eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa polegająca na zorganizowaniu 8 szkolnych wycieczek dla uczniów/uczennic wraz z opiekunami do Karkonoskiego Parku Narodowego i okolic - w podziale na 2 zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na zorganizowaniu 8 szkolnych wycieczek dla uczniów/uczennic wraz z opiekunami do Karkonoskiego Parku Narodowego i okolic - w podziale na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d267b29-cec1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na zorganizowaniu 8 szkolnych wycieczek dla uczniów/uczennic wraz z opiekunami do Karkonoskiego Parku Narodowego i okolic - w podziale na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d267b29-cec1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011915/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja usługu turystyki lokalnej (wyjść, wycieczek) w ramach projektu „Pokonać bariery” – wsparcie w rozwoju kompetencji kluczowych uczennic i uczniów wybranych szkół gminy Wrocław.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Pokonać bariery” – wsparcie w rozwoju kompetencji kluczowych uczennic i uczniów Szkoły Podstawowej nr 8, Szkoły Podstawowej nr 71, Szkoły Podstawowej nr 84, Szkoły Podstawowej nr 95, Szkoły Podstawowej nr 99 i Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 102.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158260

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/J/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 121314,10 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59416,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację 2 wycieczek (każda w wymiarze 1-dniowym), zwanych dalej „wycieczką I” i „wycieczką II”, do Karkonoskiego Parku Narodowego i okolic - w sumie dla 112 osób (w tym 100 uczniów i uczennic oraz 12 nauczycieli/opiekunów ze Szkoły Podstawowej nr 8 we Wrocławiu) wraz z zapewnieniem licencjonowanego przewodnika górskiego.

2. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z poniższym opisem oraz zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 6 swz i wymaganiami oraz zobowiązany jest zapewnić m.in (poniższe wymogi dotyczą każdej z wycieczek):

1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek wycieczek autobusem (do miejsc docelowych oraz dodatkowo w trakcie trwania danej wycieczki – pomiędzy poszczególnymi atrakcjami):
a) wycieczka I – 56 osób na trasie: Wrocław – Szklarska Poręba - Wrocław
b) wycieczka II – 56 osób na trasie: Wrocław – Jelenia Góra – Wrocław
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest podstawić autobus w dniu wyjazdu z Wrocławia na co najmniej 0,5h przed wskazaną, w programie wycieczki, godziną wyjazdu (ust. 6 swz)

1.1. Transport dla uczestników wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autobusów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.

1.2. Autobus ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej.

1.3. Wykonawca zapewni do prowadzenia autobusów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).

1.4. W przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 1.1, 1.2, 1.3 oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.

2) licencjonowanego przewodnika górskiego (na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego)

3) opłaty (bilety wstępu):
a) Wykonawca zapewni bilety wstępu do Karkonoskiego Parku Narodowego dla wszystkich uczestników/uczestniczek obu wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
b) Wykonawca zapewni uczestnikom/uczestniczkom bezpłatny wstęp do obiektów zwiedzanych w czasie danej wycieczki (Wodospad Szklarki, Wodospad Kamieńczyk, Zamek Chojnik) tj.:
• dla wycieczki I: Karkonoski Park Narodowego, Wodospad Szklarki, Wodospad Kamieńczyk
• dla wycieczki II: Karkonoski Park Narodowy, Zamek Chojnik,
UWAGA: Wykonawca nie może pobierać od uczestników/uczestniczek żadnych opłat.

4) ubezpieczenia:
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357).
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 5000 zł za osobę dla wszystkich uczestników/uczestniczek obu wycieczek – 112 osób oraz poniesie koszt z tego tytułu;
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu

5) pokrycia wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.


3. Wykonawca, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (tj. wskazanie konkretnej daty wycieczki).

4. Uczestnikami i uczestniczkami wycieczek będą:
1) wycieczka I – maksymalnie 56 osób – w tym: 50 uczniów, maksymalnie 6 nauczycieli/opiekunów;
2) wycieczka II – maksymalnie 56 osób – w tym: 50 uczniów, maksymalnie 6 nauczycieli/opiekunów.

4. Wykonawca, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (tj. wskazanie konkretnej daty wycieczki).
5. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora dla każdej wycieczki, która weźmie bezpośredni udział w organizowaniu danej wycieczki i jej koordynowaniu w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego).

Pozostałe wymogi określone zostały w rozdz. IV swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 11957,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację 6 wycieczek szkolnych do Karkonoskiego Parku Narodowego i okolic dla uczniów/uczennic wraz z opiekunami ze Szkoły Podstawowej nr 84 we Wrocławiu wraz z zapewnieniem, dla wszystkich wycieczek, licencjonowanego przewodnika górskiego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację 6 wycieczek (w tym 5 wycieczek jednodniowych i 1 wycieczka dwudniowa):
1) wycieczka jednodniowa: Wrocław – Szklarska Poręba – Wrocław (zwana dalej „wycieczką I”) łącznie dla 52 osób (w tym dla 48 uczniów/uczennic i 4 opiekunów/nauczycieli);
2) wycieczka jednodniowa: Wrocław – Szklarska Poręba – Wrocław (zwana dalej „wycieczką II”) łącznie dla 52 osób (w tym dla 48 uczniów/uczennic i 4 opiekunów/nauczycieli);
3) wycieczka jednodniowa: Jelenia Góra - Wrocław (zwana dalej „wycieczką III”) łącznie dla 52 osób (w tym dla 48 uczniów/uczennic i 4 opiekunów/nauczycieli);
4) wycieczka jednodniowa: Jelenia Góra - Wrocław (zwana dalej „wycieczką IV”) łącznie dla 52 osób (w tym dla 48 uczniów/uczennic i 4 opiekunów/nauczycieli);
5) wycieczka jednodniowa: Wrocław – Karpacz – Wrocław (zwana dalej „wycieczką V”) łącznie dla 52 osób (w tym dla 48 uczniów/uczennic i 4 opiekunów/nauczycieli);
6) wycieczka dwudniowa: Wrocław – Karpacz – Szklarska Poręba - Wrocław (zwana dalej „wycieczką VI”) łącznie dla 52 osób (w tym dla 48 uczniów/uczennic i 4 opiekunów/nauczycieli);
3. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z poniższym opisem oraz zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 7 swz i wymaganiami oraz zobowiązany jest zapewnić m.in.:
1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek wycieczek autobusem – dla każdej z wycieczek:
a) Wycieczka I: przejazd autobusem (52 osoby) na trasie Wrocław–Szklarska Poręba–Wrocław
b) wycieczka II: przejazd autobusem (52 osoby) na trasie Wrocław–Szklarska Poręba–Wrocław
c) wycieczka III: przejazd autobusem (52 osoby) na trasie Wrocław–Jelenia Góra-Wrocław
d) wycieczka IV: przejazd autobusem (52 osoby) na trasie Wrocław–Jelenia Góra–Wrocław
e) wycieczka V: przejazd autobusem (52 osoby) na trasie Wrocław–Karpacz–Wrocław
f) wycieczka VI: przejazd autobusem (52 osoby) na trasie Wrocław–Karpacz–Szklarska Poręba-Wrocław.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest podstawić autobus w dniu wyjazdu z Wrocławia na co najmniej 0,5h przed wskazaną, w programie każdej z wycieczek, godziną wyjazdu oraz dodatkowo dla wycieczki VI na 0.5h przed planowanym wyjazdem ze Szklarskiej Poręby do Wrocławia (ust. 7 swz)

1.1. Transport dla uczestników wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autobusów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.
1.2. Autobus ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej.
1.3. Wykonawca zapewni do prowadzenia autobusów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).
1.4. W przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 1.1, 1.2, 1.3 oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
2) licencjonowanego przewodnika górskiego (na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego) – dla każdej z wycieczek
3) NOCLEGU (1 nocleg) – wyłącznie dla wycieczki VI:
c) zakwaterowanie w hotelu lub pensjonacie w pokojach o standardzie hotelowym nie większych niż 3-4 osobowe (osobne łóżka) z oddzielnymi pokojami dla opiekunów;
d) Zamawiający nie dopuszcza kwaterowania w pokojach wyposażonych w łóżka piętrowe, łoża małżeńskie lub kanapy traktowane jako 2 miejsca do spania;
e) pokoje z pełnym węzłem sanitarnym;
f) cała grupa musi zostać zakwaterowana w jednym budynku.
4) WYŻYWIENIA – wyłącznie dla wycieczki VI:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika danej wycieczki:
a) 1. dzień wycieczki:
obiadokolacja: serwowana, dwudaniowa, składająca się z zupy oraz drugiego dania, napoje do posiłku: kawa, herbata, woda, soki 100% pomarańcza, jabłko.
b) 2. dzień wycieczki:
śniadanie: w formie stołu szwedzkiego: pieczywo, wędliny, sery, pomidory, ogórki, jajecznica, płatki śniadaniowe, mleko, masło, dżem, miód. Napoje do posiłku: kawa, herbata, woda, soki 100% - pomarańcza, jabłko.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia posiłków przygotowanych zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154). Posiłki będą świeże i przygotowane w dniu ich wydawania.
5) opłat (bilety wstępu) - zgodnie z programem wskazanym w ust. 7 swz – dla każdej z wycieczek:
a) Wykonawca zapewni bilety wstępu do Karkonoskiego Parku Narodowego dla wszystkich uczestników/uczestniczek obu wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
b) Wykonawca zapewni uczestnikom/uczestniczkom bezpłatny wstęp do obiektów zwiedzanych w czasie danej wycieczki (Wodospad Szklarki, Wodospad Kamieńczyk, Zamek Chojnik, Świątynia Wang, wyciąg Karpacz-Kopa, Kopa-Karpacz) tj.:
• dla wycieczki I: Karkonoski Park Narodowy, Wodospad Szklarki, Wodospad Kamieńczyk
• dla wycieczki II: Karkonoski Park Narodowy, Wodospad Szklarki, Wodospad Kamieńczyk,
• dla wycieczki III: Karkonoski Park Narodowy, Zamek Chojnik
• dla wycieczki IV: Karkonoski Park Narodowy, Zamek Chojnik
• dla wycieczki V: Karkonoski Park Narodowy, świątynia Wang,
• dla wycieczki VI: Karkonoski Park Narodowy, Wodospad Szklarki, Wodospad Kamieńczyk, wyciąg Karpacz-Kopa, Kopa-Karpacz
UWAGA: Wykonawca nie może pobierać od uczestników/uczestniczek żadnych opłat.
6) ubezpieczenia - dla każdej z wycieczek
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357).
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 5000 zł za osobę dla wszystkich uczestników/uczestniczek danej wycieczki;
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu
7) pokrycia wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych - dla każdej z wycieczek.

4. Wykonawca, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji, szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (ze wskazaniem proponowanej daty danej wycieczki oraz dodatkowo dla wycieczki VI z propozycją co najmniej 2 lokalizacji dla noclegu).

5. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora dla każdej wycieczki, która weźmie bezpośredni udział w organizowaniu danej wycieczki i jej koordynowaniu w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego).

Pozostałe wymaganie zostały określone w rozdz. IV swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 47460,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8512,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25994,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8512,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122802386

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Siemiradzkiego 11A lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8512,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36608,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54128,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36608,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVENTUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122802386

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Siemiradzkiego 11A lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36608,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.