Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223767/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00230425/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa serwisowa odzieży roboczej pracowników Bio Star Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bio Star Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320737738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogusława IV, 15
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 573-35-36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@biostar.stargard.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biostar.stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/biostar1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa serwisowa odzieży roboczej pracowników Bio Star Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-790c1e95-f605-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 7/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 430500,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi najmu odzieży roboczej letniej i zimowej oraz serwisu odzieży dla:a) Zakładu Oczyszczania Miasta – 66 pracowników, szatnie zlokalizowane przy ul. Bogusława IV 15;
b) Zakładu Oczyszczania Miasta – 5 pracowników, szatnie zlokalizowane przy ul. Spokojnej 49.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 344400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu odzieży roboczej letniej i zimowej należącej do Zamawiającego dla:Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa – 41 pracowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 86100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pod nazwą „Usługa serwisowa odzieży roboczej pracowników Bio Star Sp. z o.o.” Zamawiający:
1) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c i pkt 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami) odrzuca w Części 1 ofertę nr 2 złożoną przez STAPOL Piotr Staszków, ul. Sienkiewicza 48A, 77-300 Człuchów, ponieważ Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na „Usługę serwisową odzieży roboczej pracowników Bio Star Sp. z o.o.” w części 1 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ złożone oferty przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 605587,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605587,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pod nazwą „Usługa serwisowa odzieży roboczej pracowników Bio Star Sp. z o.o.” Zamawiający:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami) odrzuca w Części 2 ofertę nr 2 złożoną przez STAPOL Piotr Staszków, ul. Sienkiewicza 48A, 77-300 Człuchów, ponieważ treść oferty złożonej przez Wykonawcę zawiera błędy w obliczeniach ceny.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na „Usługę serwisową odzieży roboczej pracowników Bio Star Sp. z o.o.” w części 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ złożone oferty przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238029,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238029,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI STARGARD
- Przebudowa drogi powiatowej 1716Z na odcinku Witkowo Drugie - Witkowo Pierwsze na długości do 1 km
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych
- Przebudowa drogi na terenach PPNT w Stargardzie komunikującej Miasto Stargard z Gminą Warnice - etap II
- Budowa tymczasowej nawierzchni z płyt betonowych ulicy Majora Hubala i sięgaczy KD.1, KD.2 i KD.3
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług fizjoterapeuty dla pracowników i pracownic Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Jędrzejów w 2025 r.
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa odzieży roboczej ochronnej, środków ochrony osobistej na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Dostawy: odzieży wielokrotnego użytku i obuwia profilaktycznego dla personelu
- Zakup sortów ubraniowych na potrzeby RDW Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.