eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TułowiceRewitalizacja techniczno-przyrodnicza części zabytkowego Parku przypałacowego przy Zespole Szkół w Tułowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja techniczno-przyrodnicza części zabytkowego Parku przypałacowego przy Zespole Szkół w Tułowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532320141

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Tułowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 42-77-036

1.5.8.) Numer faksu: 77 42-77-037

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tltulowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tltulowice.pl/nowa/index.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.tltulowice.pl/nowa/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkoła publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja techniczno-przyrodnicza części zabytkowego Parku przypałacowego przy Zespole Szkół w Tułowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebb68962-fc00-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033413/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rewitalizacja techniczno-przyrodnicza części zabytkowego Parku przypałacowego przy Zespole Szkół w Tułowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Rewitalizacja techniczno-przyrodnicza części zabytkowego Parku przypałacowego przy Zespole Szkół w Tułowicach" współfinansowany ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148239/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.26.04.2021.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1788617,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
I. Roboty rozbiórkowe, porządkowe, ziemne
1. rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 28x100 106m2
2. rozebranie nawierzchni betonowych oraz podbudowy z tłucznia pod tymi nawierzchniami 129,63m2
3. rozebranie nawierzchni asfaltowych 650m2
4. rozebranie nawierzchni żwirowych i mineralnych wraz z podbudową z tłucznia 233m2
5. rozebranie obrzeży betonowych (bez skoczni 256mb) 227m
6. rozebranie ław betonowych 9,1m3
7. rozbiórka ogrodu skalnego wraz z niwelacją terenu ok.366m3
8. rozbiórka ogrodzenia z pref. elementów żelbetowych - wys.1,5m; 804mb 1206m2
9. rozebranie ogrodzenia siatkowego: wys.4m, dł. 107 - wokół kortów tenisowych 428m2

10. rozebranie ogrodzenia murowanego 66m2
11. wywóz gruzu i tłucznia z rozbiórki wraz z utylizacją 730m3
12. wywóz liści z kompostownika ok.400m3
13. niwelacja terenu 6000m3
II. Budowa nawierzchni
1. nawierzchnia z kostki granitowej szarej 9-11 (w tym 120m2 pod śmietniki i parking) 638m2
2. nawierzchnia mineralna pieszo-jezdna 1578m2
3. taśma stalowa przy nawierzchniach 1722mb
4. nawierzchnia z kraty podkładowej PE 1065m2
5. obrzeża z kostki granitowej szarej 16/20 329mb
III. Mała architektura
1. słupki ozdobne z łańcuchem 5szt
2. stojak rowerowy 18 stanowiskowy 1szt
3. ogrodzenie: panelowe ok.785m, pełne ok 50mb 835m
4. brama dwuskrzydłowa 2szt
5. betonowe prefabrykowane opory typu L 171mb
6. wiata na rowery 1szt
7. podnośnik dla niepełnosprawnych 1szt
8. elementy rzeźbiarskie - jelenie, odlew z brązu wys:1,5m dł:1,3m, szer: 0,8m 2szt
9. ogrodzenie murowane z przęsłami (kpl) 80mb
10. remont ziemianek z osuszeniem murów i udrożnieniem wentylacji 2szt
11. ogrodzenie siatkowe kortu tenisowego 108mb
12. tablica informacyjna z wydrukiem 1szt
13. regulacja studzienek na całym obszarze wraz z wymianą pokryw 22szt
IV. Zieleń
1. usunięcie drzew 432 szt
2. pielęgnacja drzew 334 szt
3. ścinanie i karczowanie zagajników 0,013 ha
3. nasadzenia drzew 5 szt
4. nasadzenia krzewów 1247 szt
5. nasadzenia bylin 0,22ha
6. nasadzenia pnączy 120 szt
7. zakładanie trawników, (w tym trawnik w rolce) 1,21 ha
8. montaż taśmy aluminiowej przy rabatach 105mb
V. Monitoring
1 montaż systemu telewizji użytkowej 3 szt
2 nasadzanie słupów stalowych 3 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223821-7 - Elementy gotowe

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2417036,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5469206,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2417036,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WASBUD Robert Wąs

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471730871

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 51

7.3.4) Miejscowość: Grodków

7.3.5) Kod pocztowy: 49-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. FIRMA LUXX Mariusz Sitko, 49-200 Grodków, ul. Traugutta 11C, NIP 7471855006 - wykonanie monitoringu
2. Anna Kużel ANA PIELĘGNACJA OGRODU, Kopice 200J, 49-200 Grodków, NIP 7471719125 - nasadzenia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2417036,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.