Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148805/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00158776/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Numer postępowania: ZP/8/2025. Konserwacja sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania i instalacji hydrantowych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i jednostek podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Numer postępowania: ZP/8/2025. Konserwacja sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania i instalacji hydrantowych na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie i jednostek podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-583ee872-0140-4c4c-a6b4-7c50c6e3bc35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107094/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, systemów oddymiania i instalacji hydrantowej na terenie KWP w Rzeszowie i jednostek podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów oddymiania i napowietrzania klatek schodowych, systemów sygnalizacji pożaru, wentylacyjnych klap pożarowych i instalacji hydrantów na terenie KWP w Rzeszowie i jednostek podległych.
2. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia czynności konserwacyjnych polegających na:
1) konserwacji i utrzymaniu sprawności systemu oddymiania klatki schodowej:
a) central systemu oddymiania,
b) awaryjnego źródła zasilania (akumulator),
c) klap dymowych z siłownikami,
d) przycisku przewietrzania,
e) przycisku oddymiania.
2) konserwacji i utrzymaniu sprawności systemu napowietrzania klatki schodowej:
a) central systemu napowietrzania,
b) wentylator napowietrzający wraz z wyłącznikiem,
c) klap dymowych z siłownikami,
d) przycisków przewietrzania,
e) przycisków oddymiania,
f) układu pomiarowego,
g) czerpni ściennych z siłownikami.
3) konserwacji i utrzymaniu sprawności instalacji sygnalizacji pożaru:
a) central sygnalizacji pożaru,
b) awaryjnego źródła zasilania (akumulator),
c) elementów kontrolno-sterujących,
d) czujek dymu,
e) czujek dymu i ciepła,
f) czujek temperaturowych,
g) izotopowych czujek dymu,
h) badaniu szczelności izotopowych czujek dymu,
i) przycisków ROP (ręcznego ostrzegacza pożaru),
j) modułów sterowań,
k) sygnalizatorów akustycznych,
l) wskaźników zadziałania
m) wentylacyjnych klap ppoż. wyposażonych w siłownik.
4) utylizacji czujek izotopowych dymu,
5) konserwacji drzwi ppoż. z elektro trzymaczem,
6) konserwacji i utrzymaniu sprawności hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190090,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284708,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190090,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Techniczne „Supon” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-22-83-737
7.3.3) Ulica: Miłocińska 17
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190090,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów elektrycznych 5-letnich wraz z przeglądem instalacji odgromowej w 5 obiektach będących w zarządzie RARR SA.
- Remont piwnic i przyległej do ścian budynku kostki brukowej w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej w Krośnie
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Zakup i dostawa radiofarmaceutyków do diagnostyki i terapii izotopowej.
- Remont DW: zadanie nr 1 - Remont (odnowa) DW 987 w m. Kolbuszowa Górna, zadanie nr 2 - Remont (odnowa) DW 986 w m. Ropczyce i Okonin, zadanie nr 3 - Remont (odnowa) DW 985 w m. Padew Narodowa
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.: MONTAŻ KLAP POŻAROWYCH w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie P.Poż. w budynku H"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
- Usługa zapewnienia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego przełączników sieciowych firmy Juniper
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi w ramach projektu "Moda na sukces"
- Kompleksowa obsługa Oddziału w zakresie BHP i Ppoż - OR Bydgoszcz.
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Usługa naprawy pojazdów specjalnych do transportu żywności, wody typu chłodnia, izoterma, autocysterna.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.