Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219844/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
- 2025/BZP 00224332/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Projekt tranzytu ścieków sanit. i sieci kanalizacyjnej w części m. Starochęciny i m. Podzamcze”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4
1.5.2.) Miejscowość: Chęciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.checiny.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Projekt tranzytu ścieków sanit. i sieci kanalizacyjnej w części m. Starochęciny i m. Podzamcze”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c4a90ba-270b-43d9-85e8-39e58d375cc8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034911/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Projekt tranzytu ścieków sanit. i sieci kanalizacyjnej w części m. Starochęciny i m. Podzamcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.8.2025.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres opracowania:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy kanalizacji sanitarnej w m. Podzamcze i część m. Starochęciny w obszarze pokazanym na mapie stanowiącej załącznik graficzny nr 12 – Teren objęty projektem kanalizacji.
W ramach zamówienia wykonawca będzie pełnił nadzór autorski na etapie wykonawstwa robót budowlanych.
Charakterystyka projektowanej inwestycji:
W przypadku konieczności zlokalizowania sieci sanitarnej na terenie działki prywatnej, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną zgodę właściciela / wszystkich współwłaścicieli nieruchomości w formie umowy wraz z załącznikiem graficznym;
Głębokość posadowienia kanalizacji ze względu na późniejszą eksploatację należy przyjąć maksymalnie 4 m poniżej terenu;
Należy starać się zaprojektować kanalizację w systemie grawitacyjnym ze zbiorczymi przepompowniami sieciowymi;
W projekcie kanalizacji należy uwzględnić możliwość podłączenia wszystkich działek na terenie objętym inwestycją. Działkom niezabudowanym położonym w obszarze inwestycji należy umożliwić podłączenie do kanalizacji w przyszłości, poprzez odpowiednie usytuowanie studzienki/trójnika na sieci kanalizacyjnej. Zamawiający sugeruje, aby była możliwość podłączenia 2 do 4 działek do jednej studni. Ilość studni projektować z zachowaniem ich racjonalności i oszczędnego gospodarowania środkami finansowymi Zamawiającego;
Dla wszystkich zabudowanych działek należy zaprojektować przyłącza (lokalizacja w uzgodnieniu z właścicielem działki).
Zakres i warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneUnieważnienie postępowania na udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp., tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył w budżecie kwotę 215 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły cztery oferty na kwotę brutto: 314 880,00 zł, 325 335,00 zł, 553 500,00 zł oraz 219 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty 219 000,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Remont pomieszczeń 5 szatni pracowniczych w segmencie E wraz z zapleczem sanitarnym w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
- Zakup mobilnych agregatów prądotwórczych na ujęcia wody.
- Zakup i dostawa sprzętu serwerowego wraz oprogramowaniem i usługą wdrożenia w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd oraz zakup i dostawa pozostałego sprzętu wraz z systemem operacyjnym
- ZP-1790-2025 Dostawa igieł i drenów do pompy OFP-2 dla Endoskopii
- ZP-1800-2025 Doposażenie w urządzenia medyczne Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze - część VII.
- ZP-1645-A-2025 Zakup specjalistycznego oprogramowania wraz z niezbędnym wyposażeniem dla WSS im. Św. Rafała w Czerwonej Górze - cz.III
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Łoniów poza aglomeracją
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku CKiS
- "Przebudowę sygnalizacji świetlnej w ramach zadania - wykonanie kanalizacji teletechnicznej na potrzeby sygnalizacji świetlnej"
- Budowa rower. szlaku turystyczno - edukacyjnego po Przemęckim Parku Krajobrazowym wraz z budową wieży widokowej nad Jeziorem Dominickim- rozwój walorów turystycznych na terenie powiatu leszczyńskiego
- "Przebudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w pasach drogowych dróg gminnych" w formule zaprojektuj i wybuduj - numer postępowania 58/ZP/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.