eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598

1.5.8.) Numer faksu: +48227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/873525

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oznakowanie pionowe dróg kategorii powiatowej na terenie powiatu legionowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14aacbca-b5f0-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025907/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utrzymanie oznakowania pionowego

1.2.1 Zakup znaków drogowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049912

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154331,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1 - Zakup oraz dostawa znaków drogowych, słupków do znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego, na podstawie jednorazowych zleceń znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, według zaoferowanych cen zgodnie z poniższym:
1) Zamawiający wymaga, aby znaki drogowe oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu spełniały wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311);
2) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkt pełnowartościowy, pozbawiony wad oraz nieuszkodzony podczas transportu;
3) okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy;
4) Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości podane poniżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach. Jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje minimum 90% zamówienia;
5) przewidywane ilości znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu stanowiących przedmiot zamówienia są następujące:
ZNAKI DROGOWE A, B, C, D
TYP ZNAKU / WYMIAR / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE w j.m.:
-Znak typu A, folia generacji I / 900 mm / 30 szt.;
-Znak typu A-7, folia generacji II / 900 mm / 30 szt.;
-Znak typu B i C, folia generacji I / 800 mm / 30 szt.;
-Znak typu B-20, folia generacji II / 800 mm / 10 szt.;
-Znak typu D, folia generacji I / 600 mm x 600 mm / 25 szt.;
-Znak typu D-6, folia generacji II / 600 mm x 600 mm / 25 szt.;
-Znak typu D-6 fluorescencyjny (znak D-6 na żółtym tle), folia generacji II / -D-6 – 600 mm x 600 mm, całe lico znaku 900 mm x 900 mm / 4 szt.;
-Znak typu D42/D43, folia generacji I / 1200 mm x 700 mm / 4 szt.;
-Znak typu D46/D47, folia generacji I / 900 mm x 420 mm / 4 szt.;
-Znak typu E (tablica miejscowości), folia generacji I / 2 m2;
TABLICE I TABLICZKI DO ZNAKÓW
TYP ZNAKU / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE w j.m.:
-Tablica T - folia generacji I / 2 m2;
-Tablica E, F, U - folia generacji I / 2 m2;
-Tablica E – dwustronna, folia generacji I / 2 m2;
POZOSTAŁE ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
TYP ZNAKU / WYMIAR / PRZEWIDYWANE ZAPOTRZEBOWANIE w j.m.:
-Uchwyt uniwersalny do znaku / 90 szt.;
-Słupek / Ø 60 mm – dł. 2,0 m.b. / 20 szt.;
-Słupek / Ø 60 mm – dł. 3,5 m.b. / 100 szt.;
-Słupek / Ø 60 mm – dł. 4,5 m.b. / 50 szt.
-Tablica prowadząca pojedyncza typu U-3a/3b, folia generacji I / 600 mm x 600 mm / 10 szt.;
-Tablica prowadząca typu U-3c/3d, folia generacji I / 3000 mm x 600 mm / 10 szt.;
-Poręcz dla pieszych typu U-11a (ze szczeblinkami - bez dodatkowych poręczy), kolor żółty/ wymiar całkowity dł. 2000 mm, wys. całkowita 1500 mm, wys. po zamontowaniu 1100 mm / 5 szt.;
-Bariera chodnikowa typu U-12a (typ olsztyński), kolor żółty / wymiar całkowity dł. 2000 mm, wys. całkowita 1500 mm, wys. po zamontowaniu 1100 mm / 25 szt.;
-Tablica skrajni drogowej U-9 folia generacji I / 1250 mm x 500 mm / 10 szt.;
-Ogrodzenie łańcuchowe U-12b / wys. 1500 mm, Ø 60,3 mm / 20 szt.;
-Ogrodzenie łańcuchowe U-12b - łańcuch / 40 m.b.;
-Słupek blokujący U-12c / wys. słupka nad ziemią 0,6-0,8 m, Ø 120 mm /10 szt.;
-Lustro drogowe Ø 800mm okrągłe / lustro / 5 szt.;
-Lustro drogowe Ø 800mm okrągłe / uchwyt mocujący do słupka / 5 szt.;
-Lustro drogowe 800 mm x 1000 mm prostokątne / lustro / 5 szt.;
-Lustro drogowe 800 mm x 1000 mm prostokątne / uchwyt mocujący do słupka / 5 szt.;
-Pachołek odblaskowy U-23 / wysokość 75 cm / 10 szt.;
-Słupek przeszkodowy U-5 zespolony ze znakiem C-9 (U-5b) / lico znaku C-9 – 400 mm (jednostronny) / 20 szt.;
-Słupek przeszkodowy U-5a nakładany na rurę Ø 60, II generacji / 925 mm x 285 mm / 20 szt.;
-Bariera drogowa stalowa (typ SP04/4) – kompletna (lub jej zamiennik) / 8 m.b.;
-Punktowe elementy odblaskowe (kocie oczko) odblask dwustronny biały / 107 mm x 90 mm x 17 mm / 30 szt.;
-Punktowe elementy odblaskowe (kocie oczko) odblask biało-czerwony / 107 mm x 90 mmx 17 mm / 30 szt.
-Próg zwalniający U-16 typu wyspowego / 1800 mm x 2000 mm x 65 mm / 1 szt.
2. W części nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć znaki w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
1) Zaproponowane w ofercie wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 7 dni roboczych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ;
2) Zaproponowanie wykonania zamówienia w czasie dłuższym niż 7 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 77345,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 2 - Utrzymanie oznakowania pionowego
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie robót na rzecz Zamawiającego z zakresu bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach powiatowych powiatu legionowskiego wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik do SWZ, zgodnie z poniższym:
1) bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych obejmuje wszystkie czynności przy montażu, demontażu, wymianie i konserwacji oznakowania pionowego,
2) okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy,
3) Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości podane poniżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach. Jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje minimum 90% zamówienia;
4) przewidywane ilości prac do wykonania są następujące:
RODZIAJ PRAC - PRZEWIDYWANE ILOŚCI:
-Montaż kompletnego znaku (tarcza znaku na jednym słupku) – 225;
-Demontaż kompletnego znaku (tarcza na jednym słupku) – 225;
-Montaż tarczy znaku (na istniejącym słupku) – 160;
-Demontaż tarczy znaku – 150;
-Montaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach) – 150;
-Demontaż kompletnego znaku (tarcza na dwóch słupkach) – 150;
-Wymiana lub naprawa pochylonego słupka – 1100;
-Odwrócenie tarczy znaku – 1100;
-Umycie tarczy znaku – 30;
5) W zakresie części nr 2, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj. na stanowisku:
- kierowca samochodu osobowo-dostawczego;
- pracownik do montażu znaków drogowych.
Realizacja czynności wymienionych w pkt. 16 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie wyżej wymienione czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ;
2. W części nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji bieżącego utrzymania oznakowania pionowego w określonych poniżej terminach:
1) w przypadku zgłoszenia telefonicznego Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uszkodzonych znaków w ciągu maksymalnie 240 minut (4 godzin) od momentu zgłoszenia;
a) w sytuacjach awaryjnych wymóg określony w pkt. 1 (maksymalnie 240 minut) obowiązuje również w dni wolne od pracy,
b) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 240 minut będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ,
c) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie dłuższym niż 240 minut będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy;
2) w przypadku zlecenia pisemnego Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uszkodzonych lub ustawienia brakujących znaków w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zlecenia określającego zakres poszczególnych robót;
a) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ,
b) zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie dłuższym niż 5 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 76986,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85252,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151262,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99049,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Giera Znaki Drogowe Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393461189

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 49 A

7.3.4) Miejscowość: Jonkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-042

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99049,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99617,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144832,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99617,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stamel Stanisław Stachnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361134670

7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 73

7.3.4) Miejscowość: Wieliszew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-135

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99617,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.