Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00191895/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych w ramach projektu – Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26
1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7deaf74a-7e19-4727-9ceb-62f78092f8b61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych w ramach projektu – Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7deaf74a-7e19-4727-9ceb-62f78092f8b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027293/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu – Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie współfinansowane jest ze środków EFS Plus oraz budżetu państwa w ramach RP FE dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Priorytet FEPZ.06 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie FEPZ.06.22: Kompleksowe wsparcie na rzecz rodziny typ 1-5 w związku z realizacją projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPOP.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 53548,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych w ramach projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny” zgodnie z wykazem znajdującym się w Załączniku nr 2a i 2b do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania:
1) Zadanie nr 1 – „Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno”;
2) Zadanie nr 2 – „Sukcesywna dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Gminnego Punktu Wsparcia Rodziny”.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał pomoce dydaktyczne własnym transportem i na własny koszt do Świetlicy Środowiskowej Gminy Sławno, Żukowo 65, 76-100 Sławno. Koszt dostarczenia i wniesienia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe pomocy dydaktycznych. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczania pomocy dydaktycznych.
4. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego.
5. Zamówienia składane będą drogą elektroniczną w zależności od potrzeb Zamawiającego nie częściej niż raz na dwa miesiące.
6. Termin realizacji poszczególnych dostaw wynosi 14 dni od dnia przesłania zamówienia.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany produktów z Załącznika nr 2a i 2b do SWZ na produkty tożsame, w tej samej cenie, o jakości tożsamej bądź wyższej.
8. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie możliwość zamiany produktów z Załącznika nr 2a i 2b do SWZ na produkty równoważne, o podobnym zastosowaniu lub o innej pojemności w zależności od dostępności pomocy dydaktycznych u Wykonawcy.
9. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie możliwość zmiany ilości produktów z Załącznika nr 2a i 2b do SWZ. Powyższa zmiana nie może spowodować zmiany wartości zamówienia.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu lub wymiany towaru w przypadku stwierdzenia złej jakości na koszt Wykonawcy.
11. Faktury będą wystawiane po zrealizowaniu poszczególnych dostaw odrębnie na każde zadanie.
12. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość pomocy dydaktycznych.
13. Kryteria równoważności:
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ.
14. Na podstawie art. 96 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia 1 osoby bezrobotnej w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1409 z późn. zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
15. Wyżej wskazane osoby powinny być zatrudnione w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty zawarcia umowy na realizację zamówienia, nieprzerwanie przez cały okres trwania tej umowy.
16. W przypadku rozwiązania stosunku pracy albo wygaśnięcia stosunku pracy przed zakończeniem okresu trwania umowy, Wykonawca będzie obowiązany w ciągu 21 dni zatrudnić na to miejsce inną osobę o tym samym statusie.
17. Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy wskazanej w ust. 15 i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób objętych klauzulą przy realizacji zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę tych osób.
18. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób wymienionych w ust. 14 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów, o których mowa w ust. 17 wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełni zobowiązania.
19. Zamawiający może odstąpić od naliczania kary umownej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy (albo odpowiedniemu organowi w państwie, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę), a niezatrudnienie osoby nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy uznany będzie w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji wymaganych osób bezrobotnych, zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62025,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122740,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62025,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU RAKPOL Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522555764
7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 31
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-313
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62025,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Niemica - Kusice
- "Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowościach Grążowice i Gawrony"
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu pn. "Centra informacyjno-doradcze dla osób niepełnosprawnych"
- "Zakup sprzętu i wyposażenia pracowni mechanicznej" - etap II
- Wykonanie i dostawa materiałów na potrzeby Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby projektu pn.: "Pewny start w zawodową przyszłość"
- Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Miączynie w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.