Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180304/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Renowacja placu piknikowego „Ścieżka Zdrowia” przy ul. Spokojnej w Polkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/8474121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja placu piknikowego „Ścieżka Zdrowia” przy ul. Spokojnej w Polkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2e4b721-1543-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Renowacja placu piknikowego „Ścieżka zdrowia” przy ul. Spokojnej w Polkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180304/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179512,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76060,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Głównym przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów małej architektury oraz
urządzeń komunalnych stanowiących wyposażenie placu piknikowego, dodatkowym –
utwardzenie nawierzchni i renowacja istniejącego wyposażenia.
2) Miejscem montażu jest plac zlokalizowany na dz. o nr ewidencyjnym 517/1 obręb 3 miasta
Polkowice.
3) Zakres zadania obejmuje:
a) renowacje istniejącego wyposażenia terenu: wiaty metalowe, ławki, stoły, ławy,
b) wykonanie utwardzenia pod wiatami kostką betonową,
c) dostawę i montaż wyposażenia placu piknikowego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach zadania, które
składają się z:
a) SWZ,
b) projektu zagospodarowania terenu,
c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ST),
d) opisów pozycji przedmiaru robót.
5) Dokumenty wymienione w pkt. 4) stanowią podstawę realizacji prac i wymagania określone w
nich są obowiązujące dla Wykonawcy.
6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, nowych i w
pierwszym gatunku jakościowym.
7) Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
8) Za dopuszczone do stosowania w realizacji przedmiotu umowy przyjmuje się wyroby
(materiały urządzenia), które zgodnie z odrębnymi przepisami oznakowano znakiem CE. W
przypadku wyrobu nie posiadającego oznakowania CE dopuszczony do realizacji zamówienia
będzie:
a) wyrób wyprodukowany na terytorium Polski w zgodzie z istniejącą Polską Normą, dla którego
wyrobu osobno Wykonawca/ producent załączył deklarację właściwości użytkowych lub:
- w przypadku braku Polskiej Normy to wyprodukowany w zgodzie z uzyskaną aprobatą
techniczną, a Wykonawca/ producent załączył deklarację zgodności z tą aprobatą,
- posiada znak budowlany świadczący o zgodności z Polską Normą wyrobu albo aprobatą
techniczną, a Wykonawca/ producent załączył odpowiednią informację o wyrobie,
b) wyrób wyprodukowany poza terytorium Polski, na który udzielono mu aprobaty technicznej, a
Wykonawca/producent załączył do wyrobu deklarację właściwości użytkowych,
9) Kryteria oceny równoważności:
Zamawiający uzna, że urządzenia/wyroby/materiały są równoważne do tych wskazanych w
dokumentacji zamówienia pod warunkiem, że:
a) spełniają one wymagania określone w pkt 6) - 8) oraz
b) zapewniają taką samą przydatność eksploatacyjną polegającą na zapewnieniu tych samych
funkcji użytkowych oraz
c) ich wymiary nie będą mniejsze lub większe niż 5 % od tych wartości określonych w
dokumentacji zamówienia.
Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji
będzie wynosił od 1 do 3 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w
ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113300-0 - Ławy
39113600-3 - Ławki
39121200-8 - Stoły
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45442121-1 - Malowanie budowli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kształtowania Terenów Zielonych DOL-EK Kazimierz Doleciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731090826
7.3.3) Ulica: Sióstr Służebniczek 17
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
KAZIMIERZ DOLECIŃSKI Zakład Kształtowania Terenów Zielonych "DOL-EK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w zakresie wznowienia/wyznaczenia/ ustalenia granic działek (dr, W, Wp)"
- Oznakowanie poziome dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Drobne aranżacje zieleni
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 100112D - ul. Jana Pawła II
- Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a: Roboty budow. na elewacji, elementach zewnętrz. i przekryciu dachu; Remont i przebudowa pomieszczeń higien.-sanitarnych.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- Przebudowa drogi gminnej nr 102332E w miejscowości Imielinek
- SVA/U/4620-45/2024 Przebudowa sieci c.o. i budowa sieci ciepłej wody na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo ul. Bema 7
- Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej w parku miejskim przy ul. A. Fredry na działce nr geod. 597/4, obr. Nr 16 Wygoda w Białymstoku w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022
- Remont instalacji c.o. oraz instalacji elektrycznej, roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Cyryla Ratajskiego w Śremie wraz z budową platformy dla niepełnosprawnych
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na Rewitalizacji parku na osiedlu Słocina
więcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.