eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzóza Królewska › Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. JÓZEFA ŻURAWIA W BRZÓZIE KRÓLEWSKIEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 678

1.5.2.) Miejscowość: Brzóza Królewska

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-307

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (17)240 31 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.brzoza@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzoza.naszdps.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna z zakwaterowaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0771e724-037b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036083/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w II połowie 2023 roku z podziałem na części.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dps_brzozakrolewska

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dps_brzozakrolewska

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin , oraz Instrukcjami dla Wykonawców (link:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w których zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na
Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się podlinkiem:
https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/edit
Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do
komunikacji.
Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku.
Złóż ofertę i wyświetleniu się komunikatu, że oferta została złożona. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w
zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej wielkości 150 MB. Wiadomości przekazywane droga elektroniczną powinny w sposób jednoznaczny wskazywać nr
postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę. Formaty plików
muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności, o których mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych(t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 2247).
W przypadku podpisania dokumenty elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym osoba składająca taki podpis musi być umocowana w
imieniu wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularza składania
oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. Jeżeli dokumenty elektroniczne,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać
załączone w osobnym miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument
zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. Oferta, oświadczenia i przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie
oświadczeń, zawiadomień, oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”, (nie dotyczy składania ofert, gdyż wiadomości nie są szyfrowane).
Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG.3302/01/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych szczegółowo opisanych w załączniku nr
1a do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
Cena – 60%
Termin płatności – 40 %
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej
za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu
oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt.
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty
Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zasady oceny kryterium „Termin płatności” (T)
Kryterium ,,Termin płatności” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę
formularza oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „termin płatności” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w
zakresie 0-40 następująco:
- 14 dniowy termin płatności – 0 pkt
„T” : - 21 dniowy termin płatności – 20 pkt
- 30 dniowy termin płatności – 40 pkt
gdzie:
T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „ termin płatności”
Wymagany minimalny termin płatności to 14 dni.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmie minimalny termin płatności, tj. 14 dniowy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do przyznania punktów za to kryterium zostanie przyjęty 30
dniowy termin płatności, jako maksymalny
odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)
wyliczoną zgodnie ze wzorem:
P= C+T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „ termin płatności”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1a do
SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
Cena – 60%
Termin płatności – 40 %
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej
za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu
oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt.
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty
Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zasady oceny kryterium „Termin płatności” (T)
Kryterium ,,Termin płatności” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę
formularza oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „termin płatności” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w
zakresie 0-40 następująco:
- 14 dniowy termin płatności – 0 pkt
„T” : - 21 dniowy termin płatności – 20 pkt
- 30 dniowy termin płatności – 40 pkt
gdzie:
T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „ termin płatności”
Wymagany minimalny termin płatności to 14 dni.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmie minimalny termin płatności, tj. 14 dniowy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do przyznania punktów za to kryterium zostanie przyjęty 30
dniowy termin płatności, jako maksymalny
odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)
wyliczoną zgodnie ze wzorem:
P= C+T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „ termin płatności”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i ciast. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje
się w załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
Cena – 60%
Termin płatności – 40 %
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej
za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu
oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt.
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty
Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zasady oceny kryterium „Termin płatności” (T)
Kryterium ,,Termin płatności” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę
formularza oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „termin płatności” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w
zakresie 0-40 następująco:
- 14 dniowy termin płatności – 0 pkt
„T” : - 21 dniowy termin płatności – 20 pkt
- 30 dniowy termin płatności – 40 pkt
gdzie:
T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „ termin płatności”
Wymagany minimalny termin płatności to 14 dni.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmie minimalny termin płatności, tj. 14 dniowy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do przyznania punktów za to kryterium zostanie przyjęty 30
dniowy termin płatności, jako maksymalny
odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)
wyliczoną zgodnie ze wzorem:
P= C+T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „ termin płatności”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w złączniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
Cena – 60%
Termin płatności – 40 %
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej
za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu
oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt.
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty
Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zasady oceny kryterium „Termin płatności” (T)
Kryterium ,,Termin płatności” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę
formularza oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „termin płatności” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w
zakresie 0-40 następująco:
- 14 dniowy termin płatności – 0 pkt
„T” : - 21 dniowy termin płatności – 20 pkt
- 30 dniowy termin płatności – 40 pkt
gdzie:
T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „ termin płatności”
Wymagany minimalny termin płatności to 14 dni.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmie minimalny termin płatności, tj. 14 dniowy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do przyznania punktów za to kryterium zostanie przyjęty 30
dniowy termin płatności, jako maksymalny
odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)
wyliczoną zgodnie ze wzorem:
P= C+T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „ termin płatności”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw, owoców oraz jaj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
Cena – 60%
Termin płatności – 40 %
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej
za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu
oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt.
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty
Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zasady oceny kryterium „Termin płatności” (T)
Kryterium ,,Termin płatności” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę
formularza oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „termin płatności” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w
zakresie 0-40 następująco:
- 14 dniowy termin płatności – 0 pkt
„T” : - 21 dniowy termin płatności – 20 pkt
- 30 dniowy termin płatności – 40 pkt
gdzie:
T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „ termin płatności”
Wymagany minimalny termin płatności to 14 dni.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmie minimalny termin płatności, tj. 14 dniowy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do przyznania punktów za to kryterium zostanie przyjęty 30
dniowy termin płatności, jako maksymalny
odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)
wyliczoną zgodnie ze wzorem:
P= C+T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „ termin płatności”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek oraz ryb. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
Cena – 60%
Termin płatności – 40 %
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej
za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu
oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt.
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty
Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zasady oceny kryterium „Termin płatności” (T)
Kryterium ,,Termin płatności” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę
formularza oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „termin płatności” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w
zakresie 0-40 następująco:
- 14 dniowy termin płatności – 0 pkt
„T” : - 21 dniowy termin płatności – 20 pkt
- 30 dniowy termin płatności – 40 pkt
gdzie:
T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „ termin płatności”
Wymagany minimalny termin płatności to 14 dni.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę terminu płatności, Zamawiający przyjmie minimalny termin płatności, tj. 14 dniowy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, do przyznania punktów za to kryterium zostanie przyjęty 30
dniowy termin płatności, jako maksymalny
odpowiadający wymaganiom Zamawiającego.
Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)
wyliczoną zgodnie ze wzorem:
P= C+T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „ termin płatności”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wspólnej, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia
nowego postępowania o udzielenie zamówienia gdy:
1) nastąpi zmiana urzędowej stawki VAT – w takim przypadku ceny jednostkowe netto i wartość netto wynagrodzenia
wykonawcy nie zmienią się, a określone w wyniku tej zmiany ceny jednostkowe brutto i wartość brutto wynagrodzenia
zostaną wyliczone w oparciu o wysokość
stawki VAT obowiązującej po zmianie przepisów;
2) nastąpi podwyższenie jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana
numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej
jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cech charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla
danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
3) w okresie umowy dojdzie do wstrzymania produkcji produktu lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży - w takim
wypadku Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla produktu, którego produkcja została wstrzymana lub dla produktu
wycofanego, w tej samej ilości, jednak nie droższy niż pierwotnie zaoferowany w postępowaniu, oraz o parametrach nie
gorszych niż produkt, którego produkcja została wstrzymana lub niż produkt wycofany. Zmiany zakresu rzeczowego tj.
zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem ( odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o
gorszych parametrach nastąpią za zgodą Zamawiającego;
4) nastąpi zmiana w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku
Wykonawcy z zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z
zachowaniem pozostałych postanowień umowy;
2. Strony przewidują również możliwość dokonania zmian umowy w razie zaistnienia okoliczności określonych art.15r
ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób
zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.), przy zachowaniu
określonych w tym przepisie obowiązków.
3. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do
umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dps_brzozakrolewska

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.