Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00183747/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych dwóch sztuk pojazdów o napędzie elektrycznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890314440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa, 3
1.5.2.) Miejscowość: Sokołowsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-351
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych dwóch sztuk pojazdów o napędzie elektrycznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0842d88-92ae-4cf3-95d9-1fb763fe56db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IZakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego do przewozu osób i towaru wg specyfikacji poniżej:
1) pojazd elektryczny 2-osobowy plus zabudowa kontenerem o ładowności min. 500 kg (w kontenerze przewożone będą posiłki na krótkich dystansach, kontener musi zostać przygotowany w sposób umożliwiający utrzymanie go w czystości)
2) Kontener bagażowy z płyty warstwowej o wymiarach minimum: 1750 x 1240 x 1150 mm (maximum: 1850 x 1300 x 1200 mm), z roletą na prawej burcie.
3) Silnik prądu przemiennego minimum 5.0 kW AC;
4) Koła 14 cali z felgami aluminiowymi, opony bieżnik terenowy (4 szt.) + koło zapasowe o takich samych parametrach;
5) Akumulator kwasowo-ołowiowy- 260Ah/8x6V wraz z systemem uzupełniania wodą
6) Zawieszenie przednie z hamulcami tarczowymi;
7) Przełożenie mostu 20:1;
8) Światła LED do jazdy dziennej, tylne lampy LED;
9) Szyba szklana z wycieraczką i spryskiwaczem;
10) 3-punktowe pasy bezpieczeństwa;
11) Przedni zderzak rurowy;
12) Podgrzewana przednia szyba
13) Siedzenia z czarnego winylu, siedzisko plus oparcie.
14) Lusterka boczne;
15) Wspomaganie kierownicy;
16) Pełne drzwi (po obu stronach kabiny) z otwieraną szybą
17) Rama galwanizowana, podłogi ze stali nierdzewnej;
18) Kolor nadwozia: biały i czarny;
19) W zestawie z pojazdem: apteczka pierwszej pomocy oraz gaśnica z uchwytem
20) Gwarancja na pojazd i prostownik: minimum 36 miesięcy od daty zakupu pojazdu lub 15 tys km, w zależności co nastąpi pierwsze
21) Serwis gwarancyjny na terenie Polski, reakcja serwisu gwarancyjnego do 48 godzin od
momentu zgłoszenia usterki na wskazany adres e-mail;
22) Dostawa: Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko Gołuchów w
dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00
WAŻNE!!
Kontener do przewozu posiłków ma spełniać wymogi sanepidu odnośnie przewozu posiłków. Kabina musi być dostosowana do łatwego utrzymania jej w czystości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 90954,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego do przewozu osób i towaru wg specyfikacji poniżej:1) pojazd elektryczny 2-osobowy plus skrzynia ładunkowa z profili aluminiowych o ładowności min. 500 kg
2) Skrzynia ładunkowa o wymiarach minimum 1750 x 1240 x 1150 mm (maximum: 1850 x 1300 x 1200 mm) z profili aluminiowych
3) Silnik prądu przemiennego minimum 5.0 kW AC;
4) Koła 14 cali z felgami aluminiowymi, opony bieżnik terenowy (4 szt.) + koło zapasowe o
takich samych parametrach;
5) Akumulator kwasowo-ołowiowy- 260Ah/8x6V wraz z systemem uzupełniania wodą
6) Zawieszenie przednie z hamulcami tarczowymi;
7) Przełożenie mostu 20:1;
8) Światła LED do jazdy dziennej, tylne lampy LED;
9) Szyba szklana z wycieraczką i spryskiwaczem;
10) 3-punktowe pasy bezpieczeństwa;
11) Przedni zderzak rurowy;
12) Podgrzewana przednia szyba
13) Siedzenia z czarnego winylu, siedzisko plus oparcie.
14) Lusterka boczne;
15) Wspomaganie kierownicy;
16) Pełne drzwi (po obu stronach kabiny) z otwieraną szybą
17) Rama galwanizowana, podłogi ze stali nierdzewnej;
18) Kolor nadwozia: biały i czarny;
19) W zestawie z pojazdem: apteczka pierwszej pomocy oraz gaśnica z uchwytem
20) Gwarancja na pojazd i prostownik: minimum 36 miesięcy od daty zakupu pojazdu lub 15 tys. km, w zależności co nastąpi pierwsze
21) Serwis gwarancyjny na terenie Polski, reakcja serwisu gwarancyjnego do 48 godzin od
momentu zgłoszenia usterki na wskazany adres e-mail;
22) Dostawa: Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko Gołuchów w
dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 86315,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110315,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137145 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110315,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MELEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242508288
7.3.3) Ulica: ul. Inwestorów 25
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110315,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej
oferty przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100860 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121278
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.