Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199865/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
- 2021/BZP 00228372/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00230136/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą urządzeń medycznych realizowanych w ramach projektu pn.: „Poprawa potencjału krajowego i regionalnego systemu Ratownictwa Medycznego na Ukrainie (Moduł II) – 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@lpr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą urządzeń medycznych realizowanych w ramach projektu pn.: „Poprawa potencjału krajowego i regionalnego systemu Ratownictwa Medycznego na Ukrainie (Moduł II) – 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02a8e1eb-2108-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007176/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.19 Dostawa urządzeń medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199865/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/IX/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154283,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego typu respirator transportowy – 2 zestawy (Zadanie nr 1).Z obsługi dostarczonych urządzeń Wykonawca winien przeprowadzić szkolenie dla personelu Klinicznego Szpitala Pogotowia Ratunkowego we Lwowie na terenie Ukrainy. Szkolenia z obsługi oferowanych urządzeń należy przeprowadzić w języku angielskim lub ukraińskim.
Oferowane urządzenia medyczne muszą posiadać dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2a (Zadanie nr 1) do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 77777,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego typu pompa infuzyjna –25 zestawów (Zadanie nr 2). Z obsługi dostarczonych urządzeń Wykonawca winien przeprowadzić szkolenie dla personelu Klinicznego Szpitala Pogotowia Ratunkowego we Lwowie na terenie Ukrainy. Szkolenia z obsługi oferowanych urządzeń należy przeprowadzić w języku angielskim lub ukraińskim. Oferowane urządzenia medyczne muszą posiadać dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2b (Zadanie nr 2) do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 76505,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na Zadanie nr 1, do wyznaczonego
terminu składania ofert, nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na Zadanie nr 2 została złożona tylko
jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o 37 686,25 zł brutto. W związku z brakiem możliwości zwiększenia przedmiotowej kwoty do oferty z najniższą ceną, Zamawiający unieważnia postępowanie na Zadanie nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120312 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120312 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Dostawa nowego sprzętu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- "ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





