eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Katowice - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 17

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2510087

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b9613f6-355f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002154/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wyżywienie w mieszkaniu chronionym

1.3.4 Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla klientów Schroniska dla bezdomnych mężczyzn i Schroniska dla bezdomnych kobiet MOPS w Katowicach

1.3.6 Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla szkół

1.3.9 Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla starszych, niepełnosp, długotrwale chorych, nieporadnych życiowo osób mieszkających na terenie miasta Katowice oraz posiłki dla ŚDS przy ul. Brata Alberta 5

1.3.13 Przygotowanie i dowóz gorących posiłków (catering) dla 20 uczestników Dziennych Domów Pomocy Społecznej w Katowicach przez 5 dni w tygodniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mops-katowice.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej Logintrade.Net pod adresem: https://mops-katowice.logintrade.net zwanej dalej
Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale XIII niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem i Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonej na ww. Platformie.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikacji innego niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13, 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana/Wykonawcy/ Członka Organu/ Prokurenta/ Pełnomocnika/ Podmiotu trzeciego Podwykonawcy/ Pracownika lub osoby, którą dysponuje Wykonawca, danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem Pani/Pana praw w zakresie ochrony danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: daneosobowe@mops.katowice.pl lub pod nr telefonu: 32 251 00 87 oraz za pośrednictwem elektronicznej skrytki ePUAP, której adres jest dostępny na stronie internetowej http://www.mops.katowice.pl/node/3127.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na ich podstawie aktach wykonawczych, jak również w celach kontrolnych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy P.Z.P. Dane nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną, Platformie zakupowej Logintrade. Informacje o tych podmiotach dostępne są na stronie http://www.mops.katowice.pl/node/3127. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie MOPS, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tekst jednolity: Dz.U z 2011, nr 14, poz. 67, ze zmianami) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
10) Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;
11) szczegółowe informacje i wyjaśnienia dostępne są na stronie internetowej MOPS (www.mops.katowice.pl).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.3701.1.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
1) Część 1 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do miejsca zamieszkania klientów MOPS: Osiedle Witosa, Załęże, Osiedle Tysiąclecia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1a do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.1. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji.
Zamawiający zastrzega, że liczba osób (posiłków), które należy objąć usługą cateringu, podaną w załączniku1a do swz jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia: o +/- 30%, w stosunku do szacunkowej liczby osób (posiłków).

2.2. Warunki skorzystania z opcji:
1) skorzystanie z opcji nastąpi:
a) w przypadku zwiększenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zwiększone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
b) w przypadku zmniejszenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zmniejszone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
2) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie. O liczbie zamawianych posiłków (w tym w ramach opcji) zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie lub telefonicznie tj. poprzez podanie liczby zamawianych posiłków, korzystając z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części albo bez opcji.
3) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach opcji będzie przyjęta cena jednostkowa wskazana w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz.
4) zamówienia zrealizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Z tytułu nie zastosowania opcji wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia finansowe ani prawne.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) dla części 1:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP (waga - 40%),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
2) Część 2 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do miejsca zamieszkania klientów MOPS:: Dąb, Wełnowiec – Józefowiec, Koszutka, Bogucice – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1a do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.1. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji.
Zamawiający zastrzega, że liczba osób (posiłków), które należy objąć usługą cateringu, podaną w załączniku nr 1a do swz jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia: o +/- 30% dla części 2, w stosunku do szacunkowej liczby osób (posiłków).

2.2. Warunki skorzystania z opcji:
1) skorzystanie z opcji nastąpi:
a) w przypadku zwiększenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zwiększone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
b) w przypadku zmniejszenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zmniejszone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
2) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie. O liczbie zamawianych posiłków (w tym w ramach opcji) zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie lub telefonicznie tj. poprzez podanie liczby zamawianych posiłków, korzystając z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części albo bez opcji.
3) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach opcji będzie przyjęta cena jednostkowa wskazana w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) dla części 2:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP (waga - 40%),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
3) Część 3 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do miejsca zamieszkania klientów MOPS:: Brynów Część Wschodnia – Osiedle Zgrzebnioka, Załęska Hałda – Brynów Część Zachodnia, Ligota – Panewniki, Piotrowice-Ochojec, Zarzecze, Kostuchna, Podlesie – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1a do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.1. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji.
Zamawiający zastrzega, że liczba osób (posiłków), które należy objąć usługą cateringu, podaną w załączniku1a do swz jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia: o +/- 30% dla części 3, w stosunku do szacunkowej liczby osób (posiłków).
2.2. Warunki skorzystania z opcji:
1) skorzystanie z opcji nastąpi:
a) w przypadku zwiększenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zwiększone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
b) w przypadku zmniejszenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zmniejszone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
2) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie. O liczbie zamawianych posiłków (w tym w ramach opcji) zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie lub telefonicznie tj. poprzez podanie liczby zamawianych posiłków, korzystając z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części albo bez opcji.
3) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach opcji będzie przyjęta cena jednostkowa wskazana w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) dla części 3:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP (waga - 40%),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
4) Część 4 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do miejsca zamieszkania klientów MOPS:: Śródmieście, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Zawodzie – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1a do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji.
Zamawiający zastrzega, że liczba osób (posiłków), które należy objąć usługą cateringu, podaną w załączniku 1a do swz jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia: o +/- 30% dla części 4, w stosunku do szacunkowej liczby osób (posiłków).
2.2. Warunki skorzystania z opcji:
1) skorzystanie z opcji nastąpi:
a) w przypadku zwiększenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zwiększone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
b) w przypadku zmniejszenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zmniejszone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
2) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie. O liczbie zamawianych posiłków (w tym w ramach opcji) zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie lub telefonicznie tj. poprzez podanie liczby zamawianych posiłków, korzystając z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części albo bez opcji.
3) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach opcji będzie przyjęta cena jednostkowa wskazana w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) dla części 4:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP (waga - 40%),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
5) Część 5 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do miejsca zamieszkania klientów MOPS:: Dąbrówka Mała, Szopienice – Burowiec, Janów – Nikiszowiec, Giszowiec, Murcki – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1a do swz;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji.
Zamawiający zastrzega, że liczba osób (posiłków), które należy objąć usługą cateringu, podaną w załączniku 1a do swz jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia: o +/- 30% dla części 5, w stosunku do szacunkowej liczby osób (posiłków).
2.2. Warunki skorzystania z opcji:
1) skorzystanie z opcji nastąpi:
a) w przypadku zwiększenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zwiększone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
b) w przypadku zmniejszenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zmniejszone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
2) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie. O liczbie zamawianych posiłków (w tym w ramach opcji) zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie lub telefonicznie tj. poprzez podanie liczby zamawianych posiłków, korzystając z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części albo bez opcji.
3) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach opcji będzie przyjęta cena jednostkowa wskazana w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) dla części 5:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP (waga - 40%),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
6) Część 6 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków przez 5 dni w tygodniu do Środowiskowego Domu Samopomocy w Katowicach przy ul. Brata Alberta 4 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1b do swz;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji.
Zamawiający zastrzega, że liczba osób (posiłków), które należy objąć usługą cateringu, podaną w załączniku 1b do swz jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia: o – 50 % dla części 6 zadania, w stosunku do szacunkowej liczby osób (posiłków).

2.2. Warunki skorzystania z opcji:
1) skorzystanie z opcji nastąpi:
a) w przypadku zwiększenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zwiększone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
b) w przypadku zmniejszenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zmniejszone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
2) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie. O liczbie zamawianych posiłków (w tym w ramach opcji) zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie lub telefonicznie tj. poprzez podanie liczby zamawianych posiłków, korzystając z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części albo bez opcji.
3) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach opcji będzie przyjęta cena jednostkowa wskazana w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) dla części 6:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP (waga - 40%),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
7) Część 7 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Francuskiej 43 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach – przez 5 dni w tygodniu dla 20 osób – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1 c do swz;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji.
Zamawiający zastrzega, że liczba osób (posiłków), które należy objąć usługą cateringu, podaną w załączniku 1c do swz jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia: o – 40 % dla części 7, w stosunku do szacunkowej liczby osób (posiłków).

2.2. Warunki skorzystania z opcji:
1) skorzystanie z opcji nastąpi:
a) w przypadku zwiększenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zwiększone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
b) w przypadku zmniejszenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zmniejszone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
2) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie. O liczbie zamawianych posiłków (w tym w ramach opcji) zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie lub telefonicznie tj. poprzez podanie liczby zamawianych posiłków, korzystając z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części albo bez opcji.
3) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach opcji będzie przyjęta cena jednostkowa wskazana w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
2) dla części 7:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP (waga - 20%),
c) dostarczenie wraz z obiadem raz w tygodniu świeżych owoców (waga - 20%),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: c) dostarczenie wraz z obiadem raz w tygodniu świeżych owoców

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
8) Część 8 - przygotowanie i dowóz przez 7 dni w tygodniu gorących posiłków dla mieszkańców Mieszkań Chronionych na terenie miasta Katowice – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1 d do swz;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji.
Zamawiający zastrzega, że liczba osób (posiłków), które należy objąć usługą cateringu, podaną w załączniku 1d do swz jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia: o – 40 % dla części 8, w stosunku do szacunkowej liczby osób (posiłków).
2.2. Warunki skorzystania z opcji:
1) skorzystanie z opcji nastąpi:
a) w przypadku zwiększenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zwiększone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
b) w przypadku zmniejszenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zmniejszone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
2) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie. O liczbie zamawianych posiłków (w tym w ramach opcji) zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie lub telefonicznie tj. poprzez podanie liczby zamawianych posiłków, korzystając z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części albo bez opcji.
3) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach opcji będzie przyjęta cena jednostkowa wskazana w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
3) dla części 8:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP (waga - 20%),
c) uwzględnienie raz w tygodniu propozycji jadłospisu przez zamawiającego (waga - 20%),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: uwzględnienie raz w tygodniu propozycji jadłospisu przez zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
9) Część 9 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla klientów Schronisk dla Bezdomnych Mężczyzn oraz Schronisk dla Bezdomnych Kobiet i Kobiet z Dziećmi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1e do swz;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji.
Zamawiający zastrzega, że liczba osób (posiłków), które należy objąć usługą cateringu, podaną w załączniku 1e do swz jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia: o – 40 % dla części 9, w stosunku do szacunkowej liczby osób (posiłków).
2.2. Warunki skorzystania z opcji:
1) skorzystanie z opcji nastąpi:
a) w przypadku zwiększenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zwiększone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
b) w przypadku zmniejszenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zmniejszone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
2) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie. O liczbie zamawianych posiłków (w tym w ramach opcji) zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie lub telefonicznie tj. poprzez podanie liczby zamawianych posiłków, korzystając z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części albo bez opcji.
3) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach opcji będzie przyjęta cena jednostkowa wskazana w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
1) dla części 9:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP (waga - 40%),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
10) Część 10 – przygotowanie i dowóz posiłków do 3 szkół na terenie miasta Katowice – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1 f do swz;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.1. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji
Zamawiający zastrzega, że liczba osób (posiłków), które należy objąć usługą cateringu, podaną w załączniku 1f do swz jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia: o +/- 30% dla części 10, w stosunku do szacunkowej liczby osób (posiłków).
2.2. Warunki skorzystania z opcji:
1) skorzystanie z opcji nastąpi:
a) w przypadku zwiększenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zwiększone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
b) w przypadku zmniejszenia liczby osób, które należy objąć pomocą w formie usług cateringu, zamówienie zostanie zmniejszone maksymalnie do zakresu opisanego w ppkt 2.1.
2) zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie, w określonym w ppkt 1) zakresie. O liczbie zamawianych posiłków (w tym w ramach opcji) zamawiający będzie informował wykonawcę pisemnie lub telefonicznie tj. poprzez podanie liczby zamawianych posiłków, korzystając z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części albo bez opcji.
3) wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach opcji będzie przyjęta cena jednostkowa wskazana w złożonym przez wykonawcę formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do swz.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
2) dla części 10:
a) cena brutto (waga - 60%),
b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP (waga - 20%),
c) dostarczenie wraz z obiadem raz w tygodniu świeżych owoców (waga - 20%),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) aspekt społeczny – zatrudnienie i skierowanie lub skierowanie do realizacji przedmiotowego zamówienia osób z katalogu osób należących do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: c) dostarczenie wraz z obiadem raz w tygodniu świeżych owoców

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa niżej wymienione warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający uzna, że wykonawca spełni wyżej wymieniony warunek jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności, zgodnie z wymogami o których mowa w Dziale IV Rozdziale 2 Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w zakresie przygotowywania i dowozu gorących posiłków.

Jeśli ofertę będą składać wykonawcy wspólni to w odniesieniu do w/w warunku, zamawiający uzna, że jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada w/w uprawnienia i zrealizuje usługę cateringu, do której realizacji te uprawnienia są wymagane.

2) zdolności technicznej i zawodowej:
a) w zakresie zdolności technicznej wykonawca spełni warunek jeśli wykaże dostępność:
 co najmniej jednego środka transportu przystosowanego i dopuszczonego przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego do przewozu żywności, przeznaczonego do dowozu posiłków na każdą z części od nr 1 do nr 5. Wykonawca, który złoży ofertę na pięć części od nr 1 do nr 5 musi wykazać dostępność co najmniej 5 środków transportu;
 co najmniej jednego środka transportu przystosowanego i dopuszczonego przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego do przewozu żywności, przeznaczonego do dowozu posiłków w części od nr 6 do nr 10, niezależnie od ilości części, na które złoży ofertę. Wykonawca, który złoży ofertę na jedną lub wszystkie części od nr 6 do nr 10 musi wykazać dostępność co najmniej 1 środka transportu.
b) w zakresie zdolności zawodowej wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że niezależnie od ilości części, na które złoży ofertę, to wszystkie osoby, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego postępowania (przygotowanie, sporządzanie, pakowanie posiłków i ich dowóz) będą posiadały aktualne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac związanych z dowozem posiłków, a osoby kierujące środkami transportu będą posiadały dodatkowo zgodnie z obowiązującymi przepisami uprawnienia do prowadzenia tych środków transportu, które zostały przewidziane przez wykonawcę do transportu posiłków.

Uwaga:
• w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz potencjału innych podmiotów warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum i/lub potencjał podmiotu trzeciego mogą spełniać łącznie;
• w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy, wykonawcy wspólni i/lub podmiot trzeci muszą zrealizować usługi, do których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1) aktualnej decyzji zatwierdzającej prowadzenie przez wykonawcę działalności w zakresie przygotowywania i dowozu posiłków, wydanej przez właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, zgodnie z wymogami przepisów prawa i/lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w celu spełnienia wymogu określonego w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1) swz;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenia i dokumenty składane z ofertą:
1) Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym-zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie – załącznik nr 4 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Oświadczenie składają odrębnie:
a) wykonawca;
b) każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-jeśli dotyczy;
c) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu- jeśli dotyczy.
3) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
c) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
 ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 117 ust. 4 Pzp), z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym.
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy(jeśli dotyczy):
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7) Wykaz rozwiązań równoważnych - jeśli dotyczy.
8) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa –jeśli dotyczy.
Szczegółowo opisane w Rozdziale X SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność
za realizację zamówienia.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienie.
6. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, o której mowa w Rozdziale XXII SWZ.
9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. W odniesieniu warunków dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
11. W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (odnośnie pkt 9, podział ten dotyczy również podmiotu trzeciego, jeśli konsorcjum powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego).
12. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu: spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oceniane będzie przez Zamawiającego sumarycznie. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum muszą spełnić w sposób opisany w pkt 10.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W części 7 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do Dziennych Domów Pomocy Społecznej zamawiający przewiduje rozwiązanie umowy: "Umowa ulega rozwiązaniu w sytuacji kiedy nowelizacja ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych będzie przewidywała , iż umowy, które nie spełniają wymogu zapewnienia 10 % elektromobilności wygasają z dniem 31 grudnia 2022 roku."

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem https://mops-katowice.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2022r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.