Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00182567/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00182605/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00195205/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa – naprawa naczepy niskopodwoziowej HSW/LOHR SRPB 60”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10925211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa – naprawa naczepy niskopodwoziowej HSW/LOHR SRPB 60”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6410de60-0703-4566-985e-0c562252c297
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098518/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Usługa naprawy naczepy niskopodwoziowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp11/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest naprawa naczepy niskopodwoziowej HSW/LOHR SRPB 60. Zakres naprawy szczegółowo został opisany w załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia tj.:
a) Opisie przedmiotu zamówienia;
b) Projekcie umowy.
Wskazany powyżej projekt umowy zawiera wszystkie wymagania Zamawiającego związane z realizacją niniejszej usługi.
Usługa naprawy zostanie zrealizowana w siedzibie Wykonawcy. Transport pojazdu do siedziby Wykonawcy z miejsca aktualnego postoju pojazdu tj. Rejonowe Warsztaty Techniczne, Wojska Polskiego 24, 37-710 Żurawica, realizowany będzie przez Zamawiającego, nie mniej jednak Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia rozładunku pojazdu z wykorzystaniem urządzenia dźwigowego ze środka transportowego w swojej siedzibie.
Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający zaleca Wykonawcom odbycie wizji lokalnej lub sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. Odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu ma charakter fakultatywny.
Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w miejscu aktualnego postoju pojazdu tj. Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Wojska Polskiego 24, 37-710 Żurawica po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego. W celu odbycia wizji lokalnej należy skontaktować się z Szefem Służby Czołgowo-Samochodowej – kpt. Kamil RAMUS, tel. 261-162-297.
Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia zrealizowana zostanie w terminie do 60 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania naczepy do naprawy. Protokolarne przekazanie nastąpi po dostarczeniu naczepy do Wykonawcy przez Zamawiającego. Termin dostarczenia naczepy do Wykonawcy zostanie ustalony po podpisaniu umowy i uzależniony będzie od lokalizacji siedziby Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa.
Zamówienie zostanie uznane za wykonane w terminie w momencie przekazania należycie wykonanego przedmiotu umowy do odbioru w okresie realizacji o którym mowa w pkt 1) powyżej.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących czynności polegające na wykonaniu usługi naprawy naczepy niskopodwoziowej z wyłączeniem kadry kierowniczej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312715,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312715,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa MADAW Anna Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641889275
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa MADAW Anna Mróz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa MADAW Anna Mróz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312715,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Usługa - przeglądu, konserwacji i serwisowania klimatyzatorów AUX, Ande typu Split w kontenerach mieszkalnych
- "Robota budowlana - remont elewacji oraz obróbek blacharskich w budynku nr 51 w Kielcach"
- "Robota budowlana - remont elewacji oraz obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem w budynku nr 61 w Kielcach"
- "Robota budowlana - remont budynku, kanalizacji, instalacji wody w budynku nr 55 w Kielcach"
- Robota budowlana- remont budynku nr 11 w m. Sandomierz
- "Budowa deszczowni stałej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na szkółce leśnej Bukie"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa - wykonywanie kompleksowych napraw i obsługiwań pojazdów służbowych, będących na ewidencji 1RBLog w Wałczu
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Kompleksowa obsługa techniczna i naprawy bieżące pojazdów działu gospodarki odpadami, działu utrzymania czystości KPWiK Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.