Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00174700/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota turystycznego PPL(A) (...), DZPZ.283.30.2025.AP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 237-13-34/35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota turystycznego PPL(A) (...), DZPZ.283.30.2025.AP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a997ee2-06db-4b3d-aba3-0c1bfebc6e79
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002645/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota turystycznego PPL(A)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.283.30.2025.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasySEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia
Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL).
Usługa obejmuje 250 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
Część 1: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji PPL(A) 200 godzin,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasySEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota turystycznego PPL(A) w Akademickim Ośrodku Szkolenia
Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL).
Usługa obejmuje 250 godzin, na samolocie klasy SEP(L) do licencji pilota turystycznego PPL(A).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
Część 2: Szkolenie na samolocie klasy SEP(L) do licencji PPL(A) 50 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartosz Sławek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: .
7.3.3) Ulica: Podmiejska
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert dodatkowych nie została złożona żadna oferta dodatkowa.
Do ww. części pierwotnie złożono dwie oferty przez Wykonawców: Bartosz Sławek, ul. Podmiejska 36, 44-207 Rybnik oraz Jan Junczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ,,AirJuncz” Jan Junczyk Usługi Lotnicze, ul. Tęczowy Las1/136, 10-687 Bartąg, obie oferty opiewały na tę samą kwotę.
W związku z powyższym ww. Wykonawców na mocy art. 249 wezwano do złożenia ofert dodatkowych, w piśmie z dnia 25.04.2025 r. Zamawiający szczegółowo opisał sposób opracowania i złożenia oferty dodatkowej zawierający następujące informacje:
1.Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Instrukcja korzystania
z Platformy jest dostępna w zakładce „Baza Wiedzy”. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych: .doc, .docx lub .pdf i złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA: Podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego, zawierający imię (imiona), nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL znajdujący się w dowodzie osobistym z warstwą elektroniczną (e-dowodzie). W wyznaczonym terminie tj. do dnia 30.04.2025 r. do godz. 09:00 nie zostały prawidłowo złożone żadne oferty dodatkowe.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów do Wydziału Chemicznego, Politechniki Śląskiej: wyposażenie pomieszczeń laboratoryjnych nr L3 i L4. Znak sprawy: DZPZ.282.43.2025.EO
- Usługi noclegowe, usługi gastronomiczno - restauracyjne oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji spotkania dla koordynatorów, naczelników i kierowników urzędów
- ZP/G/50/25Dostawa mobilnej brykieciarki do przerobu wiórów metalowych.
- Modernizacja obiektu (SP-7) - remont dachu w tym odnowienie attyk dachowych, rynien, obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej wraz z pracami towarzyszącymi - segment lewy.
- Remont strefy studenta na pomieszczenia dla pracowników w budynku A Wydziału Organizacji i Zarządzania. Znak sprawy: DZPZ.284.42.2025.MW
- Prace remontowe i modernizacyjne w budynku przy ul. Wiertniczej 3 w Gliwicach - etap II
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.