Og³oszenie z dnia 2023-06-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00278895/01 - Wynik z dnia 2023-06-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sprz±tanie obiektu Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIA£OSTOCKI PARK NAUKOWO - TECHNOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200445339
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¯urawia 71
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-540
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpnt@bpnt.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bpnt.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprz±tanie obiektu Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b1aebd2a-010f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00244714
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00042927/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Sprz±tanie obiektu BPN-T
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1aebd2a-010f-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.pl/.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: bpnt@bpnt.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
5. W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nastêpuj±cym znakiem postêpowania: BPN-T.271.4.2023.
6. Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie siê komunikowa³ z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzenia, wys³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, oraz zasady sposobu przygotowania i z³o¿enia oferty okre¶la rozdzia³ VIII i IX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.) (w skrócie „RODO"), informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest Dyrektor Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, 15-540 Bia³ystok, ul. ¯urawia 71;
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Bia³ostockim Parku Naukowo -Technologicznym: Mariusz Manaches, iodo@bpnt.bialystok.pl, +48 534 653 001;
3) Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane: przechowywane przez okres trwania postêpowania o udzielenie zamówienia, realizacji umowy oraz po zakoñczeniu umowy przez okres wynikaj±cy z przepisów archiwalnych;
5) Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
6) Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
a) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
c) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
7) Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9) Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BPN-T.271.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci obiektu Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.
2. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ oraz projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur
90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien
90919100-3 - Us³ugi czyszczenia urz±dzeñ biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-16 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: cena ofertowa - waga kryterium: 100 %
Liczba punktów w kryterium cena ofertowa bêdzie liczona wed³ug wzoru:
Pc= (Cn/Co) x 100 pkt
WYJA¦NIENIE:
Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa
Cn - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród ofert nieodrzuconych
Co - cena zaoferowana w ofercie ocenianej
Wynik zaokr±gla siê do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów w kryterium, o którym mowa w ust. 1, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci±, co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na us³udze sprz±tania i utrzymania czysto¶ci na jednym obiekcie nie mniejszym ni¿ 2.000 m2, przez okres co najmniej dwunastu kolejno nastêpuj±cych po sobie miesiêcy, tzn. us³uga winna byæ realizowana na jednym obiekcie, na podstawie jednej umowy.
2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formu³y „spe³nia - nie spe³nia”.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w pkt 1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nale¿y przed³o¿yæ wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, oraz za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Dowodami potwierdzaj±cymi czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie s±:
a) referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane.
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, je¿eli z Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa powy¿ej. Je¶li Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania po¶wiadczenia oraz okre¶liæ czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
UWAGA:
− W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
− Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, warunek udzia³u w postêpowaniu dotyczy tych us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:
A) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 2 do SWZ),
B) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy, je¿eli dotyczy ona:
1) terminu realizacji us³ug ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy - w zakresie koniecznym,
2) zmian wysoko¶ci wynagrodzenia na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie,
3) regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany - w zakresie koniecznym,
4) zaistnienia po zawarciu umowy si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenie nag³e
i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwy¿szej staranno¶ci nie da³o siê zapobiec lub zniweczyæ jego skutków,
5) zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego),
6) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy lub ¶wiadczenia Stron.
3. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia odpowiednich zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy
z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podleganiu ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê zamówienia publicznego, wynikaj±cego z zawartej umowy. Ka¿da ze Stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonuj±cych tych zmian do 30 dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie, mo¿e zwróciæ siê do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleñ negocjacyjnych mo¿e nast±piæ po wej¶ciu w ¿ycie przepisów bêd±cych przyczyn± waloryzacji.
4. Szczegó³owe zapisy dotycz±ce zmian umowy okre¶lono w § 6 za³±cznika nr 5 do SWZ – projekt umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Z postêpowania wyklucza siê Wykonawców w przypadkach okre¶lonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).2. Zamawiaj±cy ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia, zaleca z³o¿enia oferty po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej. Wizja lokalna mo¿e byæ przeprowadzona w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 8:00-14:00. Zainteresowani Wykonawcy winni zg³osiæ do Zamawiaj±cego pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, ostateczny termin przeprowadzenia wizji lokalnej co najmniej na 1 dzieñ przed wyznaczonym terminem sk³adania ofert. Zamawiaj±cy potwierdzi mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej we wnioskowanym terminie pisemnie na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcê.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- BZP.272.39.2025.AR Zakup trzech nowych samochodów hybrydowych
- Budowa ulicy Strusiej w Bia³ymstoku
- Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ci±gu dróg wojewódzkich Podlasia - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Bia³a
- Dostawa sprzêtu szkoleniowego SERE
- Naprawa ¿aluzji zewnêtrznych przesuwnych na budynkach BPN-T - budynek Centrum Technologiczne elewacja po³udniowa, wschodnia i zachodnia
- Remont dachu budynku administracyjnego Komendy Wojewódzkiej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Bia³ystoku przy ul. Warszawskiej 3 w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wraz z dostaw± niezbêdnych ¶rodków czysto¶ci, higieny oraz materia³ów eksploatacyjnych dla budynku Centrum Us³ug Publicznych
- Wykonanie us³ugi mycia okien i powierzchni szklanych w budynku Collegium Polonicum w S³ubicach
- Us³uga sprz±tania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie S±du Rejonowego w P³oñsku
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ biurowych w budynkach Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Wa³brzychu
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 18 im. Janusza Kusociñskiego w Kaliszu
- Kompleksowe sprz±tanie obiektów S±du Rejonowego w Rybniku
wiêcej: Us³ugi sprz±tania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.