eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Modernizacja laboratoriów i pomieszczeń przyległych w pawilonach A, B, C, D wraz z łącznikiem pawilonów B-D w budynku Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa przy ul. Kazimierza Królewicza 4 w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja laboratoriów i pomieszczeń przyległych w pawilonach A, B, C, D wraz z łącznikiem pawilonów B-D w budynku Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa przy ul. Kazimierza Królewicza 4 w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nauka i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja laboratoriów i pomieszczeń przyległych w pawilonach A, B, C, D wraz z łącznikiem pawilonów B-D w budynku Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa przy ul. Kazimierza Królewicza 4 w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-817b75ae-1b9d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189266/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Roboty przewidziano w Ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i są powtórzeniem tych robót. Są zgodne z jego przedmiotem-dotyczą tego samego obiektu i są realizowane w oparciu o ten sam Projekt budowlany. Z uwagi na wysokie koszty całej inwestycji, w ramach Zam. Podst. wykonano część modernizacji obiektu. W ogłoszeniu wskazano, iż będą one udzielone na wartość nie większą niż 80% Zamówienia podstawowego (wartość ta została też uwzględniona przy obliczaniu Zamówienia podstawowego). Wartość Zam. Podst. wyniosła 5 537 366,89 zł, a wartość niniejszego zamówienia - 4 146 341,46 zł – zatem mieści się w 80% Zam. Podst. Zamówienia Podstawowego udzielono 02.02.2021 r. Udzielenie niniejszego zamówienia nastąpi przed upływem 3 lat od tej daty, dotychczasowemu wykonawcy Zam. Podst., tj. firmie Expert Sp. z o.o. w Dolicach. Zatem spełnione zostały wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WNOŻiR/623/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4146341,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie (podobnych do robót wykonywanych w ramach modernizacji pawilonów A, B, C i D oraz łącznika B-D Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa przy ul. Kazimierza Królewicza 4 w Szczecinie - na podstawie umowy nr 2/ATT-8/P/2021 - zawartej
w dniu 02.02.2021 r. w oparciu o wyniki wcześniej przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego) robót budowlanych branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej w laboratoriach oraz pomieszczeniach przyległych w pawilonach A, B, C, D wraz z łącznikiem pawilonów B-D w budynku Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa przy ul. Kazimierza Królewicza 4 w Szczecinie.
2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wymagają prowadzenia w oparciu o pozwolenia na budowę (Zamawiający uzyskał prawomocne decyzje ze wskazanymi pozwoleniami).
3. W zakres warunków realizacji niniejszego zamówienia, oprócz samych robót budowlanych wchodzą również świadczenia dodatkowe do wykonania po stronie Wykonawcy, związane z ich rozpoczęciem, wykonywaniem i ukończeniem, w tym:
1) Pozyskanie, nabycie i dostarczenie na miejsce realizacji zamówienia (teren budowy) materiałów, urządzeń i wyrobów budowlanych, narzędzi lub innego rodzaju sprzętu i maszyn niezbędnych do wykonania robót budowlanych składających się na przedmiot niniejszego zamówienia;
2) Dobór, skierowanie do Realizacji robót i utrzymywanie przez cały okres realizacji Robót odpowiedniego personelu wykonawczego Robot, w tym personel kierowniczy
w osobie kierownika budowy z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi branży ogólnobudowlanej oraz kierowników robót z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności uprawniającej do kierowania: robotami budowlanymi branży ogólnobudowlanej (jedna osoba), robotami branży elektrycznej (jedna osoba), robotami branży sanitarnej (jedna osoba), przy czym obowiązki kierownika branży ogólnobudowlanej pełnić może również ta sama osoba, która sprawować będzie funkcję kierownika budowy;
3) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej;
4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy;
5) Uzyskanie dla Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu w stanie
po wykonaniu w nich robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia w przypadku i w zakresie, w jakim pozwolenie takie będzie wymagane;
6) Przeprowadzenie wymaganych pomiarów, testów i sprawdzeń wbudowanych
czy w inny sposób zamontowanych, w wykonaniu Robót, urządzeń budowlanych;
7) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji (na wykonane w ramach niniejszego zamówienia roboty budowlane, jak również wbudowane, zainstalowane lub w inny sposób zastosowane w wykonaniu tych robót materiały, urządzenia i wyroby budowlane;
8) Usuwanie wszystkich wad i usterek z tytułu udzielonej gwarancji oraz w ramach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady;
9) Innych określonych we Wzorze Umowy.
4. Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń dodatkowych, o których mowa ust. 3 powyżej, zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5100000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5100000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5100000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPERT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542408799

7.3.3) Ulica: Kolejowa 37

7.3.4) Miejscowość: Dolice

7.3.5) Kod pocztowy: 73-115

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5100000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji VI niniejszego ogłoszenia podane są informacje o ofercie. W postępowaniu z wolnej ręki Wykonawca nie złożył oferty w rozumieniu art. 62 ustawy PZP, tylko umowa została zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.