Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167285/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00204874/01 - Wynik z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00309465/01 - Wynik z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Komend Powiatowych Policji województwa podkarpackiego. Numer postępowania: ZP/19/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 821 21 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Komend Powiatowych Policji województwa podkarpackiego. Numer postępowania: ZP/19/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18672a72-c620-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027648/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Komend Powiatowych Policji województwa podkarpackiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167285/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – obsługa prawna KPP Brzozów4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 7700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – obsługa prawna KPP Dębica4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – obsługa prawna KPP Jarosław4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – obsługa prawna KPP Jasło4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – obsługa prawna KPP Kolbuszowa4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – obsługa prawna KPP Lesko4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – obsługa prawna KPP Leżajsk4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 8700,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – obsługa prawna KPP Lubaczów4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 – obsługa prawna KPP Łańcut4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 – obsługa prawna KPP Mielec4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 – obsługa prawna KPP Nisko4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 – obsługa prawna KPP Przeworsk4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 – obsługa prawna KPP Ropczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 – obsługa prawna KPP Sanok4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 – obsługa prawna KPP Strzyżów4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 7912,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16 – obsługa prawna KPP Ustrzyki Dolne4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 27.05.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu terminu składania ofert, w zakresie zadania nr 1, wpłynęła 1 oferta. Wykonawca Adwokat Maciej Szczerba – Kancelaria Adwokacka, ul. Mogilska 11/10, 31-542 Kraków zaoferował realizację zamówienia za cenę 16 014,60 zł brutto.
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę brutto jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 165 312,00 zł brutto, a także na realizację zadania nr 1, tj. 7 700,00 zł brutto.
Jak wynika z powyższego cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, w zakresie zadania nr 1 .
Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w zakresie zadania nr 1, do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 27.05.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu terminu składania ofert, w zakresie zadania nr 5, wpłynęły 2 oferty nw. Wykonawców:
1. Adwokat Maciej Szczerba – Kancelaria Adwokacka, ul. Mogilska 11/10, 31-542 Kraków - cena oferty brutto - 12 398,40 zł
2. KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Sp. partnerska w Rzeszowie, Al. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów - cena oferty brutto - 11 940,00 zł
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę brutto jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 165 312,00 zł brutto, a także na realizację zadania nr 5, tj. 7 000,00 zł brutto.
Jak wynika z powyższego cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, w zakresie zadania nr 5.
Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków
na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w zakresie zadania nr 5, do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 27.05.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu terminu składania ofert, w zakresie zadania nr 7, wpłynęły 2 oferty nw. Wykonawców:
1. Adwokat Maciej Szczerba – Kancelaria Adwokacka, ul. Mogilska 11/10, 31-542 Kraków - cena oferty brutto - 16 014,60 zł
2. KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Sp. partnerska w Rzeszowie, Al. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów - cena oferty brutto - 11 940,00 zł
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę brutto jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 165 312,00 zł brutto, a także na realizację zadania nr 7, tj. 8 700,00 zł brutto.
Jak wynika z powyższego cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, w zakresie zadania nr 7.
Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w zakresie zadania nr 7, do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 27.05.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu terminu składania ofert, w zakresie zadania nr 8, wpłynęła 1 oferta. Wykonawca KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Sp. partnerska w Rzeszowie, Al. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów zaoferował realizację zamówienia za cenę 11 940,00 zł brutto.
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę brutto jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 165 312,00 zł brutto, a także na realizację zadania nr 8, tj. 8 000,00 zł brutto.
Jak wynika z powyższego cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, w zakresie zadania nr 8.
Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w zakresie zadania nr 8, do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 27.05.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu terminu składania ofert, w zakresie zadania nr 9, wpłynęły 3 oferty nw. Wykonawców:
1. Adwokat Maciej Szczerba – Kancelaria Adwokacka, ul. Mogilska 11/10, 31-542 Kraków - cena oferty brutto - 16 014,60 zł
2. KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Sp. partnerska w Rzeszowie, Al. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów - cena oferty brutto - 11 940,00 zł
3. Ćwik i Partnerzy. Radcowie prawni i Adwokaci, Al. J. Ch. Szucha 8, 00-582 Warszawa - cena oferty brutto - 11 837,52 zł
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę brutto jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 165 312,00 zł brutto, a także na realizację zadania nr 9, tj. 9 000,00 zł brutto.
Jak wynika z powyższego cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, w zakresie zadania nr 9.
Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w zakresie zadania nr 9, do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 27.05.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu terminu składania ofert, w zakresie zadania nr 12, wpłynęły 2 oferty nw. Wykonawców:
1. Adwokat Maciej Szczerba – Kancelaria Adwokacka, ul. Mogilska 11/10, 31-542 Kraków - cena oferty brutto - 17 490,60 zł
2. KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Sp. partnerska w Rzeszowie, Al. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów - cena oferty brutto - 11 940,00 zł
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę brutto jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 165 312,00 zł brutto, a także na realizację zadania nr 12, tj. 9 000,00 zł brutto.
Jak wynika z powyższego cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, w zakresie zadania nr 12.
Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w zakresie zadania nr 12, do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 27.05.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu terminu składania ofert, w zakresie zadania nr 13, wpłynęły 2 oferty nw. Wykonawców:
1. Adwokat Maciej Szczerba – Kancelaria Adwokacka, ul. Mogilska 11/10, 31-542 Kraków - cena oferty brutto - 12 398,40 zł
2. KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Sp. partnerska w Rzeszowie, Al. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów - cena oferty brutto - 11 940,00 zł
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę brutto jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 165 312,00 zł brutto, a także na realizację zadania nr 13, tj. 8 000,00 zł brutto.
Jak wynika z powyższego cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, w zakresie zadania nr 13.
Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w zakresie zadania nr 13, do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 27.05.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu terminu składania ofert, w zakresie zadania nr 15, wpłynęła 1 oferta. Wykonawca Adwokat Maciej Szczerba – Kancelaria Adwokacka, ul. Mogilska 11/10, 31-542 Kraków zaoferował realizację zamówienia za cenę 12 398,40 zł brutto.
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę brutto jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 165 312,00 zł brutto, a także na realizację zadania nr 15, tj. 7 912,00 zł brutto.
Jak wynika z powyższego cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, w zakresie zadania nr 15.
Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w zakresie zadania nr 15, do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- "Wykonanie oraz dostawa teczek na dyplomy ukończenia studiów oraz teczek na suplement do dyplomu"
- Przebudowa drogi i remont chodnika w m. Horyniec-Zdrój w zakresie: Zadanie nr 1 - Przebudowa DW Nr 867 w km 58+153 - 58+328 . Zadanie nr 2 - Remont chodnika w ciągu DW nr 867 w km 57+846 - 58+208
- Aktualizacja Planu adaptacji do zmian klimatu Miasta Rzeszowa do roku 2030
- Remont toalety w budynku administracyjnym PZPW Rzeszów Oddział w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 3
- Zakup i dostawy artykułów ogólnospożywczych oraz mieszanek uzupełniających
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.