Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191978/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Usuwanie szkód powodziowych powstałych w roku 2021 na terenie gminy Lubomia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubomia
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324516614
1.5.8.) Numer faksu: 324516128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubomia@lubomia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubomia.idcom-web.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugl.lubomia.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usuwanie szkód powodziowych powstałych w roku 2021 na terenie gminy Lubomia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c014cc37-1cfb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001905/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Usuwanie szkód powodziowych powstałych w roku 2021 na terenie gminy Lubomia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191978/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.06.2021.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem I części zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadań pn.:Zadanie nr 1: „Remont drogi dojazdowej do użytków rolnych działka nr 475 boczna ul. Polnej w Lubomi w km 0+132 do km 0+512 wraz z remontem przepustu w km 0+005”;
Zadanie nr 2: „Remont drogi publicznej ul. Wałowej w Syryni w km 0+050 do 0+080 wraz z remontem przepustu w km 0+057”;
Zadanie nr 3: „Remont przepustu pod ulicą Wiejską w Nieboczowach w km 0+158 dz. 1698/376 i 1696/375”;
Zadanie nr 4: „Remont kładek dla pieszych nr 2 w km 0+260, nr 4 w km 0+553 oraz nr 5 w km 0+613 nad ciekiem na terenie miejscowości Nieboczowy”;
Zadanie nr 5: „Remont skarp i chodników wzdłuż cieku w Nieboczowach: odcinek 1. Długości 270 mb, odcinek 2. Długości 20 m, odcinek 3. Długości 175 m, odcinek 4. Przy separatorze na ul. Rzecznej”;
w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowych zadań.
Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:
1)Opisy techniczne poszczególnych zadań,
2)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3)Przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 717078,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem II części zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadań pn.:Zadanie nr 1: „Remont kładki dla pieszych na cieku Lubomka w Lubomi w km 0+140
- działka nr 2058/151”;
Zadanie nr 2: „Remont mostu drogowego ul. Nepomucena w Lubomi km 0+127 działka nr 1510/138”;
w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowych zadań.
Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:
1)Opisy techniczne poszczególnych zadań,
2)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3)Przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 132193,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 11.10.2021 r., godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta na część I „Remont obiektów infrastruktury drogowej”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291218,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291218,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291218,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423201476
7.3.3) Ulica: Letnia
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291218,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w zakresie budowy łącznika ulicy Toruńskiej z ulicą Chełmińską w Lisewie
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 4 zadania
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





