Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00111481/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
- 2021/BZP 00118321/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00125718/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/Z/G/4620-5/2021: Zakup i dostawa narzędzi dla potrzeb WRI – KZB Zachód.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/Z/G/4620-5/2021: Zakup i dostawa narzędzi dla potrzeb WRI – KZB Zachód.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62463cc3-de1d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111481/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/Z/G/4620-5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91390,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa narzędzi dla potrzeb WRI - KZB Zachód.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy (zestawienie narzędzi) będący jego integralna częścią, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.
W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszty ich dostawy i rozładunku oraz Wykonawca zobowiązany jest zapewnić punkt naprawczy i serwisowy w odległości nie większej niż 60 km od miejsca dostawy produktów.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do faktury lub przekazać Zamawiającemu przy dostawie dokumenty dotyczące Towaru w języku polskim tj. instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, atesty, deklaracje właściwości użytkowych, certyfikaty, karty katalogowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 21.09.2021 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez Wykonawcę: SUPPLY24 Sp. z o.o., ul. Pl. Solny nr 14A, lok. 3, 50-062 Wrocław. Wykonawca SUPPLY24 Sp. z o.o. w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie przesłał podpisanej jednostronnie umowy oraz w dniu 30.09.2021 r. poinformował Zamawiającego, iż odstępuje od podpisania umowy. Jako, że oferta Wykonawcy SUPPLY24 Sp. z o.o. była jedyną ofertą, która nie podlega odrzuceniu, Zamawiający nie ma możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty i zgodnie z art. 263 ustawy konieczne jest unieważnienie postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78996,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78996,75 PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej dla budowy wiaduktu drogowego łączącego ul. Mieszka I oraz ul. Kolejową w Nowym Dworze Mazowieckim
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Sempołowskiej 4
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Paderewskiego 20
- Dostawa liczników energii elektrycznej zdalnego odczytu
- SVA/4620-509/2025: Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku nr 12 w KW Bobolin
- SVA/4620-494/2025: Demontaż i utylizacja istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz dostawa i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wózków platformowych oraz elektronarzędzi (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa wyposażenia w ramach "Programu ochrona ludności i obrony cywilnej".
- Dostawa - zakup sprzętu i wyposażenia do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Tuchomiu.
- Dostawa wyposażenia warsztatowego laboratorium druku przyrostowego i tśm do produkcji dronów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu (2)
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu przeciwpowodziowego dla Gminy Pietrowice Wielkie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- DOSTAWA SPRZĘTU DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ, RADIOTELEFONÓW, WYPOSAŻENIA RATOWNICZEGO, NAMIOTÓW I ELEKTRONARZĘDZI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





