Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00187426/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu służbowego do Urzędu Miejskiego w Parczewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Parczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 355 12 24
1.5.8.) Numer faksu: +48 83 355 12 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@parczew.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umparczew.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.parczew.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu służbowego do Urzędu Miejskiego w Parczewie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3173b45d-b607-4c6e-a269-c3f14a84fc76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.2.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup samochodu służbowego do Urzędu Miejskiego w Parczewie
1. Rok produkcji : 2025
2. Fabrycznie nowy
3. Typ nadwozia: sedan lub liftback
4. Pojemność skokowa silnika /w litrach/: minimum 1,9 maximum 2,5
5. Moc silnika : minimum 250 KM
6. Rodzaj paliwa : benzyna bezołowiowa
7. Długość samochodu : minimum 4700 mm
8. Rozstaw osi nie mniej niż 2800 mm
9. Skrzynia biegów : automatyczna
10. Napęd 4 x 4
11. Maksymalne średnia spalanie /WLTP/ : 9,0 l/100 km
12. Maksymalna średnia emisja CO2 /WLTP/: 200 g/CO2/km
13. Norma emisji spalin : minimum EURO 6
14. Liczba drzwi 4/5
15. Ilość miejsc siedzących: 5
16. Kolor nadwozia: metalizowany szary
17. Felgi aluminiowe o średnicy 18 lub 19 cali
18. Minimum: 6 poduszek powietrznych / dwie czołowe przednie, dwie boczne przednie i kurtyny powietrzne dla dwóch rzędów siedzeń/
19. Centralny zamek z autoalarmem ze zdalnym sterowaniem zamka centralnego
20. Elektrycznie sterowane szyby drzwi przednich i tylnych
21. Elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka boczne
22. Fotel kierowcy z regulacją wysokości i regulacją odcinka lędźwiowego
23. Czujniki parkowania /przód i tył/
24. Kamera cofania 360O
25. Czujnik deszczu
26. Podgrzewane fotele przednie
27. Tempomat
28. Nawigacja fabryczna z usługą bezpłatnej aktualizacji
29. Klimatyzacja automatyczna: minimum 3 strefowa
30. Zestaw bezprzewodowej łączności z systemem Bluetooth
31. System awaryjnego hamowania
32. Asystent martwego pola
33. System automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania
34. Szyby tylne / w tym boczne / przyciemnione w stopniu uniemożliwiającym wgląd do wnętrza samochodu
35. Reflektory LED – matrycowe /pikselowe/
36. Koło zapasowe pełnowymiarowe lub dojazdowe oraz lewarek samochodowy i klucz do kół
37. Tapicerka skórzana w kolorze czarnym lub ciemnym
38. Apteczka samochodowa
39. Trójkąt ostrzegawczy
40. Gaśnica
41. Dywaniki : welurowe - 1kpl , gumowe - 1kpl
42. Gwarancja mechaniczna: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów lub z limitem minimum 100 000 km
43. Gwarancja na wady powłoki lakierniczej: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów lub limitem minimum 100 000 km
44. Gwarancja na perforację nadwozia : minimum 120 miesięcy
45. Bezpłatny pakiet przeglądów i usług serwisowych: minimum 3lata i 80.000 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229887,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229887,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229887,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRH Żagiel Auto Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122892782
7.3.3) Ulica: Roztocze 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-722
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229887,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV, na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Powiecie Wrocławskim w celu realizacji zadań służbowych.
- Dostawa nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu kombi-van dla IUNG PIB w Puławach"- postępowanie powtórzone
- DOSTAWA 3 SZT. SAMOCHODÓW OSOBOWYCH w POLICYJNEJ WERSJI NIEOZNAKOWANEJ: HYBRYDOWEGO SEGMENTU C z NAPĘDEM 4X4, TUPU SUV i TYPU SUV O PODWYŻSZONYCH PARAMETRACH
- Zakup samochodu służbowego
- Dostawa samochodu osobowego dla Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.