek, bezpieczeństwo i odpowiednie zachowanie dzieci podczas jazdy;
O wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzyły się podczas jazdy np. wypadek, zagrożenie bezpieczeństwa, choroba dziecka i inne, natychmiast informuje kierownika Gminnego Zespołu Oświatowego
w Dusznikach;
i) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą przedmiotem zamówienia oraz będzie ponosić wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
3. W przypadku, gdy jednemu Wykonawcy zostanie udzielone zamówienie na dwie lub więcej Części zamówienia, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca posiadał jedną polisę ubezpieczeniową, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Części 1, 2 i 3 ppkt. 10) lit. i) powyżej, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 265740,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367472,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367472,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367472,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881496966
7.3.3) Ulica: ul. Bukowska 5
7.3.4) Miejscowość: Uścięcice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367472,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291474,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291474,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291474,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881496966
7.3.3) Ulica: ul. Bukowska 5
7.3.4) Miejscowość: Uścięcice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291474,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270043,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270043,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270043,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881496966
7.3.3) Ulica: ul. Bukowska 5
7.3.4) Miejscowość: Uścięcice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-330
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270043,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- usługi w zakresie zabezpieczenia transportu sanitarnego pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami z podziałem na 4 zadania.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ.
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.