eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Instalacja łączy internetowych oraz wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu "Poprawa cyfryzacji jednostek Gminy Miejskiej Kowary i ich cyberbezpieczeństwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Instalacja łączy internetowych oraz wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu „Poprawa cyfryzacji jednostek Gminy Miejskiej Kowary i ich cyberbezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Kowary

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439225

1.5.8.) Numer faksu: 757613173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja łączy internetowych oraz wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu „Poprawa cyfryzacji jednostek Gminy Miejskiej Kowary i ich cyberbezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c16bfd3c-fdcf-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia „Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.kowary.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: rejestracja na platformie, w tym
złożenie oferty w formie elektronicznej, a także warunki techniczne dotyczące korzystania z Platformy zostały określone w Regulaminie e-Zamówienia, dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslug

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że: Administrator, dane kontaktowe Urząd Miasta
Kowary, ul. 1 Maja 1a, 58-530 Kowary: • na adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl, • telefonicznie: +48 7564 39 222, •
pisemnie lub osobiście: na adres wskazany powyżej, w Urzędzie Miasta Kowary
został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: • za pomocą poczty elektronicznej: iod@kowary.pl
Cele przetwarzania,podstawa prawna przetwarzania, czas
przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane
będą przetwarzane przez Urząd Miasta i Kowary wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie: • art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy
z dnia 11września 2019r. prawo zamówień publicznych. Dane będą przechowywane przez okres 4 lat
od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane mogą zostać udostępnione
osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.
Prawa osoby, której dane dotyczą: Przysługujące prawa: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu
do danych osobowych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania*; • na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawa nie mające zastosowania: • w związku z art. 17
ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** **Wyjaśnienie: W postępowaniu o
udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRM.271.53.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Instalacja łączy internetowych w ramach realizacji projektu „Poprawa cyfryzacji jednostek Gminy Miejskiej Kowary i ich cyberbezpieczeństwa „Cyfrowa Gmina” dla następujących niżej wymienionych jednostek:


Lp. Adres lokalizacji Parametry minimalne łącza
(download/upload) Lokalizacja punktu dystrybucyjnego Osoba do kontaktu na potrzeby oględzin terenowych
Uwagi dodatkowe
1 Komisariat Policji w Kowarach,
ul. Władysława Grabskiego 7 20/20 Mbps parter Sebastian Toporowski
tel. 478731420, 601050269
Stałe publiczne IP
2 Urząd Miejski w Kowarach budynek A, ul. Maja 1a
100/100 Mbps
2 piętro Maciej Janas
tel. 75 64 56 117 Stałe publiczne IP
3 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowary, ul. Zamkowa 9 40/40 Mbps parter Adam Szumowski (informatyk)
tel. 601554412
Marlena Kowalska tel.75 7182113,
518 346 790
Stałe publiczne IP
4 Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach,
ul. Dworcowa 11
200/40 Mbps parter Waldemar Kiser (informatyk),
tel. 501624735
Stałe publiczne IP
5 Przedszkole Publiczne nr 1 w Kowarach,
ul. Sienkiewicza 9 100/20 Mbps parter Zofia Olszewska (dyrektor)
tel. 757182534

Stałe publiczne IP
6 Miejska Służba Ratownicza w Kowarach,
ul. Zamkowa 2a 80/20 Mbps 1 piętro Wiesław Kędzierski tel. 695 118 998 Stałe publiczne IP


2. Oferta winna zawierać koszt instalacji łącza we wskazanej lokalizacji, koszt opłaty łącznej za utrzymanie łącza przez okres 18 miesięcy oraz miesięczny koszt utrzymania łącza po tym okresie. Podpisywana umowa nie może być automatycznie przedłużona po okresie 18 miesięcy (umowa wygasa). Jeśli dana jednostka organizacyjna wyrazi taką wolę, to umowa na kolejny okres będzie zawierana indywidualnie przez Gminę Miejską Kowary – jednostkę organizacyjną, której dotyczy. Płatność za wykonanie podłączenia i opłatę za utrzymanie łącza za 18 miesięcy zostanie dokonana po odbiorze wykonanego podłączenia i podpisaniu umowy na dostęp do internetu/transmisję danych, przez dostawce oraz Gminę Miejską Kowary na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.

3. Zamawiający dopuszcza jedynie przewodowe technologie łącz dostępowych. Preferowana technologia łącza to dostęp światłowodowy. Oferta musi zawierać wszystkie parametry wskazane na formularzu ofertowym. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów łącza w zakresie prędkości przesyłu danych z (download) i do (upload) internetu oraz zmiany dotyczącej symetrii przesyłu danych w obu kierunkach na asymetrię, np.: dla lokalizacji zamawiający w minimalnych parametrach łącza wskazał prędkości 20 Mbps download
oraz 20 Mbps upload - dopuszcza ofertę na łącze o parametrach 200 Mbps download i 20 Mbps upload.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %

Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

Pc

Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,
ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,
ank – cena brutto badanej oferty,


2. prędkość przesyłu danych – waga 40%

Prędkość przesyłu danych (Pp) – waga 40%

Punkty za kryterium „prędkość przesyłu danych” dla poszczególnych lokalizacji zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:

Prędkość przesyłu danych, liczone jako średnia arytmetyczna z parametrów downloadu i uploadu łącza wg wzoru poniżej :

pś = (upload+download w Mbps)/2

Pp=pś/npś = x * 40 pkt


Pp – ilość punktów ofert badanej w kryterium prędkości przesyłu danych
npś – najwyższa średnia arytmetyczna z parametrów upload/download oferowanych łącz
pś – średnia arytmetyczna z parametrów upload/download

Oferta o najwyższej średniej arytmetycznej otrzyma 40,00 pkt

3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:

P = Pc+ Pp

P- łączna ilość punktów badanej oferty
Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "cena"
Pp – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "prędkość przesyłu danych"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prędkość przesyłu danych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Diagnoza cyberbezpieczeństwa” w ramach realizacji projektu „Poprawa cyfryzacji jednostek Gminy Miejskiej Kowary i ich cyberbezpieczeństwa –
„Cyfrowa Gmina”
1. Diagnoza cyberbezpieczeństwa przeprowadzona winna zostać zgodnie z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik pn.: „Formularz_informacji_związanych_z_przeprowadzeniem_diagnozy_cyberbezpieczeństwa” (załącznik nr 8) przez osobę posiadająca uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.

2. Diagnozę cyberbezpieczeństwa należy dostarczyć w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej. Załączniki do opisu diagnozy cyberbezpieczeństwa:
a)Formularz_informacji_związanych_z_przeprowadzeniem_diagnozy_cyberbezpieczeństwa – Załącznik nr 8;
b) Ocena wybranych aspektów bezpieczeństwa – Załącznik nr 9;
c) Ocena zgodności z KRI/UoKSC – Załącznik nr 10;
d) Rozporządzenie Ministra Cyfyzacji w sprawie wykazu certyfikatów – Załącznik nr 11.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71620000-0 - Usługi analizy

79212000-3 - Usługi audytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. cena brutto przedmiotu zamówienia – waga 60 %

Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

Pc

Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena,
ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,
ank – cena brutto badanej oferty,


2. Termin wykonania zamówienia – waga 40%

Termin wykonania zamówienia (Pt) – waga 40%

Punkty za kryterium „termin wykonania zamówienia” zostanie przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Ilość punktów w tym kryterium przyznana zostanie według poniższej formuły:

Zamawiający wymaga wykonanie tej części zamówienia w terminie do dnia 22.08.2022 r.
Wykonawcy otrzymają dodatkowe punkty w tym kryterium oceny ofert w przypadku zaoferowania krótszego terminu wykonania zamówienia tj.:
Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 17.08.2022 r. – 20,00 pkt;
Wykonanie zamówienia w terminie do dnia 12.08.2022 r. – 40,00 pkt;

Oferta o terminie wykonania zamówienia krótszym niż 12.08.2022 r. otrzyma 40,00 pkt


3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:

P = Pc+ Pt

P- łączna ilość punktów badanej oferty
Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "cena"
Pt – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny "termin wykonania zamówienia"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczy Części II zamówienia:

Wykonawca winien wykazać dysponowanie min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. posiadającą jeden z certyfikatów uprawniających do przeprowadzania audytu w zakresie cyberbezpieczeństwa wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1999) w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzania audytu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i
konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ)
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy Części II zamówienia:

wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 12 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) umowę konsorcjum w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie,
b) umowę spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez podmioty realizującej zadanie w tej formie organizacyjnej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p
składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni
Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegający się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp.

2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.