eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieniawa › "Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa w 2023 roku"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa w 2023 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO SIENIAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Sieniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-530

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sieniawa@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sieniawa.krosno.lasy.gov.pl/en/witamy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_sieniawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa w 2023 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3007f216-df53-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00453367/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utrzymanie dróg leśnych i szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 648216,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr I: Utrzymanie dróg leśnych
Utrzymanie dróg leśnych polegać będzie na wykonaniu robót:
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowów, w ilości 1 930 m2;
- Mechaniczne wykaszanie porostów z poboczy, skarp i dna rowów, w ilości 5 580 m2;
- Ręczne odkrzaczanie poboczy i skarp rowów -analogia, w ilości 9 420 m2;
- Naprawy dróg gruntowych wykonywane ręcznie piaskiem, w ilości 478 m3;
- Naprawa dróg gruntowych wykonywane ręcznie gruzem, w ilości 296 m3;
- Naprawa dróg gruntowych wykonywane ręcznie żużlem paleniskowym, w ilości 205 m3;
- Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie – profilowanie, w ilości 9 420 m2;
- Oczyszczenie rowu z namułu o grubości 20 cm bez naruszania skarp rowu, w ilości 1 340 m;
- Oczyszczenie rowu z namułu o grubości 20 cm z wyprof. skarp rowu, w ilości 820 m;
- Mechaniczne karczowanie pni (śr. 16-25 cm) , w ilości 87 szt.;
- Mechaniczne karczowanie pni (śr. 36-45 cm) , w ilości 53 szt.;
- Mechaniczne karczowanie pni (śr. 56-65 cm) , w ilości 24 szt.;
- Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 60 cm – wymiana kręgów, w ilości 13 m;
- Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o śr. 40 cm, w ilości 60 m;
- Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o śr. 60 cm, w ilości 36 m;
- Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonane koparkami podsiębiernymi 0.25 m3 na odkład w gruncie kat. III o objętości do 1.50 m3/m, w ilości 1763 m3;
- Roboty ziemne wykonywane ładowarkami gąsienicowymi o poj. łyżki 1.0 m3 z transportem urobku do 1.0 km; grunt kat. III, w ilości 873 m3;
- Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV, w ilości 1 160 m3;
- Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm, w ilości 84 m3;
- Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia – gr. po zagęszczeniu 7 cm, w ilości 732 m2;
- Remonty obiektów z betonu o objętości w jednym miejscu od 0.5 do 1.0 m3, w ilości - 1,45 m3;
- Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – wyboje o głębokości 7 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca, w ilości 344 m2.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Sieniawa.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 2c do niniejszej SWZ oraz w STWIORB stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 406296,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr II: Utrzymanie szlaków zrywkowych
Utrzymanie szlaków zrywkowych polegać będzie na wykonaniu robót:
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowów, w ilości 1 920 m2;
- Mechaniczne wykaszanie porostów z poboczy, skarp i dna rowów, w ilości 3 950 m2;
- Ręczne odkrzaczanie poboczy i skarp rowów -analogia, w ilości 5 000 m2;
- Naprawy dróg gruntowych wykonywane ręcznie piaskiem, w ilości 560 m3;
- Naprawa dróg gruntowych wykonywane ręcznie gruzem, w ilości 530 m3;
- Naprawa dróg gruntowych wykonywane ręcznie żużlem paleniskowym, w ilości 204 m3;
- Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie – profilowanie, w ilości 4 340 m2;
- Oczyszczenie rowu z namułu o grubości 20 cm bez naruszania skarp rowu, w ilości 1 300 m;
- Oczyszczenie rowu z namułu o grubości 20 cm z wyprof. skarp rowu, w ilości 1 090 m;
- Mechaniczne karczowanie pni (śr. 16-25 cm) , w ilości 44 szt.;
- Mechaniczne karczowanie pni (śr. 36-45 cm) , w ilości 38 szt.;
- Mechaniczne karczowanie pni (śr. 56-65 cm) , w ilości 27 szt.;
- Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 60 cm – wymiana kręgów, w ilości 8 m;
- Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o śr. 40 cm, w ilości 66 m;
- Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o śr. 60 cm, w ilości 60 m;
- Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonane koparkami podsiębiernymi 0.25 m3 na odkład w gruncie kat. III o objętości do 1.50 m3/m, w ilości 700 m3;
- Roboty ziemne wykonywane ładowarkami gąsienicowymi o poj. łyżki 1.0 m3 z transportem urobku do 1.0 km; grunt kat. III, w ilości 630 m3;
- Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV, w ilości 600 m3;
- Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm, w ilości 101 m3;
- Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia – gr. po zagęszczeniu 7 cm, w ilości 84 m2;
- Remonty obiektów z betonu o objętości w jednym miejscu od 0.5 do 1.0 m3, w ilości - 1,30 m3;
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Sieniawa.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 2c do niniejszej SWZ oraz w STWIORB stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 391010,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434827,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462467,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434827,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo Budowlanych Józef Kurko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 794-104-08-92

7.3.4) Miejscowość: Sieniawa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-530

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323895,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323895,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388711,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323895,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rutkowski & Trębacz S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Transportowe - Rutkowski Tadeusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 816-000-25-90

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323895,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.