Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00468206/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
- 2025/BZP 00481383/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i konfiguracja serwera rack 2U, infrastruktury KVM, licencji systemowych klasy DataCenter oraz licencji bazodanowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000986159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jazdów 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-467
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolacz@u-jazdowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://u-jazdowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6bf5c27-013c-4333-a096-21e43b8553cd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i konfiguracja serwera rack 2U, infrastruktury KVM, licencji systemowych klasy DataCenter oraz licencji bazodanowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6bf5c27-013c-4333-a096-21e43b8553cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037906/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa, montaż i konfiguracja serwera rack 2U, infrastruktury KVM, licencji systemowych klasy DataCenter, licencji bazodanowej wraz z usługą migracji 7 maszyn wirtualnych i usługami wdrożeniowymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAMPUB/PZP/2025/06
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja serwera rack 2U, infrastruktury KVM (SIP, KMM, przełącznik KVM), licencji systemowych klasy DataCenter oraz licencji bazodanowej oraz realizacja migracji 7 maszyn wirtualnych ze środowiska wirtualnego na nowy serwer. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w zmienionym załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia 17.10.2025.
2. Dostawę przedmiotu zamówienia stanowią:
- Serwer - 1 szt.
- Licencja na serwerowy system operacyjny klasy „datacenter”, na 32 rdzenie CPU z hipernadzorcą maszyn wirtualnych typu „bare-metal”, wersja angielska - 1 kpl.
- Licencja Microsoft SQL Server 2022 Standard 2-Core na 6 rdzeni CPU VM lub rozwiązanie równoważne poprawnie współpracujące z systemami Symfonia , które posiada Zamawiający - 1 kpl.
- Zasilacz awaryjny UPS, zarządzalny - 1 szt.
- Moduły akumulatorów dodatkowych (battery pack) -2 szt.
- Moduł komunikacyjny Eth. - 1 szt.
- Listwa zasilająca PDU, monitorowana i zarządzalna, 1U - 2 szt.
- Przełącznik KVM 8-portowy - 1 szt.
- Moduły portów serwerowych (SIP) do przełącznika KVM - 8 szt.
- Konsola ekranowa do przełącznika KVM z ekranem, klawiaturą, touchpadem. - 1 szt.
Jeżeli opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć je zgodnie z art. 99 ust. 5-6 ustawy Pzp, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania (funkcjonalności) nie gorsze od parametrów (funkcjonalności) wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ.
Ewentualne nazwy własne (wskazujące na konkretny produkt) użyte w dokumentach zamówienia nie mają charakteru wiążącego, zostały podane tylko poglądowo. Wszelkie ewentualne nazwy własne produktów lub materiałów przywołane w dokumentach postępowania służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, w tym rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów wystawionych lub publikowanych przez producenta danego materiału. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz uzyskanie zgody przez Zamawiającego na ich wprowadzenie.
3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia - Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, przy ul. Jazdów 2 w Warszawie.
4. Wizja lokalna
Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna ma charakter fakultatywny.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej:
– po ustaleniu terminu wizji z Zamawiającym, osoba do kontaktu Mariola Kołacz,
e-mail: m.kolacz@u-jazdowski.pl;
– w wizji lokalnej mogą uczestniczyć maksymalnie dwie osoby od strony Wykonawcy.
5. Podwykonawstwo.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań składających się na przedmiot zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym – załącznik nr 2 do SWZ, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców, o ile są znane na dzień złożenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składnia ofert tj. do dnia 27 października 2025r. do godz. 10:30. nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
- Zagospodarowanie terenu nieruchomości Ostroroga 25 w Warszawie, projekt i wykonanie parku kieszeniowego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Platerów poprzez zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Zakup platformy typu LowCode wraz z wdrożeniem procesu obiegu faktur na potrzeby Centrum Informatycznego UWM w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





