eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńBudowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II



Ogłoszenie z dnia 2025-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny – Krobia – Młyniec – Brzeźno – Turzno, etap I i II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871525432

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 34/38

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdtorun.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny – Krobia – Młyniec – Brzeźno – Turzno, etap I i II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db8bd73d-608e-435d-affd-51a56de039b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034398/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny – Krobia – Młyniec – Brzeźno – Turzno – etap I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Dla przedmiotowego zadania przewidziane jest złożenie wniosku o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD 11.252.3.04.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 2009C w km 0+000 do km 9+290 polegająca na budowie drogi dla rowerów, prace objęte są decyzjami pozwoleń na budowę nr AB.6740.4.168.2024.BP z 3.02.2025 r. oraz AB.6740.4.106.2024.BP z 19.11.2024 r.
2. Zakres robót obejmuje:
- rozebranie istniejącego chodnika betonowego,
- budowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 2-3,5 m, o nawierzchni z masy bitumicznej oraz (na obszarze miejscowości Brzezinko, Młyniec Pierwszy oraz Młyniec Drugi) o nawierzchni z kostki betonowej,
- budowę nowych i przebudowę istniejących zjazdów o nawierzchni bitumicznej, z kostki betonowej oraz z kruszywa,
- budowę i przebudowę przystanków w zakresie zatok, peronów oraz wiat,
- budowę poboczy tłuczniowych,
- wykonanie elementów odwodnienia drogi, w tym oczyszczenie istniejących rowów, korytek oraz przepustów,
- wzmocnienie skarp płytami ażurowymi oraz wykonanie murków oporowych,
- usunięcie wszelkich kolizji z sieciami naziemnymi oraz podziemnymi,
- humusowanie i obsianie trawą poboczy,
- wycinkę drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych (w pasie DP 2009C dokładna lokalizacja wskazana zostanie na etapie realizacji robót budowlanych),
- wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego, w tym doświetlonych przejść dla pieszych,
- przeprowadzenie prac archeologicznych wynikających z decyzji Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZAR.225.2024 z 6.09.2024 r. oraz ZAR.263.2024 z 9.10.2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja techniczna, w tym SST.
3. Zamawiający wprowadza następujące zmiany do dokumentacji projektowej objętej postępowaniem przetargowym:
- zastąpienie lamp hybrydowych lampami solarnymi,
- zmiana szerokości drogi dla rowerów na odcinku od km 6+770 do km 8+135 do szerokości 2,5 m,
- zaniechanie przebudowy zjazdów w km 7+587,8, 7+611, 7+668,6, 7+692,5, 7+717,10, 7+740,30, 7+827,30, 7+902,30, 7+958,20,
- wbudowanie w miejscowości Młyniec Drugi chodnika z kostki betonowej pochodzącej z rozbiórki chodnika istniejącego w km 7+556 do km 8+049,
- zaniechanie rozbiórki 300 mb krawężnika w obrębie odcinka od km 7+556 do km 8+049,
- uwzględnienie w kosztach realizacji zlecenia ustawienia przy budowanej drodze dla rowerów dwóch punktów odpoczynkowych dla rowerzystów, na każdy z nich składać się będą dwie ławki czteroosobowe, stojak dla 4 rowerów oraz śmietnik. Zamawiający dopuszcza konstrukcje drewniane oraz stalowo-drewniane. Modele wskazanych elementów będą podlegały przed wbudowaniem zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Dokładna lokalizacja montażu powyższych elementów wskazana zostanie na etapie realizacyjnym.
Powyższe zmiany zostały uwzględnione w udostępnionym w postępowaniu, mającym charakter pomocniczy i podlegającym dowolnym modyfikacjom oferenta przedmiarze.
4. Zadanie będące przedmiotem postępowania i umowy realizowane będzie w latach 2025 - 2026. Zamawiający zastrzega, iż wystawienie pierwszej faktury częściowej za wykonane roboty budowlane nastąpi nie wcześniej, niż w październiku 2025. Suma wartości faktur wystawionych w roku 2025 nie może przekroczyć kwoty 4 752 000 zł brutto.
5. Zamawiający wymaga minimum 5-letniej (60 miesięcznej) gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem od daty odbioru.
6. Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2026 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9705525 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9990000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9705525,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remikop Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 879 273 47 61

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 135/137

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

UST REMIKOP - Paweł Zieliński - Roboty drogowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9705525,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.