eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓW AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO J. PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ ETAP I"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓW
AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO J. PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ ETAP I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (83) 342 87 12

1.5.8.) Numer faksu: (83) 342 87 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://awf-bp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓW
AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO J. PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ ETAP I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-856ae66a-ab8c-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146871

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/6/2023/B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1974000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1827777,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

(Część 1) Termomodernizacja budynku Domu Studenta „ABC”
Zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, w tym min:
a) docieplenie ścian zewnętrznych
-rozebranie, wywiezienie i utylizacja istniejących warstw dociepleń,
-przygotowanie starego podłoża - oczyszczenie mechaniczne i zmycie wraz z uzupełnieniem ubytków i ew. naprawą gzymsów,
-przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - zagruntowanie emulsją gruntującą,
-docieplenie ścian płytami styropianowymi wpustowymi lub zakładkowymi grub. 14 cm, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,
-docieplenie ościeży płytami styropianowymi grub. 3 cm, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,
-wymiana podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej,
-umocowanie listew cokołowych aluminiowych,
-wzmocnienie listwami aluminiowymi miejsc szczególnie narażonych (narożniki, cokoły, krawędzie),
 wykonanie połączenia strefy okapowej i szczytowej dachu z elementami odwodnienia i elewacją,
-wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
b) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
-rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, obróbek na połączeniach elewacji i dachu itp. z blachy nie nadającej się do użytku,
-rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku,
-rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku,
-wyprofilowanie (ukształtowanie) pasa okapowego, z dostosowaniem do nowego położenia rynien, wymiana/montaż desek okapowych,
-montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy stalowej powlekanej,
-montaż rur spustowych okrągłych o śr. 12-15 cm z blachy stalowej powlekanej,
-obróbki blacharskie murków ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, obróbek na połączeniach elewacji i dachu itp. z blachy powlekanej,
-wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
c) wymiana okien i drzwi zewnętrznych
-wykucie z muru ościeżnic aluminiowych i PCV, okiennych wraz z demontażem skrzydeł okiennych,
-wykucie z muru ościeżnic drzwiowych aluminiowych wraz z demontażem skrzydeł drzwiowych,
-montaż okien aluminiowych i PCV, wsp. okna u=0,9W/m2K,
-montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, wsp. drzwi u=1,3W/m2K,
-obrobienie ościeży (uzupełnienie tynków, malowanie) i naprawa uszkodzeń,
-wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
d) docieplenie stropodachu
-renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej - przygotowanie podłoża,
-izolacje cieplne z wełny mineralnej twardej grub. 15+10 cm poziome z płyt klejonych lepikiem asfaltowym na gorąco do podłoża,
-pokrycie dachów papą termozgrzewalną poliestrową, modyfikowaną SBS dwuwarstwowe (papa podkładowa i nawierzchniowa) - na izolacji z wełny mineralnej twardej
oraz ponadto:
e) docieplenie ścian zewnętrznych (klatki ewakuacyjne w blokach A i B) – 135,976 m2
-przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - zagruntowanie emulsją gruntującą,
-docieplenie ścian płytami styropianowymi wpustowymi lub zakładkowymi grub. 14 cm, wykończenie gładkie, malowanie farbami silikonowymi, kolor biały.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
a. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiąca załącznik nr 1 do umowy;
b. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 2 do umowy, na którą składają się:
Dokumentacja techniczna (projekt budowlany)
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Przedmiary robót
Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową wskazaną w ust. 2 pkt 2). Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.5.5.) Wartość części: 1247000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

(Część 2) Termomodernizacja Domu Studenta „AGAT”
Zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, w tym min:

a) wymiana okien i drzwi zewnętrznych
 wykucie z muru ościeżnic drewnianych, okiennych wraz z demontażem skrzydeł okiennych,
 wykucie z muru ościeżnic drzwiowych aluminiowych wraz z demontażem skrzydeł drzwiowych,
 montaż okien PCV, wsp. okna u=0,9W/m2K,
 doprowadzenie zasilania do okien dachowych, sterowanych elektrycznie,
 montaż okien dachowych sterowanych elektrycznie z zewnętrznymi roletami aluminiowymi (sterowane elektrycznie), wsp. okna u=0,9W/m2K, z kołnierzem uszczelniającym, sterowanie zestawu panelem naściennym,
 montaż naświetli i drzwi aluminiowych jedno i dwuskrzydłowych, wsp. drzwi u=1,3W/m2K,
 obrobienie ościeży (uzupełnienie tynków, malowanie) i naprawa uszkodzeń, ew. uzupełnienie powłok malarskich po wykuciach i w miejscach uszkodzeń,
 wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
b) docieplenie stropu (poddasze nieużytkowe)
 rozebranie, wywiezienie i utylizacja istniejących warstw izolacji z wełny mineralnej miękkiej,
 wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii PE 0,2 mm,
 izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej grub. 12+10 cm poziome z płyt układanych na sucho na zakład.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
a. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiąca załącznik nr 1 do umowy;
b. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 2 do umowy, na którą składają się:
 Dokumentacja techniczna (projekt budowlany)
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
 Przedmiary robót
5. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową wskazaną w ust. 2 pkt 2). Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.5.5.) Wartość części: 336000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

(Część 3) Termomodernizacja Domu Studenta „ASYSTENT”
Zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, w tym min:
a) docieplenie ścian zewnętrznych
 rozebranie, wywiezienie i utylizacja istniejących warstw dociepleń,
 przygotowanie starego podłoża - oczyszczenie mechaniczne i zmycie wraz z uzupełnieniem ubytków i ew. naprawą gzymsów,
 przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - zagruntowanie emulsją gruntującą,
 docieplenie ścian płytami styropianowymi wpustowymi lub zakładkowymi grub. 14 cm, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,
 docieplenie ościeży płytami styropianowymi grub. 3 cm, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,
 wymiana podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej,
 wzmocnienie listwami aluminiowymi miejsc szczególnie narażonych (narożniki, cokoły, krawędzie),
 wykonanie połączenia strefy okapowej i szczytowej dachu z elementami odwodnienia i elewacją,
 wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
b) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
 rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, obróbek na połączeniach elewacji i dachu itp. z blachy nie nadającej się do użytku,
 rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku,
 rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku,
 wyprofilowanie (ukształtowanie) pasa okapowego, z dostosowaniem do nowego położenia rynien, wymiana/montaż desek okapowych,
 montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy stalowej powlekanej,
 montaż rur spustowych okrągłych o śr. 12-15 cm z blachy stalowej powlekanej,
 obróbki blacharskie murków ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, obróbek na połączeniach elewacji i dachu itp. z blachy powlekanej,
 wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
c) odkrycie i osuszenie ścian fundamentowych (wykopy)
 roboty ziemne – wykopy,
 osuszenie ścian fundamentowych,
 zasypanie wykopów z zagęszczaniem gruntu warstwami.
d) uzupełnienie izolacji przeciwwilgociowych piwnic i cokołu
 przygotowanie powierzchni pionowych betonowych pod uszczelnienia – gruntowanie,
 wysokoelastyczna polimerowo – bitumiczna izolacja powierzchni pionowych poddanych działaniu wilgoci lub niezalegającej wody pochodzącej z gruntu – do uszczelnień zewnętrznych części budynków stykających się z gruntem, grubość warstwy po wyschnięciu min. 3,0 mm.
e) docieplenie ścian piwnic i cokołu
 docieplenie ścian piwnic i cokołów płytami polistyrenowymi (styropianowymi) XPS 300 grub. 16 cm.
f) Wykonanie/przełożenie opaski z kostki przy budynku
 rozebranie istniejących opasek (kostka betonowa i obrzeża),
 ułożenie obrzeży trawnikowych 20x6 (obrzeża z rozbiórki),
 ułożenie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (kostka betonowa z rozbiórki).
g) wykonanie wypraw lub okładzin cokołu odpornych na wpływy atmosferyczne
 zerwanie okładzin cokołów z płytek ceramicznych,
 osiatkowanie cokołów siatką z włókien sztucznych - pod tynki mozaikowe,
 tynki dekoracyjne (mozaikowe), o gotowej konsystencji odpornej na wpływy atm., gr. 2,0 mm.
h) wymiana okien PCV
 wykucie z muru ościeżnic PCV, okiennych wraz z demontażem skrzydeł okiennych,
 montaż okien PCV, wsp. okna u=0,9W/m2K,
 obrobienie ościeży (uzupełnienie tynków, malowanie) i naprawa uszkodzeń,
 wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
i) docieplenie stropodachu
 renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej - przygotowanie podłoża,
 izolacje cieplne z wełny mineralnej twardej grub. 15+10 cm poziome z płyt klejonych lepikiem asfaltowym na gorąco do podłoża,
 pokrycie dachów papą termozgrzewalną poliestrową, modyfikowaną SBS dwuwarstwowe (papa podkładowa i nawierzchniowa) - na izolacji z wełny mineralnej twardej.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
a. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiąca załącznik nr 1 do umowy;
b. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 2 do umowy, na którą składają się:
 Dokumentacja techniczna (projekt budowlany)
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
 Przedmiary robót
5. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową wskazaną w ust. 2 pkt 2). Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.5.5.) Wartość części: 391000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1419600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1798933,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1419600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILL-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372649478

7.3.3) Ulica: Brzeska 134

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1419600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545020,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRYMAR Marta Mikucewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372278409

7.3.3) Ulica: Narutowicza 25

7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-505

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609680,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILL-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372649478

7.3.3) Ulica: Brzeska 134

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.