Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00166263/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00175532/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00179144/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. „INNOWACYJNA SZKOŁA – edukacja STEAM w Gminie Stężyca”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Stężyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stężyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-322
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 882-89-40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stezyca@gminastezyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminastezyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. „INNOWACYJNA SZKOŁA – edukacja STEAM w Gminie Stężyca”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bff30e3-5f3b-40e0-8c3e-1c75a55e8da2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664587/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Stężyca - edukacja ogólna
1.2.7 Zakup i dostawa materiałów biurowych i artykułów szkolnych do szkół Gminy Stężyca - edukacja ogólna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„INNOWACYJNA SZKOŁA – edukacja STEAM w Gminie Stężyca”, Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.26.2025/EFS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149371,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia psychologiczne oraz TUS- 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Gra edukacyjna - 1 sztuka
b) Karty potrzeb- 1 sztuka
c) Gra terapeutyczna - 1 sztuka
d) Karty rozwojowe - 1 zestaw
e) Plansza – emocje - 1 zestaw
f) Karty terapeutyczne - 1 zestaw
g) Gra psychologiczna - 1 sztuka
h) Karty wspomagające rozwój potencjału - 1 sztuka
i) Karty wspomagające rozwój elastyczności psychologicznej -1 sztuka
j) Gra edukacyjna dotycząca zasad gramatycznych- 1 sztuka
k) Gra edukacyjna dotycząca emocji 1 - 1 sztuka
l) Karty relaksacyjne - 1 sztuka
m) Gra edukacyjna dotycząca emocji 2 - 1 sztuka
n) Pomoc ułatwiająca zapamiętywanie - 1 sztuka
o) Gra pamięciowa - 1 sztuka
p) Gra słowna - 1 sztuka
q) Gra sensoryczna - 1 sztuka
r) Puzzle magnetyczne - 1 sztuka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr A do SWZ. Niniejszy opis zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 13757,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II Zakup wyposażenia na zajęcia gimnastyki korekcyjnej - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Piłka fitness - 5 sztuk
b) Skakanka - 10 sztuk
c) Bieżnia - 1 sztuka
d) Mata do akupresury - 10 sztuk
e) Paletka do tenisa stołowego - 12 zestawów
f) Zestaw do badmintona - 10 zestawów
g) Tęczowe szarfy - 5 zestaw
h) Piłki - 1 zestaw
i) Rękawice bokserskie - 6 par
j) Podstawy do fakturowych kładek - 1 zestaw
k) Fakturowa kładka – poduszka - 1 sztuka
l) Fakturowa kładka – sztuczna trawa - 1 sztuka
m) Fakturowa kładka – wałeczki - 1 sztuka
n) Fakturowa kładka – duża kratka -1 sztuka
o) Fakturowa kładka – wąż – 1 sztuka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr A do SWZ. Niniejszy opis zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
37423100-0 - Liny gimnastyczne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37461520-8 - Rakietki do tenisa stołowego
37461510-5 - Piłeczki do tenisa stołowego
37452120-8 - Rakietki do badmintona
37452110-5 - Lotki do badmintona
37433000-2 - Rękawice bokserskie
37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
37452200-3 - Piłki do koszykówki
37452900-0 - Piłki do siatkówki
37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 27914,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część III Zakup pomocy dydaktycznych na zajęcia z przedsiębiorczości - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Multimedialny program o zawodach- 1 zestaw
b) Gra edukacyjna 1 - 1 sztuka
c) Gra edukacyjna 2 - 1 zestaw
d) Gra edukacyjna 3 - 1 sztuka
e) Gra edukacyjna 4 - 1 sztuka
f) Gra edukacyjna 5 - 1 sztuka
g) Gra edukacyjna 6 - 1 sztuka
h) Gra edukacyjna 7 - 1 sztuka
i) Gra edukacyjna 8 - 1 sztuka
j) Gra edukacyjna 9 - 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr A do SWZ. Niniejszy opis zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 9485,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część IV Dostawa strojów na zajęcia teatralne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Strój księżniczki - 2 zestawy
b) Strój rycerza - 4 zestawy
c) Strój czerwonego kapturka - 2 zestawy
d) Strój wilka - 2 zestawy
e) Strój babci - 2 zestawy
f) Strój lekarza - 2 zestawy
g) Strój pielęgniarki - 2 zestawy
h) Strój policjantki - 2 zestawy
i) Strój policjanta - 2 zestawy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr A do SWZ. Niniejszy opis zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18222100-2 - Zestawy ubraniowe
18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.5.) Wartość części: 6525,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część V Dostawa materiałów na zajęcia teatralne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Farby metaliczne do malowania twarzy - 3 zestawy
b) Farby jasne do malowania twarzy - 3 zestawy
c) Farby ciemne do malowania twarzy - 3 zestawy
d) Farba do twarzy – czarna - 3 sztuki
e) Farba do twarzy – biała - 3 sztuki
f) Farba do twarzy – brązowa - 3 sztuki
g) Farba do twarzy – niebieska - 3 sztuki
h) Farba do twarzy – żółta - 3 sztuki
i) Farba do twarzy – złota - 3 sztuki
j) Farba do twarzy – czerwona - 3 sztuki
k) Farba do twarzy – jasnoróżowa - 3 sztuki
l) Kredki do malowania twarzy - 3 zestawy
m) Kredki do twarzy metaliczne - 3 zestawy
n) Kurtyna – las - 1 sztuka
o) Kurtyna – czerwona - 1 sztuka
p) Kurtyna – miasteczko - 1 sztuka
q) Kurtyna – ocean - 1 sztuka
r) Tablica flipchart - 3 sztuki
s) Blok flipchart - 3 sztuki
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr A do SWZ. Niniejszy opis zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44812000-5 - Farby do celów artystycznych
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
30195913-5 - Sztalugi flipchart
22816000-3 - Bloki papierowe
4.5.5.) Wartość części: 23782,52 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część VI Dostawa mikroskopów – 50 sztuk3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr A do SWZ. Niniejszy opis zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 34955,28 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Część VII Dostawa narzędzi na zajęcia techniczne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Zestaw narzędzi do metalu i do drewna - 3 zestawy
b) Klucze - 3 zestawy
c) Gałązki drewna - 4 zestawy
d) Drut - 3 sztuki
e) Plastry z drewna - 4 zestawy
f) Ściski stolarskie - 3 zestawy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr A do SWZ. Niniejszy opis zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44531100-2 - Wkręty do drewna
44512300-5 - Młotki
24910000-6 - Kleje
43132300-0 - Wiertła
44512100-3 - Dłuta
39224210-3 - Pędzle malarskie
43312100-4 - Strugarki
39241130-3 - Noże specjalistyczne
44512210-7 - Obcęgi
44512200-4 - Szczypce
30192130-1 - Ołówki
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
44511500-0 - Piły ręczne
37822000-6 - Rysiki
44522200-7 - Klucze
03419000-0 - Drewno cięte
44333000-3 - Drut
4.5.5.) Wartość części: 20268,70 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) Część VIII Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczne - 5 zestawów. Na 1 zestaw składają się:a) Gra kasa edukacyjna - 1 sztuka
b) Gra edukacyjna mnożenie - 1 sztuka
c) Domino - 1 sztuka
d) Zestaw brył - 1 zestaw
e) Zestaw matematyczny - 1 zestaw
f) Zestaw figur geometrycznych - 1 zestaw
g) Gra edukacyjna klocki - 1 sztuka
h) Gra liczenie i porównywanie - 1 sztuka
i) Gra ułamki - 1 sztuka
j) Tor kulkowy - 1 sztuka
k) Tarcze ćwiczeń - 1 zestaw
l) Plansza układ współrzędnych - 1 sztuka
m) Ułamki w kształcie koła - 1 zestaw
n) Karty z zadaniami - 1 zestaw
o) Układanki – jednostki miary długości - 1 zestaw
p) Układanka – waga - 1 zestaw
q) Gra zegar - 1 sztuka
r) Liczydło - 1 sztuka
s) Zestaw do budowania brył - 3 zestawy
t) Gra - Tabliczka mnożenia - 1 sztuka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr A do SWZ. Niniejszy opis zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 12682,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14645,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14645,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14645,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14645,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na realizację zamówienia w Część II Zakup wyposażenia na zajęcia gimnastyki korekcyjnej zamierza przeznaczyć brutto 25 175,00 złotych.
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 9 kwietnia 2025 r., do godz. 6.00, do Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
1 TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 122 151,30 zł
5 ALTARE sp. z o.o. ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce 59 867,85 zł
6 Moje Bambino sp. z o.o. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź 102 760,35 zł
9 F.H. AKS Kazimierz Szczygielski ul. Jagiellońska 2, 37-200 Przeworsk 41 105,00 zł
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do poziomu ofert Wykonawców, z uwagi na możliwość jednoznacznego wskazania – bez przeprowadzenia procedury sprawdzania i oceny ofert – że oferty przekraczają kwoty, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przeprowadzenie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wzywania do uzupełniania dokumentów oraz oceny złożonych ofert w niniejszym przypadku oznaczałoby bezcelowe przedłużanie postępowania podlegającego ostatecznie unieważnieniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 9 kwietnia 2025 r., do godz. 6.00, do Zamawiającego na część III wpłynęły dwie oferty:
1 TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
11 Moja Szkoła Kornelia Klamann ul. Starowiejska 4, 83-307 Kiełpino
i na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, Zamawiający – Gmina Stężyca odrzucił ww. ofert zgodnie z uzasadnieniem:
1. Oferta 1 TRONUS POLSKA SP. Z O.O.
Uz. prawne: art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Uz. faktyczne: (...)Wykonawca powinien wskazać producenta i nr katalogowy lub inne dane pozwalające na zidentyfikowanie produktu, umożliwiające ocenę zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca w złożonej ofercie nie wskazał żadnej z ww. danych co uniemożliwia Zamawiającemu zidentyfikowanie produktu oraz sprawdzenie zgodności produktu z opisem przedmiotu zamówienia. Warto wskazać na wyrok KIO z 25 października 2022 r. sygn. akt KIO 2669/22 – „Na wstępie Izba wskazuje, że zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Ustawodawca zobowiązał więc zamawiającego do odrzucenia ofert tych Wykonawców, którzy zaoferowali przedmiot zamówienia niezgodny z wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, co do zakresu, ilości, jakości, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia. Aby zastosować podstawę odrzucenia oferty z art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp musi być możliwe do określenia na czym konkretnie taka niezgodność polega, czyli co i w jaki sposób w ofercie nie jest zgodne z konkretnie wskazanymi, skwantyfikowanymi i ustalonymi jednoznacznie postanowieniami SWZ. Odrzuceniu podlega zatem wyłącznie oferta, której treść jest niezgodna z treścią SWZ w sposób zasadniczy i nieusuwalny, gdyż obowiązkiem zamawiającego jest poprawienie w złożonej ofercie niezgodności z SWZ niemających istotnego charakteru. (…)
2. Oferta 11 Moja Szkoła Kornelia Klamann
Uz. prawne: art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Uz. faktyczne: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A do SWZ w pozycji 1 „Multimedialny program o zawodach” Wykonawca powinien zaoferować: Program w postaci prezentacji multimedialnej, w której powinny być ujęte: zadania i czynności robocze, wymagania psychologiczne, fizyczne, zdrowotne, środowisko pracy, warunki podjęcia pracy w zawodzie, możliwości zatrudnienia, możliwości awansu. Prezentacje powinny zawierać informacje z 17 branż. Licencja winna być bezterminowa na 5 stanowisk komputerowych.” Wykonawca w złożonej ofercie zaoferował Multimedialny program o zawodach wyd. Progra Zawody przyszłości cz. 1-3 (komplet) – licencja na 5 stanowisk. Program jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia ponieważ nie zawiera tematyki wymaganej przez Zamawiającego tj. informacji z 17 branż tylko informacje o wybranych zawodach przyszłości.
Warto wskazać na wyrok KIO z 25 października 2022 r. sygn. akt KIO 2669/22 – „Na wstępie Izba wskazuje, że zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Ustawodawca zobowiązał więc zamawiającego do odrzucenia ofert tych Wykonawców, którzy zaoferowali przedmiot zamówienia niezgodny z wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, co do zakresu, ilości, jakości, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia. Aby zastosować podstawę odrzucenia oferty z art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp musi być możliwe do określenia na czym konkretnie taka niezgodność polega, czyli co i w jaki sposób w ofercie nie jest zgodne z konkretnie wskazanymi, skwantyfikowanymi i ustalonymi jednoznacznie postanowieniami SWZ. Odrzuceniu podlega zatem wyłącznie oferta, której treść jest niezgodna z treścią SWZ w sposób zasadniczy i nieusuwalny, gdyż obowiązkiem zamawiającego jest poprawienie w złożonej ofercie niezgodności z SWZ niemających istotnego charakteru. (…)
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na realizację zamówienia w Część IV Dostawa strojów na zajęcia teatralne zamierza przeznaczyć brutto 10 000,00 złotych.
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 9 kwietnia 2025 r., do godz. 6.00, do Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
1 TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A,01-237 Warszawa 50 983,50 zł
9 F.H. AKS Kazimierz Szczygielski Ul: Jagiellońska 2; 37-200 Przeworsk 11 800,00 zł
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do poziomu ofert Wykonawców, z uwagi na możliwość jednoznacznego wskazania – bez przeprowadzenia procedury sprawdzania i oceny ofert – że oferty przekraczają kwoty, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przeprowadzenie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wzywania do uzupełniania dokumentów oraz oceny złożonych ofert w niniejszym przypadku oznaczałoby bezcelowe przedłużanie postępowania podlegającego ostatecznie unieważnieniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na realizację zamówienia w Część V Dostawa materiałów na zajęcia teatralne zamierza przeznaczyć brutto 22 500,00 złotych
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 9 kwietnia 2025 r., do godz. 6.00, do Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
1 TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 48 351,30 zł
6 Moje Bambino sp. z o.o. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź 34 009,50 zł
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do poziomu ofert Wykonawców, z uwagi na możliwość jednoznacznego wskazania – bez przeprowadzenia procedury sprawdzania i oceny ofert – że oferty przekraczają kwoty, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przeprowadzenie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wzywania do uzupełniania dokumentów oraz oceny złożonych ofert w niniejszym przypadku oznaczałoby bezcelowe przedłużanie postępowania podlegającego ostatecznie unieważnieniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.3) Ulica: Witosa 76
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na realizację zamówienia w Część VII Dostawa narzędzi na zajęcia techniczne zamierza przeznaczyć brutto 20 000,00 złotych
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 9 kwietnia 2025 r., do godz. 6.00, do Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
1 TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 111 807,00 zł
4 Strefa Kreatywności sp. z o.o. ul. Mickiewicza, 46 37-300 Leżajsk 34 468,40 zł
6 Moje Bambino sp. z o.o. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź 40 387,05 zł
11 Moja Szkoła Kornelia Klamann ul. Starowiejska 4, 83-307 Kiełpino 34 839,75 zł
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do poziomu ofert Wykonawców, z uwagi na możliwość jednoznacznego wskazania – bez przeprowadzenia procedury sprawdzania i oceny ofert – że oferty przekraczają kwoty, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przeprowadzenie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wzywania do uzupełniania dokumentów oraz oceny złożonych ofert w niniejszym przypadku oznaczałoby bezcelowe przedłużanie postępowania podlegającego ostatecznie unieważnieniu.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy z Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na realizację zamówienia w Część VIII Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia matematyczne zamierza przeznaczyć brutto 12 500,00 złotych
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 9 kwietnia 2025 r., do godz. 6.00, do Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
1 TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 59 024,01 zł
5 ALTARE sp. z o.o. ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce 15 767,55 zł
6 Moje Bambino sp. z o.o. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź 13 271,70 zł
7 Grupa MAC S.A. ul. Witosa 76, 25-561 Kielce 14 220,00 zł
9 F.H. AKS Kazimierz Szczygielski ul. Jagiellońska 2, 37-200 Przeworsk 12 730,00 zł
10 Diverti Grażyna Tomaszek ul. Cieszyńska 362 43-300 Bielsko-Biała 11 622,50 zł
Na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, Zamawiający – Gmina Stężyca zawiadamia, że odrzucił ofertę wykonawcy Diverti Grażyna Tomaszek z siedzibą w Bielsko-Białej.
Uz. prawne: art. 226 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
Uz. faktyczne: (...) Oferta wykonawcy Diverti Grażyna Tomaszek z siedzibą w Bielsko-Białej została złożona jako plik .pdf nie zawierający ani kwalifikowanego podpisu elektronicznego, ani podpisu zaufanego ani podpisu osobistego. Wynik kwalifikowanej walidacji podpisu wskazuje na brak podpisu. W związku z powyższym oferta nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp (art. 63 ust. 1 ustawy Pzp). Jak podkreślono w komentarzu do ustawy Prawo zamówień publicznych, wydanym przez Urząd Zamówień Publicznych "Dokonanie czynności bez zachowania wymogu formy zastrzeżonej przez ustawę pod rygorem nieważności stanowi wadę tej czynności prawnej, która polega na niewywołaniu przez czynność zamierzonych skutków prawnych związanych z jej dokonaniem (nieważność bezwzględna).” Tym samym niepodpisanie oferty w wymaganej formie, spowoduje w konsekwencji, że oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Mając na uwadze powyższe oferta podlega odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Kolejną najkorzystniejszą cenowo jest oferta nr 9 wykonawcy F.H. AKS Kazimierz Szczygielski z siedzibą w Przeworsku. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do poziomu oferty Wykonawcy, z uwagi na możliwość jednoznacznego wskazania – bez przeprowadzenia procedury sprawdzania i oceny ofert – że oferta przekracza kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przeprowadzenie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wzywania do uzupełniania dokumentów oraz oceny złożonych ofert w niniejszym przypadku oznaczałoby bezcelowe przedłużanie postępowania podlegającego ostatecznie unieważnieniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego i technicznego Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", na podstawie umowy nr 06OW/9036/I/2024
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
więcej: Drewno cięte »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.