Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180587/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sortów mundurowania dla pracowników Tatrzańskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 23 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,343692,zamowienia-publiczne-powyzej-130-00000-zl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sortów mundurowania dla pracowników Tatrzańskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a85b22a-154d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011050/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 zakup sortów mundurowych - mundur wyjściowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180587/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/408/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Część 1- Kurtka męska zewnętrzna z membraną + kurtka wewnętrzna ocieplana - 75 szt.Kurtka męska zewnętrzna z kapturem, wodoodporna z membraną o konstrukcji 2,5 warstwowej. Impregnowana technologią DWR wolnym od PFC. Wodoszczelna z właściwościami oddychalności o parametrach od 10000 mmH2O/10000 gr/m2/24h wzwyż. Kurtka rozpinana na całej długości na zamek z wewnętrzną listwą wiatroodporną na całej długości. Kaptur zintegrowany z regulacją. Rękawy ergonomicznie wyprofilowane. Wyposażona z dwie kieszenie zewnętrzne zapinane na zamek. Mankiety oraz dół kurtki wykończone lekkim, elastycznym obszyciem.
Kurtka w kolorze zielonym. Waga kurtki max 300g dla rozmiaru męskie L. Długość tyłu 76 cm.
Kurtka męska wewnętrzna z ociepliną z dodatkiem wełny w miejscach narażonych na wychłodzenie. Rozpinana na zamek na całej długości. Zamek na całej długości zabezpieczony wewnętrzną listwą wiatroodporną. Kurtka z kapturem. Kaptur zintegrowany, ocieplany, wyposażony w tylną regulację. Szeroki, ergonomicznie wyprofilowany przedni kołnierz. Rękawy ergonomicznie wyprofilowane. Lekkie, elastyczne obszycie mankietów i dołu kurtki. Wyposażona w dwie kieszenie zewnętrzna zapinane na zamek. Wyposażona w kieszeń piersiową zapinaną na zamek. Kurtka z możliwością skompresowania (schowania) do kieszeni wewnętrznej, która stanowi jednocześnie worek kompresyjny. Elastyczne wstawki zwiększające swobodę ruchów. Mieszanka materiałów zapewniających izolację termiczną, oddychalność o właściwościach wiatroodpornych. Materiał termoizolacyjny rozmieszczony zgodnie potrzebami termicznymi poszczególnych części ciała. Optymalne odprowadzanie wilgoci zapobiegające wyziębieniu.
Kurtka w kolorze zielonym. Długość tyłu 70 cm dla rozmiaru męskie L. Waga max 405 g dla rozmiaru męskie L. Udział wełny w izolacji termicznej co najmniej 35%. Materiał zewnętrzny impregnowany DWR wolnej od PCF.
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary dla kurtki zewnętrznej oraz wewnętrznej ociepliny
Rozmiar S M L XL 2XL 3XL 4XL Razem ilość
ilości 2 30 14 18 7 2 2 75
3. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
4. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu o których mowa w pkt. 7.7. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
5. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
18223200-0 - Kurtki
4.5.5.) Wartość części: 49500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2 Część 2- Kurtka damska zewnętrzna z membraną + kurtka wewnętrzna ocieplana - 28 szt.Kurtka damska zewnętrzna z kapturem, wodoodporna z membraną o konstrukcji 2,5 warstwowej. Impregnowana DWR wolnym od PFC. Wodoszczelna z właściwościami oddychalności o parametrach od 10000 mmH2O/10000 gr/m2/24h wzwyż. Kurtka z rozpinana na całej długości na zamek z wewnętrzną listwą wiatroodporną na całej długości. Kaptur zintegrowany kaptur z regulacją. Rękawy ergonomicznie wyprofilowane. Wyposażona w dwie zewnętrzne kieszenie zapinane na zamek. Mankiety oraz dół kurtki wykończone lekkim, elastycznym obszyciem.
Kurtka w kolorze zielonym. Waga kurtki max 265g dla rozmiaru damskie M. Długość tyłu 71 cm.
Kurtka damska wewnętrzna z ociepliną z dodatkiem wełny w miejscach narażonych na wychłodzenie. Rozpinana na zamek na całej długości. Zamek na całej długości zabezpieczony wewnętrzną listwą wiatroodporną. Kurtka z kapturem. Kaptur zintegrowany, ocieplany, wyposażony w tylną regulację. Szeroki, ergonomicznie wyprofilowany przedni kołnierz. Rękawy ergonomicznie wyprofilowane. Lekkie, elastyczne obszycie mankietów i dołu kurtki. Wyposażona w dwie kieszenie zewnętrzna zapinane na zamek. Wyposażona w kieszeń piersiową zapinaną na zamek. Kurtka z możliwością skompresowania (schowania) do kieszeni wewnętrznej, która stanowi jednocześnie worek kompresyjny. Elastyczne wstawki zwiększające swobodę ruchów. Mieszanka materiałów: miękkie elastyczne wstawki wewnętrzne o właściwościach wiatroodpornych. Materiał termoizolacyjny rozmieszczony zgodnie potrzebami termicznymi poszczególnych części ciała. Optymalne odprowadzanie wilgoci zapobiegające wyziębieniu.
Kurtka w kolorze zielonym. Długość tyłu 68 cm dla rozmiaru damskie M. Waga max 380 g dla rozmiaru damskie M. Udział wełny w izolacji termicznej co najmniej 35%. Materiał zewnętrzny impregnowany DWR wolnej od PCF.
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary dla kurtki zewnętrznej oraz wewnętrznej ociepliny
Rozmiar S M L XL 2XL Razem ilość
ilości 6 16 4 2 28
3. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
4. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu o których mowa w pkt. 7.7. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
5. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
18223200-0 - Kurtki
4.5.5.) Wartość części: 18480 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3 Część 3- Koszulka damska i męska z długim rękawem - 82 szt.Koszulka damska i męska z długim rękawem. Lekka, wykonana z materiału Polyester o właściwościach szybkoschnących, odprowadzających wilgoć oraz oddychających. Gramatura materiału od 105 do 110 g. kolorystyka w odcieniach stonowanych- kolory czarny, szary, zielony, brązowy damska i męska.
Męska - waga max 140g dla rozmiaru L , długość tyłu 75 cm dla rozmiaru L
Damska - waga max 80g dla rozmiaru M, długość tyłu 63,5 cm dla rozmiar M
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary:
Rozmiary męskie S M L XL 2XL 3XL 4XL Ilości wg rozmiarów
Ilości rozmiary męskie 3 25 15 16 4 1 1 65
Rozmiary damskie S M L XL 2XL 3XL 4XL Ilości wg rozmiarów
Ilości rozmiary damskie 3 8 3 2 1 17
RAZEM ilości damskie i męskie 82
3. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
4. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu o których mowa w pkt. 7.7. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
5. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 5658 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.4 Część 4- Czapka letnia z nadrukiem maskującym - 82 szt.Czapka z daszkiem, daszek wyprofilowany. Wzór typu kamuflaż, kolorystyka w odcieniach zieleni. Wyposażona w dodatkową opaskę wewnętrzną z materiału odprowadzającego wilgoć. Materiał właściwy 100% bawełna, przepuszczający powietrze. Regulacja rozmiaru. Krój luźny. Waga max 100g dla rozmiaru uniwersalnego.
3. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
4. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu o których mowa w pkt. 7.7. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
5. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
18443320-5 - Czapki
4.5.5.) Wartość części: 4510 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.5 Część 5- Półbuty damskie i męskie - 92 paryButy górskie do kostki o charakterze hybrydy, czyli połączenia butów podejściowych do użytkowania w górach o charakterze alpejskim i butów biegowych górskich. Buty lekkie oferujące połączenie przyczepności podeszwy i trakcji w skalnym terenie i na drogach wspinaczkowych o niższym stopniu trudności. Podeszwa z mieszanki gumy o wysokim stopniu przyczepności na tarcie do trakcji na podłożu luźnym (błoto, śnieg, żwir), zapewniająca stabilność i równowagę na podłożu skalnym jak również i miękkim. Podeszwa w śródstopiu wspomagająca dynamikę kroku, zapewniająca amortyzację stopy porównywalną do butów biegowych, jednocześnie na tyle sztywna, aby umożliwić wspinaczkę w łatwym stromym terenie (efekt sztywności poprzecznej powinien być osiągnięty bez dodatkowego usztywnienia w postaci dodatkowych płytek/wkładek). Sznurowanie przy pomocy patentu zaciskowego niwelującego potrzebę stosowania węzłów na sznurowadłach. Wyposażone w kieszonkę umożliwiającą schowanie nadmiaru sznurowadeł.
Buty wodoodporne. Buty posiadają na zewnątrz języka elastyczną osłonę z materiału, która zapobiega przedostawaniu się brudu i odłamków do wnętrza buta. Model wyposażony w diagonalne wzmocnienie w tylnej części cholewki (ściągacz) zapewniające lepsze trzymanie pięty. Membrana klimatyczna zwiększająca wodoszczelność o wodoodporności min.: 23 000 mm wysokości słupa wody; paro-przepuszczalności na poziomie min. 20 000 g / m2 w ciągu 24h. Podeszwa z mieszanki gumy o wysokim stopniu przyczepności na tarcie do trakcji na podłożu luźnym (błoto, śnieg, żwir). Przód buta – palce powinien posiadać dodatkowe wzmocnienie i ochronę palców.
Kolorystyka: stonowane kolory – czarny, szary, zielony, brązowy
Waga: 350 - 390 g / jeden but przy rozmiarze 42 EU.
Materiał cholewki: skóra + tkanina polietylenowa + guma
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary:
Rozmiary
męskie 5,5 6 6,5 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 Ilości wg rozmiarów
Ilości rozmiary męskie 1 1 2 3 6 24 13 9 9 2 3 1 74
Rozmiary
damskie 3 3,5 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8 Ilości wg rozmiarów
Ilości rozmiary damskie 1 3 2 6 5 1 18
RAZEM ilości damskie i męskie 82
3. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
4. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu o których mowa w pkt. 7.7. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
5. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 36800 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.6 Część 6- Buty z membraną - 82 paryButy górskie damskie i męskie ponad kostkę z membraną wodoodporną. Podeszwa przeznaczona do terenu górskiego i wysokogórskiego o zróżnicowanych charakterze podłoża tj. skalnego jak również miękkiego wykonana z pianki EVA. Podeszwa wykonana z mieszanki gumy o wysokim stopniu przyczepności na tarcie oraz trakcji na luźnym podłożu tj. błoto, śnieg czy żwir. Podeszwa wyposażona we wkładkę amortyzującą buta oraz odprowadzającą nadwyżki potu zapobiegając jego kumulacji wewnątrz buta. Podeszwa w śródstopiu zapewniająca amortyzację oraz wspomagająca dynamikę kroku. Sztywność podeszwy pozwalająca na pewne poruszanie się w terenie skalistym i zapewniająca ochronę stopy użytkownika. Wyposażone z system stabilizacji pięty w tylnej części cholewki zapewniający jej prawidłowe trzymanie w trakcie marszu. Cholewka buta wykonana z wysokiej jakości skóry zamszowej grubości od 1,4 do 1.6 mm. Przód buta oraz pięta zabezpieczone gumą odporną na uszkodzenia mechaniczne. System sznurowania od palców pozwalający na optymalne dopasowanie do stopy oraz na stabilizację stawu skokowego. Membrana klimatyczna zwiększająca wodoszczelność o wodoodporności min.: 23 000 mm wysokości słupa wody; paro-przepuszczalności na poziomie min. 20 000 g / m2 w ciągu 24h.
Waga:
- męskie max 560 g dla jednego buta przy rozmiarze 42 EU.
- damskie max 490 g dla jednego buta przy rozmiarze 38 EU.
Kolorystyka stonowana – zielony, szary, czarny
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary:
Rozmiary
męskie 5,5 6 6,5 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 Ilości wg rozmiarów
Ilości rozmiary męskie 1 1 1 4 7 20 9 9 9 2 3 1 67
Rozmiary
damskie 3 3,5 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8 Ilości wg rozmiarów
Ilości rozmiary damskie 1 2 2 4 6 15
RAZEM ilości damskie i męskie 82
3. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
4. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu o których mowa w pkt. 7.7. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
5. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 34850 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60885,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60885,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60885,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60885,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22730,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22730,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22730,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22730,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-25Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6858,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6858,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6858,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6858,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-25Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5547,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5547,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5547,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5547,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-25Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46395,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46395,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46395,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46395,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-25Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42462,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42462,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42462,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42462,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-25INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Realizacja projektu ,,Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zakopane"
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2025
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2025
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- Dostawa sortów mundurowych leśnika na potrzeby Nadleśnictwa Grodziec w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.