Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219871/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060397166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Owocowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 827 69 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_opole_lubelskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e836db14-454e-49cf-a66c-d5d64e7079861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e836db14-454e-49cf-a66c-d5d64e707986
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000211/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.6.2024.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 194742,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o pojemności do 1kg) okres przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostawy.Jakość - I
Ilość - 600 kg
2 Ser twaróg chudy, ofoliowany (opakowanie kostka do 1000 g) okres przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostawy.
Jakość - I
Ilość - 3000 kg
3 Jogurt owocowy /opakowanie do 200g / - okres przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostawy.
Jakość - I
Ilość - 2000 kg
4 Mleko w proszku chude (opakowanie do 25 kg).
Jakość - I
Ilość - 30 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 60467,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przyprawa do zup w płynie - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. Jakość - IIlość - 1400 kg
2 Ocet spirytusowy 10 % - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - l
Ilość - 250 l
3 Musztarda (typu sarepska, masa gęsta jednolita bez obecności drobnych cząstek, smak piekący) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 1800 kg
4 Ketchup - konsystencja gęsta, barwa ciemnoczerwona - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 1800 kg
5 Pieprz czarny ziarnisty - ziarna całe /nie połamane/ - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 60 kg
6 Ciecierzyca - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 1800 kg
7 Majonez (masa gęsta jednolita o barwie jasnożółtej) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 1500 kg
8 Sól kuchenna warzona jodowana - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 1200 kg
9 Herbata czarna granulowana - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. Jakość - I
Ilość - 400 kg
10 Liść laurowy - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 12 kg
11 Majeranek otarty - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 25 kg
12 Papryka chilli /ostra mielona (kolor jasno czerwony, zapach intensywny bez zapachów obcych, smak mocno piekący bez posmaków obcych) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 25 kg
13 Papryka słodka mielona (kolor ciemno czerwony, zapach intensywny bez zapachów obcych) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 25 kg
14 Pieprzy ziołowy (smak piekący) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 45 kg
15 Ziele angielskie - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 10 kg
16 Czosnek granulowany (zapach i smak intensywny dla czosnku, bez zawartości substancji obcych) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. Jakość - I
Ilość - 35 kg
17 Koperek suszony - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 10 kg
18 Kwasek cytrynowy - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 15 kg
19 Uniwersalna przyprawa do potraw w proszku typu „jarzynka”(barwa intensywnie żółta) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 750 kg
20 Fasola biała „ Jaś”, nasiona całe /nie połamane/ bez zanieczyszczeń - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 4200 kg
21 Chrzan tarty - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 400 kg
22 Groch łuskany, nasiona całe /nie połamane/ bez zanieczyszczeń - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 3100 kg
23 Koncentrat pomidorowy 30% ( masa jednolita gęsta o barwie ciemno-czerwonej) - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 3500 kg
24 Przyprawa zioła prowansalskie suszone - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość -15 kg
25 Rosół w proszku o smaku wędzonki - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość -I
Ilość - 350 kg
26 Sos do surówek typu sałatkowy w proszku
Jakość - I
Ilość - 10 kg
27 Bulion - rosół z kury w proszku - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 800 kg
27 Zupa żurek w proszku - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość - 200 kg
28 Barszcz czerwony w proszku - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. Jakość - I
Ilość - 100 kg
29 Soczewica jadalna nasiona całe /nie połamane, bez zanieczyszczeń - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.
Jakość - I
Ilość -1600 kg
30 Wafle ryżowe bezglutenowe - okres przydatności do spożycia min. 90 dni. Jakość - I
Ilość - 50 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 122875,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Woda mineralna gazowana/niegazowana 1,5 l. Opakowanie - butelka plastikowa z zakrętką - okres przydatności do spożycia min. 90 dni.Jakość - I
Ilość - 11400 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 11400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69360,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61488,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ol-Trade S.C. M. Olek, Ł. Pająk, D. Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61488,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111203,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181715,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111203,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111203,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10516,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14022,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10516,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7170000988
7.3.3) Ulica: ul. Kraczewicka 180
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10516,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 W OŁAWIE
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku - Białej
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.