eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Renowacja placu piknikowego "Ścieżka Zdrowia" przy ul. Spokojnej w Polkowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Renowacja placu piknikowego „Ścieżka Zdrowia” przy ul. Spokojnej w Polkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/8474121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja placu piknikowego „Ścieżka Zdrowia” przy ul. Spokojnej w Polkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2e4b721-1543-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Renowacja placu piknikowego „Ścieżka zdrowia” przy ul. Spokojnej w Polkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180304/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179512,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76060,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Głównym przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów małej architektury oraz
urządzeń komunalnych stanowiących wyposażenie placu piknikowego, dodatkowym –
utwardzenie nawierzchni i renowacja istniejącego wyposażenia.
2) Miejscem montażu jest plac zlokalizowany na dz. o nr ewidencyjnym 517/1 obręb 3 miasta
Polkowice.
3) Zakres zadania obejmuje:
a) renowacje istniejącego wyposażenia terenu: wiaty metalowe, ławki, stoły, ławy,
b) wykonanie utwardzenia pod wiatami kostką betonową,
c) dostawę i montaż wyposażenia placu piknikowego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach zadania, które
składają się z:
a) SWZ,
b) projektu zagospodarowania terenu,
c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ST),
d) opisów pozycji przedmiaru robót.
5) Dokumenty wymienione w pkt. 4) stanowią podstawę realizacji prac i wymagania określone w
nich są obowiązujące dla Wykonawcy.
6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, nowych i w
pierwszym gatunku jakościowym.
7) Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
8) Za dopuszczone do stosowania w realizacji przedmiotu umowy przyjmuje się wyroby
(materiały urządzenia), które zgodnie z odrębnymi przepisami oznakowano znakiem CE. W
przypadku wyrobu nie posiadającego oznakowania CE dopuszczony do realizacji zamówienia
będzie:
a) wyrób wyprodukowany na terytorium Polski w zgodzie z istniejącą Polską Normą, dla którego
wyrobu osobno Wykonawca/ producent załączył deklarację właściwości użytkowych lub:
- w przypadku braku Polskiej Normy to wyprodukowany w zgodzie z uzyskaną aprobatą
techniczną, a Wykonawca/ producent załączył deklarację zgodności z tą aprobatą,
- posiada znak budowlany świadczący o zgodności z Polską Normą wyrobu albo aprobatą
techniczną, a Wykonawca/ producent załączył odpowiednią informację o wyrobie,
b) wyrób wyprodukowany poza terytorium Polski, na który udzielono mu aprobaty technicznej, a
Wykonawca/producent załączył do wyrobu deklarację właściwości użytkowych,
9) Kryteria oceny równoważności:
Zamawiający uzna, że urządzenia/wyroby/materiały są równoważne do tych wskazanych w
dokumentacji zamówienia pod warunkiem, że:
a) spełniają one wymagania określone w pkt 6) - 8) oraz
b) zapewniają taką samą przydatność eksploatacyjną polegającą na zapewnieniu tych samych
funkcji użytkowych oraz
c) ich wymiary nie będą mniejsze lub większe niż 5 % od tych wartości określonych w
dokumentacji zamówienia.
Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji
będzie wynosił od 1 do 3 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w
ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113300-0 - Ławy

39113600-3 - Ławki

39121200-8 - Stoły

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45442121-1 - Malowanie budowli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138744,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138744,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138744,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kształtowania Terenów Zielonych DOL-EK Kazimierz Doleciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731090826

7.3.3) Ulica: Sióstr Służebniczek 17

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138744,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.