eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbudy › Organizacja 2 turnusów 7-dniowych obozu żeglarskiego dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja 2 turnusów 7-dniowych obozu żeglarskiego dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja 2 turnusów 7-dniowych obozu żeglarskiego dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f829f3f0-0375-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066863/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Organizacja 2 turnusów 7-dniowych obozu żeglarskiego dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. "Pomorskie Żagle Wiedzy w Gminie Kolbudy, Pszczółki i Przywidz" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 3, Działania 03.02., Poddziałania 03.02.01. Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f829f3f0-0375-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacją pomiędzy Zamawiającym w Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3.Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-
Zamówienia. 4.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publiczne-go musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” ma Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzy-stania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakład-ce „Centrum Pomocy”. 5.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowanie. 6.Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w
postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
20202 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 7.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2021 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych oraz przekazuje się je w formie załączników. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 8.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1)w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowym Ram Interoperacyjności (i przekazuje się je jako załącznik), lub 2)jako tekst bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”). 9.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym
zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. 10.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem
składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań,
zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości
lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:dobroslawa.makowiecka@ug.kolbudy.pl. 11.Możliwość korzystania w
postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Pozostałe punkty zawarte są w
SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kolbudy reprezentowana przez Wójta Gminy Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, 2)inspektorem danych osobowych jest mgr Marcin Lazarowski, e-mail: marcin.lazarowski@ug.kolbudy.pl,
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz 1710 ze zm.), 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO, 8)posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pa-ni/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; b)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania do administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; c)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RO-DO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., zwanym "RODO").

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PR.271.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja 2 turnusów 7-dniowych obozu żeglarskiego dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych”. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 3, Działania 03.02., Poddziałania 03.02.01. Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w związku z realizacją zadania projektu pn. „Pomorskie Żagle Wiedzy w Gminie Kolbudy, Pszczółki i Przywidz”. Zamówienie obejmuje organizację 2 turnusów 7-dniowych (6 noclegów w ciągu jednego turnusu) obozu żeglarskiego dla
uczniów szkół podstawowych (klasy: IV-VIII) z terenu następujących gmin: Gmina Kolbudy, Gmina Przywidz oraz Gmina Pszczółki. Wskazane obozy planowane są w następujących terminach:
- Turnus 1: 14.08.2023 r. - 31.08.2023 r.;
- Turnus 2: 04.09.2023 r. - 24.09.2023 r.
Zamawiający wskazuje, iż przewidywana liczba uczestników wynosi średnio 40 osób na 1 turnus, natomiast łącznie w 2 turnusach uczestniczyć będzie ok. 80 uczestników. Zamawiający wskazuje, iż zastrzega sobie prawo wytypowania 6
przedstawicieli Zamawiającego, którzy wezmą udział w 2 obozach (w każdym obozie weźmie udział po 3 przedstawicieli), których koszty zakwaterowania i wyżywienia pokryje Wykonawca. Wobec powyższego w Formularzu ofertowym Wykonawca winien wskazać łączną cenę biorąc pod uwagę również koszt pobytu przedstawicieli Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników (max. do 10%). Ostateczna cena jaką zapłaci Zamawiający będzie stanowiła iloczyn ceny za osobę oraz liczby osób biorących udział w wypoczynku. Zamawiający wymaga by miejsce obozu żeglarskiego znajdowało się na terenie województwa pomorskiego, maksymalnie 120 km od miejscowości Kolbudy oraz było zlokalizowane nad jeziorem z dostępem do lasu. Wybrany w postępowaniu Wykonawca zapewni transport uczestników do miejsca zakwaterowania (wraz z powrotem) z następujących miejscowości: Kolbudy, Pszczółki, Przywidz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 511 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną: min. 50 000,00 zł brutto. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi
winy. 4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a) wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie usługi polegające na organizacji obozu lub kolonii lub wycieczki dla dzieci i młodzieży związanej z zajęciami żeglarskimi dla minimum 20 osób, trwającej nieprzerwanie 5 dni i o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda z usług. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zawierają dane w innych walutach niż w złotych polskich, Zamawiający przeliczy w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do wpłat walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych
Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowana tabela kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił co najmniej:
- co najmniej jednego Kierownika wypoczynku (dla każdego turnusu osobno),
- co najmniej jedną Pielęgniarkę lub jednego Pielęgniarza lub jednego Ratownika medycznego (dla każdego turnusu
osobno),
- co najmniej 3 wychowawców (dla każdego turnusu osobno),
- wszyscy wychowawcy nie będący czynnym nauczycielem oprócz kwalifikacji określonych w ustawie z dnia 7 września
1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r., poz. 2230) muszą dodatkowo posiadać:
• co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie lub instruktorskie, liczone od dnia uzyskania uprawnień trenerskich lub
instruktorskich – dotyczy trenerów i instruktorów,
• co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie wychowawcy kolonijnego, liczone od dnia uzyskania zaświadczenia o
ukończeniu kursu dla wychowawców kolonijnych - dotyczy osób posiadających zaświadczenie o ukończeniu kursu dla
wychowawców kolonijnych.
- Kierownik wypoczynku musi spełniać warunki określone w ustawie z dnia 7
września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r., poz. 2230),
- Pielęgniarz/Pielęgniarka musi posiadać uprawnienia do wykonywania zawodu zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o
zawodach pielęgniarki i położonej
- Ratownik medyczny musi posiadać uprawnienia do wykonywania zawodu
zgodnie z ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie
Medycznym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1720 ze zm.),
- kadrę szkolącą posiadającą niezbędne kwalifikacje do prowadzenia zajęć na jachtach (patenty instruktorskie itp.),
- kadrę żeglarską, mającą uprawnienia do prowadzenia jednostek,
- Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia w Rejestrze Sprawców
Przestępstw na Tle Seksualnym, zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom
przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 31) - osoby skierowane do realizacji zamówienia bezwzględnie nie
mogą figurować we wskazanym rejestrze.
- zaplecze żeglarskie - przystań, zaplecze techniczne, obsada przystani, zabezpieczenie ratownicze (łódź ratownicza,
ratownik z uprawnieniami na punkcie obserwacyjnym w czasie ciągłym w trakcie pobytu dzieci na wodzie lub w wodzie,
indywidualne środki ratunkowe i asekuracyjne dla każdego uczestnika),
- zapewnienie odpowiedniej ilości sprzętu żeglarskiego niezbędnego do pływania na jachtach,
- zapewnienie stołówki i zaplecza kuchennego i obsługi kuchni umożliwiające przygotowanie i jednoczesne wydanie
posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z wytycznymi przepisami
prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży,
- murowany węzeł sanitarny tj. prysznice, umywalki, toalety - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu
obiektu wypoczynkowego,
- zakwaterowanie w domkach spełniających obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe/ w pokojach zgodnie z
limitami określonymi przez normy sanitarne (wraz z wyposażeniem na osobę: pościel, kanadyjka/łóżko, materac, koc,
półka)/ w namiotach harcerskich 10-osbowych wyposażone w drewnianą podłogę, łóżka polowe, materace, koce, półki na
rzeczy osobiste,
- świetlica bądź inny budynek do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody,
- miejsce ogniskowe,
- ośrodek położony nad jeziorem z dostępem do lasu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)oświadczenie Wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przy-należności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik
Nr 6 do SWZ.
2)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o
imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 511 ze zm.). 2)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z wzorem
stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ. 3)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publiczne-go, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, do-świadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z wzorem stanowiącym
Załącznik Nr 8 do SWZ. 4)dokumentu (lub dokumenty) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w
wysokości minimalnej określonej przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
5)Weryfikacja zaoferowanego obiektu hotelarskiego:
a)w celu weryfikacji informacji dotyczącej zaoferowanego obiektu hotelarskiego podanej przez wykonawcę (którego oferta została
oceniona najwyżej) w treści formularza oferty i ich zgodności ze stanem faktycznym, Za-mawiający na etapie badania i oceny oferty
zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji oferowanego obiektu hotelarskiego przy udziale przedstawicieli wykonawcy,
b)zamawiający na dzień przeprowadzenia wizji zaoferowanego obiektu hotelarskiego dopuszcza drobne prace remontowe miejsca
zakwaterowania uczestników obozu bądź drobne braki w wyposażeniu po-koi, łazienek, zaplecza do realizacji programu szkoleniowo-rekreacyjnego, które w ocenie Zamawiającego, mogą być zrealizowane/zakupione do momentu rozpoczęcia obozu/turnusu, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, że wszystkie braki wyposażenia, drobne prace remontowe bądź zakupione/zakończone do dnia rozpoczęcia danego obozu/turnusu. c)o dacie przeprowadzenia wizji, wykonawca zostanie poinformowany na co najmniej dwa dni przed planowaną datą wizji. Z przeprowadzanej wizji zostanie sporządzony protokół zatwierdzony przez przedstawicieli Zamawiającego oraz przedstawicieli wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; b)wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowią Załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający przewiduje zmianę po-stanowień umowy na zasadach zawartych w art. 455
ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pomocą platofrmy e-Zamowienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.