eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba"Usługa - naprawa naczepy niskopodwoziowej HSW/LOHR SRPB 60"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa – naprawa naczepy niskopodwoziowej HSW/LOHR SRPB 60”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1092521

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa – naprawa naczepy niskopodwoziowej HSW/LOHR SRPB 60”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6410de60-0703-4566-985e-0c562252c297

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098518/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Usługa naprawy naczepy niskopodwoziowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp11/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa naczepy niskopodwoziowej HSW/LOHR SRPB 60. Zakres naprawy szczegółowo został opisany w załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia tj.:
a) Opisie przedmiotu zamówienia;
b) Projekcie umowy.
Wskazany powyżej projekt umowy zawiera wszystkie wymagania Zamawiającego związane z realizacją niniejszej usługi.
Usługa naprawy zostanie zrealizowana w siedzibie Wykonawcy. Transport pojazdu do siedziby Wykonawcy z miejsca aktualnego postoju pojazdu tj. Rejonowe Warsztaty Techniczne, Wojska Polskiego 24, 37-710 Żurawica, realizowany będzie przez Zamawiającego, nie mniej jednak Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia rozładunku pojazdu z wykorzystaniem urządzenia dźwigowego ze środka transportowego w swojej siedzibie.
Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający zaleca Wykonawcom odbycie wizji lokalnej lub sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. Odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu ma charakter fakultatywny.
Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w miejscu aktualnego postoju pojazdu tj. Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Wojska Polskiego 24, 37-710 Żurawica po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego. W celu odbycia wizji lokalnej należy skontaktować się z Szefem Służby Czołgowo-Samochodowej – kpt. Kamil RAMUS, tel. 261-162-297.
Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia zrealizowana zostanie w terminie do 60 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania naczepy do naprawy. Protokolarne przekazanie nastąpi po dostarczeniu naczepy do Wykonawcy przez Zamawiającego. Termin dostarczenia naczepy do Wykonawcy zostanie ustalony po podpisaniu umowy i uzależniony będzie od lokalizacji siedziby Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa.
Zamówienie zostanie uznane za wykonane w terminie w momencie przekazania należycie wykonanego przedmiotu umowy do odbioru w okresie realizacji o którym mowa w pkt 1) powyżej.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących czynności polegające na wykonaniu usługi naprawy naczepy niskopodwoziowej z wyłączeniem kadry kierowniczej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312715,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312715,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa MADAW Anna Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641889275

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312715,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja - 60 dni roboczych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.