eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuborzycaREMONT FRAGMENTÓW STROPODACHU NA BUDYNKU O¦WIATY I WYCHOWANIA W WYSIO£KU LUBORZYCKIM



Og³oszenie z dnia 2023-06-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT FRAGMENTÓW STROPODACHU NA BUDYNKU O¦WIATY I WYCHOWANIA W WYSIO£KU LUBORZYCKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kocmyrzów - Luborzyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555766

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jagielloñska 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Luborzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12/387-14-10

1.5.8.) Numer faksu: 12/387-14-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT FRAGMENTÓW STROPODACHU NA BUDYNKU O¦WIATY I WYCHOWANIA W WYSIO£KU LUBORZYCKIM

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a94aa4ae-011b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00244781

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043783/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Przebudowa stropodachu w budynku przedszkola (Akademia Przedszkolaka)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a94aa4ae-011b-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:

a) platformy do obs³ugi postêpowañ, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl ;
b) poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

UWAGA ! : Ofertê w postêpowaniu mo¿na z³o¿yæ tylko za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ dostêpnej na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z platformy e-zamówienia jest bezp³atne.

Sk³adanie oferty nastêpuje tylko za po¶rednictwem platformy dostêpnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl. Pozosta³e dokumenty, tj. wszelkie zapytania do SWZ, wyja¶nienia czy sk³adanie podmiotowych ¶rodków dowodowych, itp. mo¿na sk³adaæ Zamawiaj±cemu za pomoc± wybranej przez siebie formy komunikacji, wskazanej w ust. 1 pkt 2), X grupy tematycznej SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przypadku komunikacji prowadzonej przez Platformê e-zamówienia informujemy, ¿e:
- mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
- wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
- maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
- minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku wykorzystania do komunikacji adresu poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl podajemy poni¿ej podstawowe informacje:
- na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl nie sk³ada siê oferty. Sk³adanie oferty odbywa siê tylko i wy³±cznie za pomoc± portalu e-zamówienia, gdzie sk³adane oferty s± szyfrowane;
- na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl mo¿na zadawaæ pytania Zamawiaj±cemu w zakresie zapisów SWZ, sk³adaæ wyja¶nienia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, itp. Za pomoc± tej formy komunikacji Zamawiaj±cy mo¿e przekazywaæ Wykonawcom wezwania, zawiadomienia;
- forma, formaty przekazywanych dokumentów musz± byæ zgodne z zapisami SWZ;
- maksymalny sumaryczny rozmiar przekazywanej wiadomo¶ci nie mo¿e przekraczaæ 50 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kocmyrzów – Luborzyca, ul. Jagielloñska 7, 32-010 Luborzyca, tel: 12 387-14-10, e-mail: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl/.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych w osobie Pan Jacek Kaczmarczyk, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod w/w adres e-mail i telefonem.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont fragmentów stropodachu na budynku o¶wiaty i wychowania w miejscowo¶ci Wysio³ek Luborzycki. Fragmenty budynku przeznaczone do przeprowadzenia robót remontowych stropodachu sk³adaj± siê z dwóch skrzyde³: pó³nocnego i po³udniowego. Skrzyd³a budynku s± jednokondygnacyjne o zró¿nicowanym poziomie stropodachu (stropodach z prze³amaniem).

Bardziej szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Warunków Zamówienia (tzw. SWZ), w szczególno¶ci dok. projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Za³±czony do SWZ przedmiar robót mo¿e mieæ dla Wykonawców jedynie charakter pomocniczy przy sporz±dzeniu kalkulacji ceny oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zlecenia Wykonawcy, zamówieñ o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówieñ publicznych do 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Zak³ada siê, ¿e zamówienie takie dotyczyæ mo¿e powtórzenia podobnych robót budowlanych. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Wysoko¶æ wynagrodzenia zamówieñ podobnych zostanie ustalona na identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotycz±cego zamówienia podstawowego (tj. w oparciu o stawki cenowe oferty wybranej w postêpowaniu g³ównym. Je¿eli nie ma mo¿liwo¶ci ustalenia wynagrodzenia w oparciu o stawki cenowe z oferty mo¿liwe bêdzie ustalenie wynagrodzenia w oparciu o ceny rynkowe lub ceny z katalogów nak³adów rzeczowych ).

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± wg. przyjêtych w postêpowaniu kryteriów oceny ofert: 1) cena -60 % oraz 2) okres gwarancji - 40 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) osobami uprawnionymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
- w przypadku potencja³u kadrowego o zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy dysponuj±cy osob± uprawnion± do pe³nienia funkcji kierownika robót – osoba o uprawnieniach konstrukcyjno – budowlanych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy do przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu szczegó³owej oceny braku podstaw do wykluczenia.

Weryfikacja Wykonawcy odbywaæ siê bêdzie w oparciu o sk³adane wraz z ofert± o¶wiadczenie wymienione w SWZ dot. braku podstaw do wykluczenia .

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy do przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu szczegó³owej oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.

Weryfikacja Wykonawcy odbywaæ siê bêdzie w oparciu o sk³adane wraz z ofert± o¶wiadczenie wymienione w SWZ dot. spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ równie¿ , je¿eli dotyczy:

- pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
- o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
- pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy;
- zobowi±zanie, o którym mowa w VIII grupie tematycznej SWZ, innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych,

Prosimy równie¿ o za³±czenie do oferty:

- kosztorysu ofertowego, który stanowiæ bêdzie dla Zamawiaj±cego jedynie pomocniczy dokument przy ocenie oferty, przedstawiaj±cy sposób kalkulacji ceny oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.

2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli w postêpowaniu zostanie postawiony, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w SWZ, tj. o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w ramach umowy mo¿na zmieniæ:

a) wszelkie terminy realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczno¶ci, niezale¿nych od Wykonawcy, np.:
Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w ramach umowy mo¿na zmieniæ:
• przed³u¿aj±ca siê postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin wykonania robót, o czas wynikaj±cy z niepotrzebnej zw³oki;

• zmiany w dokumentacji projektowej w tym np.: poprawa b³êdów maj±ca wp³yw na termin realizacji zamówienia. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji o czas wynikaj±cy z opracowania zmian w dokumentacji projektowej, tak by mo¿na by³o realizowaæ w oparciu o ni± roboty budowlane;

• wyst±pi kolizja z niezinwentaryzowan± instalacj±. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji prac o taki okres czasu przez jaki roboty budowlane nie mog³y byæ realizowane bowiem usuwana by³a kolizja;

• brak dostêpno¶ci materia³ów u¿ywanych do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie umo¿liwiaj±cym realizacjê prac, zgodnie z umow±. Brak dostêpno¶ci materia³ów ma byæ dla Zamawiaj±cego obiektywny. Wykonawca winien udowodniæ ¿e nie ma mo¿liwo¶ci zakupu i odbioru materia³ów w terminie umo¿liwiaj±cym realizacjê prac, zgodnie z umow± i nie wynika to z jego winy, np.: zaniedbañ, takich jak zbyt pó¼ne zamówienie materia³ów u dostawcy;

• brak mo¿liwo¶ci realizacji robót, np.: z uwagi na nieobecno¶æ pracowników lub brak dostêpno¶ci materia³ów budowlanych w przypadku wyst±pienia zachorowañ na koronawirusa lub wprowadzenia uzasadnionych dzia³añ prewencyjnych chroni±cych przed w/w zachorowaniem lub wprowadzenia, niezale¿nie od Wykonawcy, ograniczeñ w przemieszczaniu siê w zwi±zku z wprowadzon± ochron± przed rozprzestrzenianiem siê koronawirusa lub w przypadku wprowadzenia dzia³añ zwi±zanych z ochron± bezpieczeñstwa pañstwa lub w zwi±zku z trwaj±c± wojn± w Ukrainie lub w przypadku wyst±pienia innych dzia³añ wojennych lub aktów terroru wp³ywaj±cych na realizacjê zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest udowodniæ wyst±pienie w/w zdarzenia maj±cego wp³yw na realizacjê robót w formie pisemnej. W przypadku uznania przez Zamawiaj±cego zasadno¶ci w/w zdarzeñ czas realizacji robót zostanie wyd³u¿ony o okres czasu zwi±zany z wystêpuj±cym przestojem w realizacji robót.;

• trudne warunki pogodowe znacznie utrudniaj±ce realizacjê robót lub uniemo¿liwiaj±ce realizacjê robót, np.: takie jak: wystêpuj±ce lub utrzymuj±ce siê opady deszczu, ¶niegu, silny wiatr). W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji o niezbêdny czas na prawid³owe wykonanie prac;

• klêski ¿ywio³owe (tzw. si³a wy¿sza, której nie mo¿na by³o przewidzieæ i zapobiec jej skutkom, itp. zjawiska). W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji o niezbêdny czas na prawid³owe wykonanie prac;


• trudne warunki gruntowe znacznie utrudniaj±ce realizacjê robót lub uniemo¿liwiaj±ce realizacjê robót bêd±ce efektem wystêpowania trudnych warunków pogodowych, takich jak: opady deszczu, ¶niegu, silny wiatr, klêski ¿ywio³owe (tzw. si³a wy¿sza, której nie mo¿na by³o przewidzieæ i zapobiec jej skutkom),itp. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji o niezbêdny czas na prawid³owe wykonanie prac;

• innych uzasadnionych okoliczno¶ci, niezale¿nych od Wykonawcy.
C.d. inf o mo¿liwo¶ci zmiany umowy w pozosta³ych informacjach og³oszenia, wskazanych poni¿ej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-zamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Cd. mo¿liwo¶ci zmiany umowy:
b) personel techniczny realizuj±cy zamówienie w tym nie bêd±cy stron± umowy tzn. ,,Zamawiaj±cym” i ,,Wykonawc±”. Wskazana zmiana mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia zaniedbañ w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeñ losowych. Zmieniamy personel techniczny musi równie¿ spe³niaæ warunki postawione na etapie postêpowania przetargowego, co Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu. Je¿eli zmieniany personel realizowa³ zamówienie w oparciu o umowê o pracê w zakresie czynno¶ci wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ to wprowadzony na jego zakres czynno¶ci personel równie¿ winien byæ zatrudniony na umowê o pracê.

c) adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma byæ dokonany przelew za realizacjê zamówienia. Wskazane zmiany mog± nast±piæ w przypadku zmian organizacyjnych dotychczasowego Wykonawcy lub innych zmian o pod³o¿u finansowym,

d) zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie ca³ego zakresu umowy nie le¿y w interesie publicznym/interesie Zamawiaj±cego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obni¿one o warto¶æ zakresu us³ugi, która nie zostanie zrealizowana,

e) stawkê podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych jego wysoko¶ci. W takim przypadku o now± stawkê podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy,

f) podwykonawcê lub zrezygnowaæ z podwykonawcy w okoliczno¶ciach wynikaj±cych z potrzeb Wykonawcy. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ dotychczasowy podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia bêdzie chcia³ wprowadziæ podwykonawcê to zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu przed zawarciem aneksu do umowy wymagane niniejsz± umow± oraz zapisami SWZ dokumenty. Niniejszy zapis stosuje siê równie¿ wobec dalszych podwykonawców,

g) materia³y (tj. rodzaj materia³ów, frakcja, itp.), technologiê wykonania robót budowlanych na inn± ni¿ opisano w dokumentacji przetargowej w uzasadnionych okoliczno¶ciach, np.: zalecenia s³u¿b technicznych Zamawiaj±cego z uwagi na lepsze parametry techniczne, jako¶ciowe, konieczno¶æ wynikaj±c± z uwarunkowañ w terenie lub obiekcie. W takiej sytuacji mo¿liwa bêdzie zmiana zapisów umowy, na które wprowadzona zmiana ma istotny wp³yw;

h) zapisy harmonogramu robót (rzeczowo – finansowego) w sytuacji przy¶pieszenia realizacji zakresu prac, objêtego przedmiotem zamówienia.
........................
Podany w przedmiotowym og³oszeniu termin realizacji 60 dni nale¿y rozumieæ jako niepó¼niej ni¿ w ci±gu 60 dni, licz±c od dnia zawarcia umowy, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym zadania. Wykonawca wybrany w postêpowaniu przed zawarciem umowy przedk³ada Zamawiaj±cemu do akceptacji projekt harmonogramu prac (rzeczowo-finansowy), który po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego stanie siê za³. do umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.