Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00183092/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą ADO/CADO dla potrzeb Stacji Dializ Oddziału Nefrologicznego WSZ w Płocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie.przetargi@wszplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wszplock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa882ab4-de93-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą ADO/CADO dla potrzeb Stacji Dializ Oddziału Nefrologicznego WSZ w Płocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa882ab4-de93-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013558/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą ADO/CADO dla potrzeb Stacji Dializ Oddziału Nefrologicznego WSZ w Płocku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.2910.6.(19/ZP/23).2023.ZJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 756974,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy do dializy ADO (zadanie nr 1) i dializy CADO (zadanie nr 2) dla nowych pacjentów4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692800-5 - Roztwory do dializy
4.5.5.) Wartość części: 407677,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy do dializy otrzewnowej metodą ADO (zadanie nr 1) i metodą CADO (zadanie nr 2) dla pacjentów leczonych tą metoda dializy4.5.3.) Główny kod CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692800-5 - Roztwory do dializy
4.5.5.) Wartość części: 349297,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386074,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386074,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386074,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631120477
7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-118
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386074,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332090,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332090,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332090,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631120477
7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 13
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-118
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332090,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w Płocku - MOSiR 7/2025
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do dializ
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego do hemodializy i dializy otrzewnowej na potrzeby Stacji Dializ Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
więcej: Wyroby do dializy nerkowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.