Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00143736/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
- 2022/BZP 00158369/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław będących w zarządzie ZZK – 2 ZADANIA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław będących w zarządzie ZZK – 2 ZADANIA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d4f4403-cb7f-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040310/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa wycinania i cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143736/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/55/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I – wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących na terenach stanowiących własność Gminy Wrocław będących w zarządzie ZZK w rejonie: A, B, H, I, F, G, Ł.Zakres przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 244875,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II – wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących na terenach stanowiących własność Gminy Wrocław będącychw zarządzie ZZK w rejonie: R, S, U, O, P, T.
Zakres przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 485871,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222478,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472802,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222478,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MD Property Consulting & Partners Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880242495
7.3.4) Miejscowość: Stary Wołów 58 a
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MD PROPERTY CONSULTING & PARTNERS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MD PROPERTY CONSULTING & PARTNERS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222478,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399880,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581234,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399880,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMA Katarzyna Wika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111726526
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399880,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa wózków anestezjologicznych, reanimacyjnych i wózków do transportu narzędzi
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34 [2 części]
- Usługa cateringowa posiłków w Ośrodku Szkolenia KW PSP we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Remont i przebudowa części ogrodzenia terenu Przedszkola nr 25 przy ul. Krętej 1A we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa komputera stacjonarnego i przenośnego w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja zieleni pasa drogowego w ciągach dróg powiatowych Powiatu Gorlickiego
- Wykonanie prac związanych z wycinką drzew i pielęgnacją na terenie Powiatu Wołomińskiego
- Eko-strefy - zagospodarowanie terenów poprzemysłowych w Zebrzydowicach, w Gminie Zebrzydowice
- "Zadrzewienia przy drogach lokalnych na terenie Gminy Choceń"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy w ramach zadania "Utrzymanie terenów zieleni"
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.