Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00175457/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 95 23
1.5.8.) Numer faksu: 33 844 95 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaoswiecim.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8578ce-5f27-4736-a2ba-e59dfdf51778
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037285/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż." zgodnie z: Postanowieniami Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży z dnia 5 stycznia 2017 r. znak WZ.5595.572.1.20216 oraz WZ.5595.572.2.20216, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez opóźnień, w terminie określonym w § 2 ust. 1 istotnych postanowień umowy, przy zachowaniu należytej staranności, na zasadach określonych w istotnych postanowień umowy, zwanej dalej "przedmiotem umowy".
1. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1).W zakresie branży budowlanej:
a) wymianę drzwi z przeszkleniem na piętrze o odporności EI30 dla drzwi i EI60 dla doświetli,
b) wymianę drzwi w pomieszczeniu gospodarczym na piętrze na drzwi EI 30,
c) wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GG o odporności pożarowej EI60
d) wykonanie placu manewrowego po zachodniej stronie budynku
e) rozbiórkę istniejących utwardzeń oraz schodów zewnętrznych p stronie południowej budynku oraz budowę nowych utwardzeń w tym rejonie w celu zapewnienia dojścia o szerokości min. 1,5 m,
f) rozbiórkę istniejącej latarni słupowej po stronie północnej budynku.
2) W zakresie instalacji SSP:
a) rozmieszczenie elementów instalacji SSP na rzutach budynku (czujek, ręcznych ostrzegaczy pożarowych ROP, sygnalizatorów akustycznych i optycznych, centrali SSP),
b) wykonanie schematów strukturalnych,
c) wykonanie schematów zasilania centrali SSP sprzed Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu,
d) wykonanie schematów wyłączenia urządzeń wentylacyjnych,
e) monitoring pożarowy obiektu do Komendy Powiatowej PSP w Oświęcimiu,
f) usunięcie słupa oświetleniowego oraz zabudowa oprawy oświetleniowej na elewacji budynku,
3) Wyposażenie obiektu w ponadnormatywną ilość gaśnic wg przelicznika 2 kg na 50 m2 ( powierzchnia użytkowa hali ok. 1739 m2).
4) Opracowanie i ujęcie w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obowiązku corocznego praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w budynku z uwzględnieniem w scenariuszu ćwiczeń alarmowania przez instalację sygnalizacji pożaru
5) Przeprowadzenie dodatkowego szkolenia p.poż dla stałego personelu obiektu w zakresie obsługi urządzeń ppoż. Oraz organizacji i prowadzenia ewakuacji z budynku.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, uzgodnienia, opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. 4 SWZ, Istotne postanowienia umowy.
3. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
1) Obowiązki stron;
2) Uczestnicy procesu inwestycyjnego;
3) Terminy
4) Zasady wykonania i rozliczania robót;
5) Wstrzymanie wykonywania robót;
6) Rodzaje odbiorów i zasady ich przeprowadzania;
7) Kontrola jakości - ujawnienie i usuwanie wad i usterek;
8) Kary umowne;
9) Wynagrodzenie Wykonawcy i zasady płatności;
10) Zmiany umowy;
określone zostały szczegółowo w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załączniku Nr 8 do SWZ.
4. Gwarancja - długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi minimalny okres 60 miesięcy, a maksymalny okres 72 miesiące od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Ww. okres stanowi kryterium oceny ofert.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy.
6. Prace prowadzone będą w czynnej placówce oświatowej , wykonawca zobligowany jest zabezpieczyć miejsce prowadzenia robót przed dostępem osób postronnych i użytkownikami obiektu.
7. Wykonawca zobligowany jest wykonać w zakresie przedmiotu umowy i skalkulować w cenie poza wykonaniem robót budowalnych koszty związane z :
1) Wyposażeniem obiektu w ponadnormatywną ilość gaśnic wg przelicznika 2 kg na 50 m2 ( powierzchnia użytkowa hali ok. 1739 m2).
2) Opracowaniem i ujęciem w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obowiązku corocznego praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w budynku z uwzględnieniem w scenariuszu ćwiczeń alarmowania przez instalację sygnalizacji pożaru
3) Przeprowadzenia dodatkowego szkolenia ppoż dla stałego personelu obiektu w zakresie obsługi urządzeń ppoż. Oraz organizacji i prowadzenia ewakuacji z budynku.
oraz
4) koszty serwisowania i przeglądu technicznego urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi zgodnie z wymaganiami producentów, w przypadku braku wymagań producentów serwisy i przeglądy techniczne będą wykonywane przez Wykonawcę w terminach ustalonych z Zamawiającym w zależności od potrzeb (jeżeli dotyczy).
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
1) Użyte w niniejszej SWZ oraz dokumentacji projektowo-przedmiarowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "LUB RÓWNOWAŻNE"/ maja one na celu tylko i wyłączenie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacyjni gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dokładnych określeń.
2) Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach , stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producentów ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu , uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosowanych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzania wraz z ofertą.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego SWZ jest obowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonywanych prac z dokumentacja projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348806,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348806,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERAUT ELECTRIC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 2220921772
7.3.3) Ulica: Słowackiego 4
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348806,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego - etap II"
- Wykonanie remontu zabytkowych przepustów zlokalizowanych na obszarze byłego KL Auschwitz II-Birkenau, na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
- Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do żłobka w gminie miasto Oświęcim w miejscowości Oświęcim, adres ul. Bronisława Czecha 8, wpisanego do rejestru żłobków i klubów dziecięcych w dniu 31.08.2020 r.
- usługa nadzoru inwestorskiego dla baraków o nr.inw.b-115 i b-122 oraz demontażem hali nad tym obiektem.
- "Wymiana pokrycia dachowego w budynku przy ul. Śniadeckiego 21 w Oświęcimiu"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pałuckiej, OSP w Obudnie i OSP w Gąsawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Odbudowa mostu na rzece Włodzica w m. Ludwikowice Kłodzkie w gminie Nowa Ruda, z dz. nr 81/2, do dz. nr 120/2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Przebudowa części placu egzaminacyjnego WORD w Rzeszowie wraz z budową murów oporowych oraz zagospodarowaniem terenu przyległego.
- ZAKUP WINDY ZEWNĘTRZNEJ Z MONTAŻEM W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY w KOLE, STARY RYNEK 15, 62-600 KOŁO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.