eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUsługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ozimska 60A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-368

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@opole.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opole.sr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7c5697e-11f0-40c8-a6ec-4d15adcd045d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sąd powszechny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7c5697e-11f0-40c8-a6ec-4d15adcd045d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00141249/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.261.2.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu w następującym zakresie:
1) całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu przy ul. Ozimskiej 60A pełniona całodobowo we wszystkie dni tygodnia przez pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021.1995 t.j. z późn. zm.). Zamawiający udostępnia w pracy prześwietlarkę bagażu oraz bramkę do wykrywania metalu.
2) ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu przy ul. Ozimskiej 60B realizowana od godz.7.00 do 18:00, (godziny mogą ulec zmianie) od poniedziałku do piątku przez pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021.1995 t.j. z późn. zm.). Zamawiający udostępnia podręczny wykrywacz metali.
3) Całodobowy monitoring budynków Sądu przy ul. Ozimskiej 60A i Ozimskiej 60B, otoczenie budynków oraz parkingu znajdującego się na terenie ogrodzonym przynależnym do budynków.
4) Monitoring systemu alarmowego zainstalowanego w budynku przy ul. Ozimskiej 60 A i 60B:
a) prowadzenie przez Wykonawcę całodobowego monitoringu instalacji alarmowej
zainstalowanej w budynkach sądu przy ul. Ozimskiej 60 A i 60B, potwierdzone comiesięczną
historią z przebiegu monitoringu,
b) Wykonawca podejmuje interwencję na każdy sygnał alarmowy odebrany przez Centrum
Dowodzenia w czasie 10 minut w godz. 20.00 – 6.00, a do 20 min. w godz. 6.00 – 20.00.
c) w przypadku interwencji, grupa interwencyjna zabezpiecza obiekt do czasu przybycia Policji i
przedstawiciela Zamawiającego,
d) Zamawiającemu przysługuje (raz w miesiącu) prawo do wygenerowania sprawdzającego
sygnału alarmowego.
5) obsługa systemów zainstalowanych w budynkach Sądu przy ul. Ozimskiej 60A i 60B, w tym:
a) system sygnalizacji pożaru – SSP;
b) dźwiękowy system ostrzegawczy – DSO;
c) system telewizji przemysłowej – CCTV;
d) systemu sygnalizacji włamania i napadu -SSWIN;
e) system kontroli dostępu – SKD;
f) domofony, wideomofony, szlaban, brama
g) główny wyłącznik prądu, zawory wodne, itp
h) instalacja przyzywowa w toaletach dla niepełnosprawnych;
i) depozytor kluczy.
6) obsługa platformy dla osób niepełnosprawnych w budynkach Sądu przy ul. Ozimskiej 60A i 60B.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGAR AGENCJA OCHRONY Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony „AGAR” Edward Pietrzak; 3. „UNITREZ OCHRONA OP Sp. z o.o.” Sp. Komandytowa; 4. Gwarant Agencja Ochrony Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543120143

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-403

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1713890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-23 do 2027-05-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.