Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00208775/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00219704/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-07
- 2025/BZP 00226577/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU KONTENER Z WINDĄ ZAŁADUNKOWĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ŚRODOWISKA W KOŁOBRZEGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: BZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330256540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 6 Dywizji Piechoty 60
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 943533230
1.5.8.) Numer faksu: +48 943533251
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zielen.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zielen-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl/pn/zielen-kolobrzeg/demand/208421/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU KONTENER Z WINDĄ ZAŁADUNKOWĄ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72b445d5-9e8c-45b7-8581-1683ca69342a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 332100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Zakup, dostawa i serwis nowego samochodu ciężarowego typu kontener z windą załadunkową – 1 szt.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
dostawę nowego samochodu ciężarowego typu kontener z windą załadunkową wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2025 r, o DMC min.7500 kg.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Baza MZZDiOŚ ul. 6 Dywizji Piechoty 60, 78-100 Kołobrzeg.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – stanowiący część III SWZ
- projektowane postanowienia umowy – stanowiące część II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34142100-5 - Pojazdy ciężarowe z ruchomą platformą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3).SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354364,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354364,23
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Przebudowa stadionu piłkarskiego w Kołobrzegu
- Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody dla Gminy Kołobrzeg
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu
- Dostawa agregatów prądotwórczych z "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej".
- Dostawa produktów żywnościowych do Żłobka "Krasnal" w Kołobrzegu.
- Rewitalizacja fontanny w parku im. Antoniego Szarmacha w dzielnicy Zachodniej w Kołobrzegu w ramach projektu Budżet Obywatelski
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa samochodu dostawczego z nadwoziem typu furgon na potrzeby ewakuacji i pomocy doraźnej w ramach zadania pn.: "Zakup samochodu zaopatrzeniowego"".
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5t oraz samochodu wywrotki do 3,5t z przyłączami i oprzyrządowaniem do zimowego utrzymania dróg (pług, pojemnik na piasek i sól z rozrzutnikiem) oraz hakiem.
- Dostawa samochodu ciężarowego (chłodni)
- Dostawa samochodów do Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Zakup i dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów elektrycznych na potrzeby Straży Miejskiej w Namysłowie oraz na potrzeby Urzędu Miejskiego w Namysłowie.
- Zakup i dostawa pojazdów specjalnych oraz przyczepy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Miasto Lębork
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





