Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00160141/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania symulatora VR wraz z odpowiednim sprzętem, instalacją, wdrożeniem, szkoleniem nauczycieli i kontraktem serwisowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 223
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-005
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp-uci@info.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania symulatora VR wraz z odpowiednim sprzętem, instalacją, wdrożeniem, szkoleniem nauczycieli i kontraktem serwisowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f136118-1dbe-4184-a5f2-62393355a660
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081324/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oprogramowania - symulatora VR „Obrót i przyjęcie surowców, materiałów do magazynu” oraz wyposażenia 4 stanowisk VR w ramach projektu FERS "Kształcenie na potrzeby gospodarki"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kształcenie na potrzeby gospodarki w Politechnice Łódzkiej”, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, Priorytet 1 Umiejętności, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym, nr umowy o dofinansowanie: FERS.01.05-IP.08-0273/23-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UCI.903.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania symulatorów VR obejmująca:
- Aplikacja VR nr 1 do nauki zagadnień logistycznych takich jak obrót i przyjęcie surowców, materiałów do magazynu,
- Aplikacja VR nr 2 - Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw
- Aplikacja VR nr 3 - Formowanie paletowej jednostki ładunkowej
- Aplikacja VR nr 4 - Optymalizacja załadunku naczepy
- Aplikacja VR nr 5 - Załadunek w porcie morskim
1.2. Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania do zarządzania goglami VR
1.3. Dostawa, podłączenie i uruchomienie sprzętu niezbędnego do realizacji symulacji w środowisku VR tj:
- Gogle do wirtualnej rzeczywistości – 4 szt,
- Ekrany do wyświetlania obrazu z gogli – 4 szt,
- Stojaki na kółkach do przesuwania i zawieszenia ekranów – 4 szt,
- Notebook – 2 sztuki
1.4. Przeprowadzenie praktycznych szkoleń dla kadry dydaktycznej prowadzącej zajęcia z VR
1.5. Świadczenie opieki serwisowej dla wdrożonych symulatorów VR
4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyny Wykonawca, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu – Giant Lazer Sp. z o.o., ul. Ołtaszyńska 92c/6, 53-034 Wrocław – uchylił się od zawarcia umowy. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanieSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327426,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327426,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327426,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "ZAWODOWY ZAWRÓT GŁOWY"
- 173/TP/ZP/U/2025 usługę odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi korepetycji dla 100 dzieci/młodzieży, uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- Sukcesywna dostawa podstawowych związków chemicznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Zakup i dostawa komputerów
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DK 72 na odcinku Soszyce - Ścieki w woj. łódzkim"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostarczenie licencji oraz świadczenie usług wsparcia i utrzymania miejskiego systemu obsługi oświaty oraz jednostek nieoświatowych w Ostrołęce
- Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Mełgiew
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do mysłowickich liceów ogólnokształcących" w ramach projektu pn. "Mysłowickie licea stawiają na jakość "
- Dostawa pomocy dydaktycznych, terapeutycznych, logopedycznych, muzycznych, programów multimedialnych oraz wyposażenia do zajęć z integracji sensorycznej dla przedszkola w Mieście Łuków.
- Dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi w ramach programu "Cyfrowy Uczeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





