eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa I części urządzeń komputerowych i akcesoriów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania dla PWSZ w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa I części urządzeń komputerowych i akcesoriów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania dla PWSZ w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 63 16 500

1.5.8.) Numer faksu: 14 63 16 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@pwsztar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsztar.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa I części urządzeń komputerowych i akcesoriów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania dla PWSZ w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f955cd0-3690-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117758/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa I części urządzeń komputerowych i akcesoriów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania dla PWSZ w Tarnowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pwsztar.edu.pl/tryb-podstawowy-i-czesci-urzadzen-komputerowych-i-akcesoriow-urzadzen-wielofunkcyjnych-oraz-oprogramowania-dla-pwsz-w-tarnowie-26-10-2021-r

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
1) miniPortalu, https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczty elektronicznej e_tomal@pwsztar.edu.pl
z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została w rozdziale 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, w tym:
1) Zestaw komputerowy nr 1 – 20 szt.
2) Zestaw komputerowy nr 2 – 16 szt.
3) Zestaw komputerowy nr 3 – 1 szt.
4) Zestaw komputerowy nr 4 – 5 szt.
Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.Cena 60%
2.Okres gwarancji 20%
3.Termin realizacji 20%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:

1. Cena: Punkty w kryterium oceny ofert – 60 % (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena

2. Okres gwarancji: Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Okres gwarancji12 miesięcy(wymagany od każdego wykonawcy) - 0 pkt
Okres gwarancji 24 miesiące i powyżej - 20 pkt

3. Termin realizacji: Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Termin realizacji od 29 dni do 35 dni - 0 pkt
Termin realizacji od 22 dni do 28 dni - 10 pkt
Termin realizacji do 21 dni - 20 pkt

Uwaga! Oferowany okres gwarancji/termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji/terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji/najdłuższego terminu realizacji.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).
5. Za ofertę najwyżej ocenioną w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w tej części.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, w tym:
1) Urządzenie wielofunkcyjne nr 1 – 3 szt.
2) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego – 3 szt.
3) Moduł bębna światłoczułego do urządzenia wielofunkcyjnego – 3 szt.
Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.Cena 60%
2.Okres gwarancji 20%
3.Termin realizacji 20%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:

1. Cena: Punkty w kryterium oceny ofert – 60 % (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena

2. Okres gwarancji: Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Okres gwarancji12 miesięcy(wymagany od każdego wykonawcy) - 0 pkt
Okres gwarancji 24 miesiące i powyżej - 20 pkt

3. Termin realizacji: Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Termin realizacji od 29 dni do 35 dni - 0 pkt
Termin realizacji od 22 dni do 28 dni - 10 pkt
Termin realizacji do 21 dni - 20 pkt

Uwaga! Oferowany okres gwarancji/termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji/terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji/najdłuższego terminu realizacji.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).
5. Za ofertę najwyżej ocenioną w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w tej części.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, w tym:
1) Microsoft Office Professional Plus 2019 MOLP EDU – 72 szt.
Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3C do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.Cena 60%
2.Okres gwarancji 20%
3.Termin realizacji 20%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:

1. Cena: Punkty w kryterium oceny ofert – 60 % (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena

2. Okres gwarancji: Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Okres gwarancji12 miesięcy(wymagany od każdego wykonawcy) - 0 pkt
Okres gwarancji 24 miesiące i powyżej - 20 pkt

3. Termin realizacji: Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Termin realizacji od 29 dni do 35 dni - 0 pkt
Termin realizacji od 22 dni do 28 dni - 10 pkt
Termin realizacji do 21 dni - 20 pkt

Uwaga! Oferowany okres gwarancji/termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji/terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji/najdłuższego terminu realizacji.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).
5. Za ofertę najwyżej ocenioną w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w tej części.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów i akcesoriów komputerowych, w tym:
1) Laptop nr 1 – 46 szt.
2) Mysz – 46 szt.
3) Wózek do transportu 20 laptopów – 1 szt.
4) Torba do laptopa 15,6" – 46 szt.
5) Router WiFi – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 3D do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.Cena 60%
2.Okres gwarancji 20%
3.Termin realizacji 20%

2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:

1. Cena: Punkty w kryterium oceny ofert – 60 % (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena

2. Okres gwarancji: Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Okres gwarancji12 miesięcy(wymagany od każdego wykonawcy) - 0 pkt
Okres gwarancji 24 miesiące i powyżej - 20 pkt

3. Termin realizacji: Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
Termin realizacji od 29 dni do 35 dni - 0 pkt
Termin realizacji od 22 dni do 28 dni - 10 pkt
Termin realizacji do 21 dni - 20 pkt

Uwaga! Oferowany okres gwarancji/termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji/terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji/najdłuższego terminu realizacji.

3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).
5. Za ofertę najwyżej ocenioną w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w tej części.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w części 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia w części 1 o wartości nie niższej niż 60 000 zł brutto.

O udzielenie zamówienia w części 2 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

O udzielenie zamówienia w części 3 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

O udzielenie zamówienia w części 4 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Zdolność techniczna i zawodowa:
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia w części 4 o wartości nie niższej niż 55 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania oraz podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 7 do SWZ, (dotyczy części 1 i części 4).
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw dotyczy dostaw, które Wykonawca ten bezpośrednio wykonał.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) w części 1, części 2, części 3, części 4:
-opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w SWZ, z zaznaczeniem, której pozycji dotyczy opis,
b) w części 1:
-wydruki wyniku testu PassMark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 1, 2, 3, 4, ze wskazaniem której pozycji dotyczą wydruki,
-wydruk wyniku testu Passmark G3D Mark ze strony: http://www.videocardbenchmark.net potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 4, ze wskazaniem której pozycji dotyczy wydruk.
c) w części 4:
-wydruk wyniku testu PassMark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 1, ze wskazaniem której pozycji dotyczy wydruk.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) w części 1, części 2, części 3, części 4:
-opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w SWZ, z zaznaczeniem, której pozycji dotyczy opis,
b) w części 1:
-wydruki wyniku testu PassMark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 1, 2, 3, 4, ze wskazaniem której pozycji dotyczą wydruki,
-wydruk wyniku testu Passmark G3D Mark ze strony: http://www.videocardbenchmark.net potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 4, ze wskazaniem której pozycji dotyczy wydruk.
c) w części 4:
-wydruk wyniku testu PassMark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla pozycji nr 1, ze wskazaniem której pozycji dotyczy wydruk.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Rozdział 15. Opis sposobu przygotowania oferty
W szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ wraz z następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 4 do SWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy części 1 i części 4) – załącznik nr 5 do SWZ,
3) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (o ile dotyczy) – załącznik nr 6 do SWZ,
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (o ile dotyczy),
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy (o ile dotyczy) – załącznik nr 8 do SWZ ,
6) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (o ile dotyczy) - Załącznik nr 9 SWZ,
7) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienia – konsorcja, spółki cywilne).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział 10 SWZ:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej/konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 4 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ.
6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami określonymi w Projektowanych Postanowieniach Umowy - załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.